Re: Studeer-topic

167
ShAmPi wrote:Jakkes bier.
Image
ShAmPi wrote:Hartelijk dank voor uw deelname aan de enquête.

Waar blijft die app! :D
Bedankt! :D
Misschien na het onderzoek komt ie er.
Na dit onderzoek eerst nog een wireframe maken.

Re: Studeer-topic

171
Maxidomino wrote:
FGras wrote:Drink jij speciaalbier? Of vindt jij het interessant?
Dan zou ik het erg waarderen als jij onderstaande enquête voor mijn onderzoek invult.
Het invullen duurt ongeveer 3 minuutjes.

https://nl.surveymonkey.com/r/TSFSYT3

Alvast bedankt!
Image
Voila, ingevuld.
Is het ook de bedoeling om die app echt te maken of is dat puur theoretisch? :P
Thanks!
Zou leuk zijn, maar voor mij is op dit moment voornamelijk het onderzoek van belang.
Over anderhalve week een verslag van 4000 woorden afleveren met als onderzoeksvraag: "Is er interesse voor deze app en wordt het als gebruiksvriendelijk ervaren?"
dividedx11 wrote:Voila :)
Badankt!

Re: Studeer-topic

176
gamerke1992 wrote:Ik zal het straks of morgen invullen :) eerst voetbal zien :)
Maar... 3 minuutjes ;(
Alvast bedankt anyway!
Sanity penguin wrote:Ook ingevuld. Zou zeker een interessante app kunnen zijn :)
Leuk antwoord op die eerste vraag ook; anders... :lol:
Haha, anders had ik ongetwijfeld Caitlyn Jenner op mijn dak gehad.

Re: Studeer-topic

177
FGras wrote:
gamerke1992 wrote:Ik zal het straks of morgen invullen :) eerst voetbal zien :)
Maar... 3 minuutjes ;(
Alvast bedankt anyway!
Sanity penguin wrote:Ook ingevuld. Zou zeker een interessante app kunnen zijn :)
Leuk antwoord op die eerste vraag ook; anders... :lol:
Haha, anders had ik ongetwijfeld Caitlyn Jenner op mijn dak gehad.
Heb ik ondertussen al gedaan hoor ;)
Image

Re: Studeer-topic

178
Ik vind het ook zeker een interessante app, maar het probleem is dat hier al verschillende apps voor zijn. Zo heeft m'n vader een voor whiskey en bier, en bij iemand anders heb ik ook al eens een gezien voor wijn. Dus weet niet of de app echt zou aanslaan, maar wie weet.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Studeer-topic

179
FGras wrote:
Sanity penguin wrote:Leuk antwoord op die eerste vraag ook; anders... :lol:
Haha, anders had ik ongetwijfeld Caitlyn Jenner op mijn dak gehad.
Dat is toch logisch, echt niet iedereen voelt zich 100% man of 100% vrouw, je hebt ook genderneutraal of transgender, dat is allemaal heel normaal, maar voor die mensen is het soms moeilijk als enquêtes enkel 'man' of 'vrouw' als optie geven. Super dat je daar rekening mee houdt :)
Ik vul de enquête sebiet in :)
Aangezien dit het studeertopic is, care to explain? Voor welke opleiding doe je dit?

Re: Studeer-topic

180
Inmiddels zit ik boven de 50 inzendingen, thanks guys!
dividedx11 wrote:Ik vind het ook zeker een interessante app, maar het probleem is dat hier al verschillende apps voor zijn. Zo heeft m'n vader een voor whiskey en bier, en bij iemand anders heb ik ook al eens een gezien voor wijn. Dus weet niet of de app echt zou aanslaan, maar wie weet.
Ja, klopt. Ik kon eerst enkel slechte apps op dit gebied vinden dus ik zag er wel een mogelijkheid in.
Gister had ik een app gevonden die echt goed in elkaar zit en ongeveer hetzelfde doet (Bierapp).
W.O.L.F. wrote:
FGras wrote:
Sanity penguin wrote:Leuk antwoord op die eerste vraag ook; anders... :lol:
Haha, anders had ik ongetwijfeld Caitlyn Jenner op mijn dak gehad.
Dat is toch logisch, echt niet iedereen voelt zich 100% man of 100% vrouw, je hebt ook genderneutraal of transgender, dat is allemaal heel normaal, maar voor die mensen is het soms moeilijk als enquêtes enkel 'man' of 'vrouw' als optie geven. Super dat je daar rekening mee houdt :)
Ik vul de enquête sebiet in :)
Aangezien dit het studeertopic is, care to explain? Voor welke opleiding doe je dit?
Ik studeer Kunst en Techniek en richt mij daar onder andere op interaction design. Websites heb ik al aardig vaak ontworpen, maar nog nooit een app. Dus dat wou ik eens proberen.

Deze enquête is onderdeel van een onderzoeksverslag (minimaal 4000 woorden :( ) Uiteindelijk wil ik antwoord op de vraag: "Is er interesse voor deze app en wordt het als gebruiksvriendelijk ervaren?" Deze enquête richt zich voornamelijk op de vraag: "Is er interesse voor deze app?"