Re: Studeer-topic

211
Elexus wrote:
Mr.Wolf wrote:
Gamefreak wrote:
Mr.Wolf wrote:Amai, om effe terug te komen op die samenvattingen. Nu heb ik net een site gevonden die op mijn facebook kwam. Moest ge gewoon voor betalen per samenvatting dat mensen erop zetten
dat is geldafzetterij, zou ik niet doen !
Nee, zou ik nooit kunnen. Ksnap ook niet dat mensen daar geld voor kunnen geven...
D'r hebben der mij ook al geld willen geven voor mijn notities. Zeker werkstudenten hebben het vaak lastig om studiemateriaal te vinden. Maar ja ik zou daar dus echt nooit geld voor vragen hé. Het enige dat ik wil, is dat ze mijn nota's niet overal gaan rondsturen want da's gewoon respectloos. Voor de rest kan mij dat weinig schelen om mensen mijn nota's te geven. Al heb ik wel de indruk dat als ge iemand 1 keer eens helpt, ze u altijd weten te vinden als ze hulp nodig hebben. Kan soms al eens irritant worden.
Ik maak zo vaak wel samenvattingen van soms 50 blz. Als mensen dan een week voor het examen vragen of ik iets heb gemaakt rond dat vak, ben ik toch wel eerder geneigd om te gaan liegen. Zeker aangezien ze ook naar de les kunnen gaan
Image

Re: Studeer-topic

212
Mr.Wolf wrote:
Elexus wrote:
Mr.Wolf wrote:
Gamefreak wrote:
Mr.Wolf wrote:Amai, om effe terug te komen op die samenvattingen. Nu heb ik net een site gevonden die op mijn facebook kwam. Moest ge gewoon voor betalen per samenvatting dat mensen erop zetten
dat is geldafzetterij, zou ik niet doen !
Nee, zou ik nooit kunnen. Ksnap ook niet dat mensen daar geld voor kunnen geven...
D'r hebben der mij ook al geld willen geven voor mijn notities. Zeker werkstudenten hebben het vaak lastig om studiemateriaal te vinden. Maar ja ik zou daar dus echt nooit geld voor vragen hé. Het enige dat ik wil, is dat ze mijn nota's niet overal gaan rondsturen want da's gewoon respectloos. Voor de rest kan mij dat weinig schelen om mensen mijn nota's te geven. Al heb ik wel de indruk dat als ge iemand 1 keer eens helpt, ze u altijd weten te vinden als ze hulp nodig hebben. Kan soms al eens irritant worden.
Ik maak zo vaak wel samenvattingen van soms 50 blz. Als mensen dan een week voor het examen vragen of ik iets heb gemaakt rond dat vak, ben ik toch wel eerder geneigd om te gaan liegen. Zeker aangezien ze ook naar de les kunnen gaan
Ja als ze zelf naar de les kunnen gaan, geef ik dat ook niet snel.
Image
Maar het is wel handig om zo eens wat mensen nota's te sturen van een les om dan een andere keer dezelfde favor te vragen. Zo heb ik me toch al wat nutteloze tripjes richting unief bespaard.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk
Image

Re: Studeer-topic

214
Wij vatten met heel onze klas samen alle teksten samen. Aan het begin van het jaar worden de teksten uit de reader verdeeld en dan vat iedereen die samen en dan iemand die alles netjes samen zet. Ik gebruik die minder omdat ik echt een lezer ben en dus graag de hele cursus zelf lees, maar ik vind het wel een goed systeem :)

Re: Studeer-topic

215
W.O.L.F. wrote:Wij vatten met heel onze klas samen alle teksten samen. Aan het begin van het jaar worden de teksten uit de reader verdeeld en dan vat iedereen die samen en dan iemand die alles netjes samen zet. Ik gebruik die minder omdat ik echt een lezer ben en dus graag de hele cursus zelf lees, maar ik vind het wel een goed systeem :)
Vorig jaar hadden we dat wel bij 1 vak gedaan. Dit vertrouwde ik dan wel aangezien het een meerkeuze examen was zonder gis correctie. Ook was er geen boek van voorzien, en moesten we onze info halen via internet (heel gek vak, I know)
Image
cron