Re: Huisdierentopic

106
Tipexx wrote:Goed gezien. Denk dat die 'motor' al zeker 15 jaar oud is :cool: .
Al moet ik bekennen dat ik soms nog Lego setjes haal :shh:
Ik dacht eerst even dat het de BMW motor (42063) was, maar toen ik afbeelding op ware grootte zette zag ik inderdaad dat het een andere was.
En ik koop er zelfs nog regelmatig :lol:
Tegenwoordig concentreer ik me vooral op de grote sets van lego technic, heb alleen te weinig plaats... :(
Image

Re: Huisdierentopic

107
met0t0 wrote:Leuke konijnen :)
Kunnen ze ook buiten lopen? Ik merkte bij die van ons dat ze dan veel minder tam werden dan als ze als kleintjes binnen zaten.
Konijnen kunnen zeker super lief zijn :)
In de zomer mogen ze af en toe eens buiten. Maar ze zitten voornamelijk binnen.

Ja inderdaad krijg je enorm veel vriendschap van :)

Re: Huisdierentopic

111
W.O.L.F. wrote:Zitten ze altijd in een groot hok binnen? Onzen Jerome (de kat) zou zo'n konijntjes ook wel interessant vinden denk ik :)
Ze zitten in een ren van ongeveer 7m². En als we thuis zijn mogen ze ook gewoon vrij rondlopen ;)

Re: Huisdierentopic

112
Geen andere huisdieren, of wel?
Wij hadden een kat die super graag bij de konijnen lag. We hadden grote buitenkonijnen, die liepen altijd los in de tuin, konden er toch niet weg. En de konijnen gingen altijd samen met de kat ergens slapen :)

Re: Huisdierentopic

113
met0t0 wrote:Geen andere huisdieren, of wel?
Wij hadden een kat die super graag bij de konijnen lag. We hadden grote buitenkonijnen, die liepen altijd los in de tuin, konden er toch niet weg. En de konijnen gingen altijd samen met de kat ergens slapen :)
Jawel heb nog andere huisdieren. Een aquarium vol guppy's/ molly's en nog een stuk of 100 wandelende takken. Helaas geen andere dieren;)

Re: Huisdierentopic

114
Tipexx wrote:
W.O.L.F. wrote:Zitten ze altijd in een groot hok binnen? Onzen Jerome (de kat) zou zo'n konijntjes ook wel interessant vinden denk ik :)
Ze zitten in een ren van ongeveer 7m². En als we thuis zijn mogen ze ook gewoon vrij rondlopen ;)
Oeoe, klinkt tof :)

Onze kat heeft een nieuwe obsessie, ons bad... Hij springt er in, maakt niet uit of het nog nat is, als het maar leeg is en blijft dan koppig zitten tot wij de kraan open draaien en meneer kan drinken... :p
Maar hij is bijna jarig (1 mei) en dan krijgt hij een oplossing (een drinkfontein), t is een verwend beestje :p

Re: Huisdierentopic

120
Tipexx wrote:Die zitten in terrarium. Van ongeveer 40cm breed 40cm diep en 50cmhoog.
Moeilijk om op foto te krijgen maar dit is de beste foto die ik heb
Image
Ik moet heel eerlijk zeggen, ik zie echt helemaal niets. :lol: Misschien ff met een rood cirkeltje markeren.
Image