FACTS 2016 - Spring Edition

1
Image
Dit jaar organiseert FACTS ook een spring edition van de überpopulaire conventie. Wie gaat er aanwezig zijn? Ik zal er alvast zijn (en m'n camera ook)! ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: FACTS 2016 - Spring Edition

6
ShAmPi wrote:Nope. En volgende keer ook niet en de keer daarop ook niet etc... :D
Why not? Al eens geprobeerd? :) Anders zal ik vragen of ze een vat voor je klaarzetten? :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: FACTS 2016 - Spring Edition

8
Voor al degenen die niet gaan, ik zal normaal gezien doorheen de dag hier af en toe eens een foto posten. Ook onze fb en twitter zijn de moeite om in de gaten te houden.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: FACTS 2016 - Spring Edition

13
ik ben terug thuis, vond het niet echt de moeite deze keer.
veel irritante fransen (of walen, whatever) die niet kijken waar ze lopen en dan gewoon tegen u opdoffen
de artists en acteurs, daar ga'k is naar kijken, maar ik geef er geen geld aan
lasertag moet'k ook ni naartoe gaan, want ik liep alleen rond, beetje lame om dan te gaan lasertaggen :p
en veel dealers die gewoon véél te overpriced zijn in hun merchandise

Re: FACTS 2016 - Spring Edition

15
1x FACTS op een jaar vind ik al meer dan genoeg. Ik hou niet zo van die immense drukte en de prijzen zijn meestal toch veel te overdreven. Maar heb gelezen op het overzicht dat het een stuk minder druk was op deze editie. Misschien dat ik dan in't vervolg naar de Spring editie ga dan de 'main' event. :p
Image