Meat & gr-eat 2016

1
Beste vrienden van dit mooie forum,

Na 5 geslaagde BBQ’s voor onze community lukte het een 6e keer helaas niet in 2015.
Naarstig heb ik naar een andere formule gezocht en gevonden met behulp van ons aller Stany7. Hij en zijn vrouw stellen hun tuin beschikbaar.
Image
Voor sommigen zal het aanmerkelijk dichterbij zijn, voor anderen zal het een heel stuk verder fietsen zijn. De nieuwe locatie is in Zeeuws-Vlaanderen (NL), een kilometer of 20 ten NO van Brugge. De exacte locatie wordt pas in een later stadium in een privé forum bekend gemaakt.

De ‘Meat & gr-eat’ zal plaats hebben op zondag, 28 augustus, bij voorkeur dit jaar nog. Het vindt ’s middags plaats grofweg tussen 12u00 en 19u00.

De kosten zullen om en nabij de € 15,00 per deelnemer zijn. Voor vegetariërs en kinderen gelden aparte tarieven die ik nog even moet bekijken.

Barbecues, vlees, salades en sauzen zijn inclusief, net als een kop koffie. Net als in andere jaren dien je zelf voor je frisdrank te zorgen. De voorkeur van de organisatie gaat uit naar alcoholvrije dranken omdat we ons met betrekking tot minderjarigen graag aan de wet houden, we graag zien dat iedereen weer veilig thuis komt en dat we het onderling ook graag gezellig houden.

Graag horen we in de volgende posts van jullie wie van plan zijn te komen en met hoeveel mensen. De afspraak is nog niet bindend maar voor ons een richtlijn voor de belangstelling. Weet je zeker dat je niet komt, geef je dan niet op.
Mocht je problemen hebben met vervoer, laat het ons weten zodat we naar een oplossing kunnen zoeken. 

Ik kom met x personen stand per 21 juli:
Sora met 1 persoon (alleen dus)
Kolm, 1 persoon
Paveman, ? personen
Dividedx11, 1 persoon
Grapjas, 2 personen
W.O.L.F. en met0t0, 2 personen


Ik wil komen, maar ik zit met vervoer:
RoyVdW, 1 persoon, zoekt vervoer.
Captain Witwicky, 1 persoon zoekt vervoer.


Valt helaas af:
Maxidomino, 1 persoon
Zenmaster, 1 persoon
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Meat & gr-eat 2016

3
Ik herinner mij de eerste nog. Was plezant en alles was toch mooi geregeld (vooral door Frans waarschijnlijk). Ik zal een poging doen om te komen. Moest het nodig zijn kan ik enkele mensen vervoeren, maar dat is dan in afwachting van of ik kom.
Image

Re: Meat & gr-eat 2016

5
Tjeefkeuh wrote:Waar zit Stany ergens? Er zijn nogal veel oude leden verdwenen bij de overgang :(
Hij heeft zich wel hier aangemeld, maar ik spreek hem echter meestal via PSN. Ik denk dat veel mensen niet meer zo'n behoefte hebben aan (nog) een forum. Spreek jij Naomi nog wel eens? :think:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Meat & gr-eat 2016

7
Sanity penguin wrote:Valt zoals elk jaar in ons jaarlijks verlof en dat maakt de verplaatsing net iets te ver :D
In de winter dan volgend jaar? :saint:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Meat & gr-eat 2016

8
yeh, count me out.
ik heb geen behoefte om jullie irl te zien. de laatste keer dat ik heb afgesproken met mensen van't forum is dat allemaal nogal backstabby uitgedraaid.
Sora_Lizard wrote:
Tjeefkeuh wrote:Waar zit Stany ergens? Er zijn nogal veel oude leden verdwenen bij de overgang :(
Hij heeft zich wel hier aangemeld, maar ik spreek hem echter meestal via PSN. Ik denk dat veel mensen niet meer zo'n behoefte hebben aan (nog) een forum. Spreek jij Naomi nog wel eens? :think:
staat bij mij op de laatste tijd ook op een zéér laag pitje. just sayin'

Re: Meat & gr-eat 2016

10
Sora_Lizard wrote:
Tjeefkeuh wrote:Waar zit Stany ergens? Er zijn nogal veel oude leden verdwenen bij de overgang :(
Hij heeft zich wel hier aangemeld, maar ik spreek hem echter meestal via PSN. Ik denk dat veel mensen niet meer zo'n behoefte hebben aan (nog) een forum. Spreek jij Naomi nog wel eens? :think:
Er zijn veel minder forums dan vroeger, maar dat maakt het juist plezant dat dit forum nog actief is. Wat zijn de goeie alternatieven dan?

Ik heb Naomi al jaren niet meer gesproken, al sinds een paar maand na de bbq van 2012 (?). Daarna was ze ook niet erg actief meer op het oude forum.

Re: Meat & gr-eat 2016

11
Ik ken geen goede alternatieven en gelukkig zijn er meer die dit zo ervaren. Dat geeft ons redenen genoeg om hier actief te blijven. :)

2012 is goed mogelijk, sinds de inbraak bij mij thuis waarbij o.a. mijn laptop en ook de backups meegenomen zijn, is een groot deel van die historie ook verdwenen. Net als de oude PlayStation fora.

Oude gebruiken zijn overigens moeilijk in stand te houden denk ik. :q:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Meat & gr-eat 2016

12
Ligeiro wrote:yeh, count me out.
ik heb geen behoefte om jullie irl te zien. de laatste keer dat ik heb afgesproken met mensen van't forum is dat allemaal nogal backstabby uitgedraaid.
Staat ongetwijfeld genoteerd al lijkt de uitleg eraan verbonden mij overbodig en onnodig te vermelden.
Image

Re: Meat & gr-eat 2016

14
Sanity penguin wrote:
Ligeiro wrote:yeh, count me out.
ik heb geen behoefte om jullie irl te zien. de laatste keer dat ik heb afgesproken met mensen van't forum is dat allemaal nogal backstabby uitgedraaid.
Staat ongetwijfeld genoteerd al lijkt de uitleg eraan verbonden mij overbodig en onnodig te vermelden.
hij is gewoon euh, recht voor de raap :smug: