Re: Meat & gr-eat 2016

32
Ik kom met 1 +1tje :) Ik ben zo blij dat het terug is van weggeweest :D

Alleen het vervoer is misschien een beetje een probleem. Mijn ouders zijn nog niet zeker of ze kunnen rijden. Als er iemand is van de regio Sint-Niklaas, Antwerpen of Turnhout waarmee ik en mijn vriendin kunnen meerijden, dat zou fantastisch zijn.
Image

Re: Meat & gr-eat 2016

33
Ha Grapjas, hoe is het met jou? Nog steeds met Tessa samen? Het zou erg leuk zijn om jullie weer eens te ontmoeten.

Tegen dat het augustus is zal er wel een oplossing gevonden zijn. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Meat & gr-eat 2016

34
Grapjas wrote:Ik kom met 1 +1tje :) Ik ben zo blij dat het terug is van weggeweest :D

Alleen het vervoer is misschien een beetje een probleem. Mijn ouders zijn nog niet zeker of ze kunnen rijden. Als er iemand is van de regio Sint-Niklaas, Antwerpen of Turnhout waarmee ik en mijn vriendin kunnen meerijden, dat zou fantastisch zijn.
beetje sportief zijn hé Grapjurk, pak je fiets, pomp je banden op en wat boterhammen met choco en je bent vertrokken ! :idea:

Re: Meat & gr-eat 2016

36
ShAmPi wrote:Ik kan helaas niet aanwezig zijn.
(Maar drinkt er daar ne goeje op mij! (frisdrank he!))
Dju, ik had gehoopt dat jij voor de drank ging zorgen ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Meat & gr-eat 2016

41
Elexus wrote:
Sora_Lizard wrote:Eerlijk gezegd ben ik diep teleurgesteld in onze forumleiding. Alleen Kolm lijkt te kunnen en willen komen. :(
Nja heb het bekeken en ik kan echt 100% niet, d'r is zelfs geen 'maybe' mogelijk. :/
Ik moet werken en dat staat vast. Ik heb maar enkele maanden op voorhand de tijd om verlofdagen aan te vragen.
Image

Re: Meat & gr-eat 2016

42
Sora_Lizard wrote:Ha Grapjas, hoe is het met jou? Nog steeds met Tessa samen? Het zou erg leuk zijn om jullie weer eens te ontmoeten.

Tegen dat het augustus is zal er wel een oplossing gevonden zijn. ;)
Met zowel mij als Tessa gaat het eigenlijk goed. Ik ben nog steeds samen met haar. Omdat ik wat in de sleur van het leven zat, ben ik sinds kort begonnen met 1 keer per week te gaan zwemmen.

Ik ga het ook leuk vinden om zowel jou als Stany7 nog eens te ontmoeten :) :jip:
Image

Re: Meat & gr-eat 2016

45
ShAmPi wrote:Ik ben zelfs niet in België dusjah
Is geen verwijt hoor voor de duidelijkheid. Is gewoon jammer dat er zovelen niet kunnen komen. Maar als het niet past dan past het uiteraard niet.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image