Re: Meat & gr-eat 2016

47
minermb wrote:Ik ben volgens mij dan nog op vakantie, dus ik denk dat ik ook niet kan
Je hoeft nu ook nog niet definitief te beslissen, dat kan tot een week ervoor. En dan weet je het wel neem ik aan. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Meat & gr-eat 2016

49
Sora_Lizard wrote:Eerlijk gezegd ben ik diep teleurgesteld in onze forumleiding. Alleen Kolm lijkt te kunnen en willen komen. :(
Ahum, met0t0 en ik doen er alles aan om te kunnen komen! Het probleem is dat met0t0 zijn ouders draaien als een windhaan en we dus niet zeker zijn of we zelf met een auto kunnen komen, maar we doen ons best!

Re: Meat & gr-eat 2016

51
W.O.L.F. wrote:
Sora_Lizard wrote:Eerlijk gezegd ben ik diep teleurgesteld in onze forumleiding. Alleen Kolm lijkt te kunnen en willen komen. :(
Ahum, met0t0 en ik doen er alles aan om te kunnen komen! Het probleem is dat met0t0 zijn ouders draaien als een windhaan en we dus niet zeker zijn of we zelf met een auto kunnen komen, maar we doen ons best!
Van jullie ben ik eigenlijk vrij zeker dat jullie wel komen. Sorry dat ik een verkeerde indruk wekte. Ruler heeft ook nog niet (kunnen) reageren, die komt mss ook nog wel.
paveman wrote:Als deze datum zo lastig is: is het dan niet een idee om te kijken of het op een andere datum kan? Wellicht nog iets meer buiten de vakanties, nog voor het echte studeren voor de studenten onder ons begint?
In het verleden moest ik al zeker een half jaar van te voren de locatie zien te reserveren. Dat ligt nu een beetje anders gelukkig, maar gezien de voorbereidingen die ikzelf moet treffen dient het wel binnen mijn vakantie te vallen. Daarbij komt dat Stany7 ook werkzaam is in een continu dienst en hij moest op een door ons vastgestelde datum ook eerst vrij vragen. Hij is nu vrij van dienst die dag en de aankondiging is 3 maanden van te voren nu geplaatst. Ruimschoots de tijd voor de meesten lijkt me om alsnog iets te regelen.

De allereerste keer heb ik ook vooraf gevraagd naar een aantal datums op het forum met als gevolg . . zoveel hoofden, zoveel zinnen. Dan kom je er echt nooit meer uit.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Meat & gr-eat 2016

54
RoyVdW wrote:Ik heb beetje goed nieuws ik kan meekomen dat weekend ga ik niet werken. Zit wel zonder vervoer. Kan mss met zenmaster mee?
Dat lijkt me gezellig dat je ook eens van de partij bent. Vervoer kan ik helaas niet regelen, maar vraag het Zenmaster. :jip:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Meat & gr-eat 2016

58
W.O.L.F. wrote:We moeten echt een tourbus kopen en zo heel Vlaanderen en Nederland afrijden om iedereen op te halen, alleen is een bbq in een bus zo moeilijk eh... ;)
Is perfect mogelijk. Heb het al gedaan ook. Onze karnavalgroep had een leyland bus. Zo een engelse bus met open dak. En daarin ging dat perfect.
Image

Re: Meat & gr-eat 2016

59
zenmaster wrote:
RoyVdW wrote:Ik heb beetje goed nieuws ik kan meekomen dat weekend ga ik niet werken. Zit wel zonder vervoer. Kan mss met zenmaster mee?
Moet lukken ;)
Echt? Okey zo ver rijden en samen vleesjes eten dan whaha.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image