Re: Koken is genieten

31
Colossus wrote:ze zeggen niet voor niks, '' een beetje van maggi en veel van jezelf '' :smug:
Heerlijk :lol:

Ik moet zeggen dat het qua uitzicht wat lijkt op de takeaway van de Chinees dat ik net verorberd heb :p
Had Tiepan runderlapjes gehaald, dus laat ons zeggen dat ik genoten heb van andermans kunsten vandaag :D
Image

Re: Koken is genieten

33
Zeer mooi wat u allemaal bereidt ik heb er bewondering voor voor degene die het kunnen. Zelf kook ik niet graag en doe het amper. Als ik al spaghetti kan maken en een ei fatsoenlijk kan bakken en zo een croque madame kan maken ben ik tevreden al is dat niet echt koken. Lees ook gwn maar de verpakking wat ik moet doen. Dit is dus een nadeel aan mij als ik dit aan mijn toekomstige vriendin moet vertellen. Ik eet alles graag maar wil er de tijd niet insteken om het te maken dat duurt langer dan het eten zelf ik ga wel pizza, kebab, frut halen of een smoske :shhhh: :P
Image

Re: Koken is genieten

34
RoyVdW wrote:Zeer mooi wat u allemaal bereidt ik heb er bewondering voor voor degene die het kunnen. Zelf kook ik niet graag en doe het amper. Als ik al spaghetti kan maken en een ei fatsoenlijk kan bakken en zo een croque madame kan maken ben ik tevreden al is dat niet echt koken. Lees ook gwn maar de verpakking wat ik moet doen. Dit is dus een nadeel aan mij als ik dit aan mijn toekomstige vriendin moet vertellen. Ik eet alles graag maar wil er de tijd niet insteken om het te maken dat duurt langer dan het eten zelf ik ga wel pizza, kebab, frut halen of een smoske :shhhh: :P
met0t0 kon ook niet koken, maar niets is zo leuk als samen koken zo lang je er de tijd voor hebt :)

Re: Koken is genieten

35
W.O.L.F. wrote:
RoyVdW wrote:Zeer mooi wat u allemaal bereidt ik heb er bewondering voor voor degene die het kunnen. Zelf kook ik niet graag en doe het amper. Als ik al spaghetti kan maken en een ei fatsoenlijk kan bakken en zo een croque madame kan maken ben ik tevreden al is dat niet echt koken. Lees ook gwn maar de verpakking wat ik moet doen. Dit is dus een nadeel aan mij als ik dit aan mijn toekomstige vriendin moet vertellen. Ik eet alles graag maar wil er de tijd niet insteken om het te maken dat duurt langer dan het eten zelf ik ga wel pizza, kebab, frut halen of een smoske :shhhh: :P
met0t0 kon ook niet koken, maar niets is zo leuk als samen koken zo lang je er de tijd voor hebt :)
Ik kan nog steeds niet koken, maar goed: zo lang je verder bij elkaar past zal dat normaal gesproken nooit een probleem zijn.
Image

Re: Koken is genieten

38
billie91 wrote:Ik gooi vandaag een bapaobroodje in de magnetron, is dat ook koken?! :D
Nee maar wel lekker!

De foto bij mijn stoofpotje is btw gewoon van internet :P ik ben niet zoeen fotomaker van me eten, maar misschien best eens proberen voor dit topic
Image

Re: Koken is genieten

39
paveman wrote:
W.O.L.F. wrote:
RoyVdW wrote:Zeer mooi wat u allemaal bereidt ik heb er bewondering voor voor degene die het kunnen. Zelf kook ik niet graag en doe het amper. Als ik al spaghetti kan maken en een ei fatsoenlijk kan bakken en zo een croque madame kan maken ben ik tevreden al is dat niet echt koken. Lees ook gwn maar de verpakking wat ik moet doen. Dit is dus een nadeel aan mij als ik dit aan mijn toekomstige vriendin moet vertellen. Ik eet alles graag maar wil er de tijd niet insteken om het te maken dat duurt langer dan het eten zelf ik ga wel pizza, kebab, frut halen of een smoske :shhhh: :P
met0t0 kon ook niet koken, maar niets is zo leuk als samen koken zo lang je er de tijd voor hebt :)
Ik kan nog steeds niet koken, maar goed: zo lang je verder bij elkaar past zal dat normaal gesproken nooit een probleem zijn.
Hopelijk niet, maar ze zeggen wel dat de liefde van de man door de maag gaat hopelijk kan zij goed koken anders zijn we de pineut :P Soms ben ik er niet zo gerust in wat de toekomst brengt mijn ouders hebbe altijd goed gekookt en het stond gereed tot ik het zelf moet doen sja zelf experimenteren zeker zal wel komen met de ervaring hé en ja met twee iets koken en dan gezellig dineren lijkt mooi :love:
Image

Re: Koken is genieten

41
billie91 wrote:Ik gooi vandaag een bapaobroodje in de magnetron, is dat ook koken?! : D
In België kennen we dat dus nauwelijks eh, je kan het wel krijgen in de AH, ik neem altijd die met falafel, echt wel lekker : )
RoyVdW wrote:
paveman wrote:
W.O.L.F. wrote:
RoyVdW wrote:Zeer mooi wat u allemaal bereidt ik heb er bewondering voor voor degene die het kunnen. Zelf kook ik niet graag en doe het amper. Als ik al spaghetti kan maken en een ei fatsoenlijk kan bakken en zo een croque madame kan maken ben ik tevreden al is dat niet echt koken. Lees ook gwn maar de verpakking wat ik moet doen. Dit is dus een nadeel aan mij als ik dit aan mijn toekomstige vriendin moet vertellen. Ik eet alles graag maar wil er de tijd niet insteken om het te maken dat duurt langer dan het eten zelf ik ga wel pizza, kebab, frut halen of een smoske :shhhh: : P
met0t0 kon ook niet koken, maar niets is zo leuk als samen koken zo lang je er de tijd voor hebt : )
Ik kan nog steeds niet koken, maar goed: zo lang je verder bij elkaar past zal dat normaal gesproken nooit een probleem zijn.
Hopelijk niet, maar ze zeggen wel dat de liefde van de man door de maag gaat hopelijk kan zij goed koken anders zijn we de pineut : P Soms ben ik er niet zo gerust in wat de toekomst brengt mijn ouders hebbe altijd goed gekookt en het stond gereed tot ik het zelf moet doen sja zelf experimenteren zeker zal wel komen met de ervaring hé en ja met twee iets koken en dan gezellig dineren lijkt mooi :love:
En dan mega romantisch afwassen ;)

+++ Prachtig weer
+/- Vanavond samen zitten voor masterproef, dat samen zitten is wel leuk, maar de vrieskou 's avonds en risico op aanvriezen staat mij net iets minder aan :(

Re: Koken is genieten

44
Image
Het is een gepoft broodje en smaakt naar niks,
het gaat om de inhoud wat het " redelijk " lekker maakt, ( ik hou er niet zo van)

Zo verkopen wij de smaken: rund, kip, varkens, saté en we hebben een bapao als pita gevuld met shoarma. De smaak met falafel ken ik niet.

Het broodje is eetklaar, moeten maar 50 seconden in de magnetron op 800 watt, dan gaat het zakje lekker knetteren en hup je kan eten.

In het begin eet je net een spons, want dat broodje slaat nergens op, maar dan!!! De inhoud!!!! Verbrand je bijna ineens je mond want dat is veel warmer dan de buiten kant en als je hem op heb dan heb je lekker 1/4de van je calorieën van de dag op + heerlijk veel zout voor je niertjes en vet voor de rolletjes.

Nogmaals ik hou er niet zo van, maar als ik er een moet eten zal ik de kipsate variant kiezen want die ga nog wel :smug:

Bon appetit! <3
Image

Re: Koken is genieten

45
Weer iets bijgeleerd, want ik heb dat ook nog nooit gezien. Zo zie je maar hoe groot het verschil eigenlijk is tussen België en Nederland. Toen ik een paar dagen in den haag was heb ik voor het eerst een broodje kroket gegeten, want dat hebben we hier ook niet.
Image