Re: Koken is genieten

48
ShAmPi wrote:Vandaag vers gehaalde frietkotfrietjes met stoofvleessaus erop een sito en een boulet special.
Dat ga ik vrijdag eten hmmm ;)


Vandaag heb ik een 'vals' spaghetti gerecht gemaakt (zo noemen wij dat). In plaats van pasta heb ik dan courgettes geraspt in slierten en dan in de oven gestoken. En dan een tomatensaus puur met geconcentreerde tomatenpurree (totaal anders dan wanneer ik echte spaghettisaus maak dus).

Image
Image

Re: Koken is genieten

49
gamerke1992 wrote:Weer iets bijgeleerd, want ik heb dat ook nog nooit gezien. Zo zie je maar hoe groot het verschil eigenlijk is tussen België en Nederland. Toen ik een paar dagen in den haag was heb ik voor het eerst een broodje kroket gegeten, want dat hebben we hier ook niet.
:O :O
Daar kan een mens toch niet zonder....?
Image

Re: Koken is genieten

51
paveman wrote:
gamerke1992 wrote:Weer iets bijgeleerd, want ik heb dat ook nog nooit gezien. Zo zie je maar hoe groot het verschil eigenlijk is tussen België en Nederland. Toen ik een paar dagen in den haag was heb ik voor het eerst een broodje kroket gegeten, want dat hebben we hier ook niet.
:O :O
Daar kan een mens toch niet zonder....?
ik heb het bij mijn weten nog nooit naar binnen gespeeld maar ik ben dan ook geen Hollander :idea:

Re: Koken is genieten

56
gamerke1992 wrote:Vandaag heb ik eens quiche uitgeprobeerd :lol: Ik heb er broccoli en zalm in gedaan en lekkere kaas erover.
Image
met0t0 zijn grootmoeder doet een laagje straffe tomatensaus op de bodem van een quiche met zalm, heel lekker :)
cron