Welke datum komt jou het beste uit?

Poll ended at 10 Jul 2017 09:11 You may select 1 option

1. Ik kom graag op zondag 20 augustus
Total votes: 2 (20%)
2. Ik kom graag op zondag 3 september
Total votes: 1 (10%)
3. Ik kan op beide dagen deelnemen
Total votes: 5 (50%)
4. Ik zal zeker niet deelnemen aan de PXtR BBQ 2017
Total votes: 2 (20%)
Total votes: 10

PXtR BBQ 2017

1
Meat & gr-eat 2017

Beste vrienden van dit mooie forum,

Na langdurige en moeilijk lopende onderhandelingen, Stany7 vroeg of er wederom een PXtR BBQ ging komen en stelde geheel bereidwillig zelf voor van zijn tuin gebruik te kunnen maken.

Na net zulke straffe besprekingen hebben we ook onze vaste kinderjuf weer weten te strikken. W.O.L.F. (die naam moet ze echt eens veranderen, het klinkt niet zeer kindvriendelijk!) zal de zorg over de kleinen onder ons op zich nemen.
Image
In tegenstelling tot andere jaren kunnen we zelf kiezen op welke datum we de 7e community BBQ zullen houden.
Nou ja, zelf kiezen, het is of zondag 20 augustus of zondag 3 september, beide in 2017.

Een poll maakt alles wat overzichtelijker, maar zegt weinig over het aantal mensen dat we kunnen verwachten. Indien je voornemens bent te komen, voeg er dan nog post aan toe waarin je aangeeft met hoeveel mensen je denkt te komen en of je mogelijk een uitdaging ziet in het vervoer heen en terug.

Zodra we deze gegevens hebben zal er weer een privé forum worden ingericht waar alleen deelnemers toegang hebben. Hier zullen nadere details worden besproken zoals locatie en prijzen. Voor kinderen gelden te allen tijde bijzonder lage tarieven.

Over de locatie kan alleen het volgende worden gezegd:
De nieuwe locatie is in Zeeuws-Vlaanderen (NL), een kilometer of 20 ten NO van Brugge en de BBQ vindt ’s middags plaats grofweg tussen 12u00 en 19u00.

De poll zal een kleine 2 weken open blijven en je kunt eventueel je mening herzien.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR BBQ 2017

2
Ik kom alleen maar vermoed dat Kolm met me mee zal komen.

Mogelijk dat we een persoon uit de omgeving van Rotterdam kunnen meenemen.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR BBQ 2017

4
paveman wrote:Ik moet met de family afstemmen met hoeveel ik kom. Ik zal sowieso wel 1 van de kleintjes meenemen (om vrouwlief te ontlasten als ze niet mee wil)
Kleintjes zijn geen bezwaar. Nooit. Stany7 heeft er zelf al twee waarvan de oudste nu ongeveer 4,5 jaar is. Een stoere knul! :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR BBQ 2017

6
Aangezien met0t0 en ik er vorig jaar enorm van genoten hebben, denk ik dat wij dit jaar weer komen, vermoedelijk voorzien van zoete zonden...
Maar dan moeten we wel weer zakdoekjeleggen spelen vind ik! :p

Re: PXtR BBQ 2017

7
Sora_Lizard wrote:
paveman wrote:Ik moet met de family afstemmen met hoeveel ik kom. Ik zal sowieso wel 1 van de kleintjes meenemen (om vrouwlief te ontlasten als ze niet mee wil)
Kleintjes zijn geen bezwaar. Nooit. Stany7 heeft er zelf al twee waarvan de oudste nu ongeveer 4,5 jaar is. Een stoere knul! :cool:
I know. De kleintjes van Stany zijn ongeveer even oud als onze oudste 2 :D. Ik ging er ook niet vanuit dat het bezwaren op zou leveren, maar dacht het voor de volledigheid maar vast even te melden. Net zoals WOLF er dan rekening mee kan houden qua oppas en in te plannen activiteiten :lol:
Image

Re: PXtR BBQ 2017

8
Sora_Lizard wrote:Ik kom alleen maar vermoed dat Kolm met me mee zal komen.

Mogelijk dat we een persoon uit de omgeving van Rotterdam kunnen meenemen.
Ja hoor, ik laat je niet helemaal zielig alleen naar de BBQ gaan :hug:
Image

Re: PXtR BBQ 2017

9
W.O.L.F. wrote:Aangezien met0t0 en ik er vorig jaar enorm van genoten hebben, denk ik dat wij dit jaar weer komen, vermoedelijk voorzien van zoete zonden...
Maar dan moeten we wel weer zakdoekjeleggen spelen vind ik! :p
Dat zal Milo helamaal geweldig vinden :D

@ Paveman: Kids zijn idd meer dan welkom, dan kunnen die elkaar bezig houden :cool: ;)
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: PXtR BBQ 2017

10
paveman wrote:
Sora_Lizard wrote:
paveman wrote:Ik moet met de family afstemmen met hoeveel ik kom. Ik zal sowieso wel 1 van de kleintjes meenemen (om vrouwlief te ontlasten als ze niet mee wil)
Kleintjes zijn geen bezwaar. Nooit. Stany7 heeft er zelf al twee waarvan de oudste nu ongeveer 4,5 jaar is. Een stoere knul! :cool:
I know. De kleintjes van Stany zijn ongeveer even oud als onze oudste 2 :D. Ik ging er ook niet vanuit dat het bezwaren op zou leveren, maar dacht het voor de volledigheid maar vast even te melden. Net zoals WOLF er dan rekening mee kan houden qua oppas en in te plannen activiteiten :lol:
Paveman, opletten want Milo is een hartenbreker hoor ;)

In te plannen activiteiten, hmm, we gaan eens moeten brainstormen eh :)

Re: PXtR BBQ 2017

12
RoyVdW wrote:Leuk mensen, maar ik zit dus zoals altijd met dat probleem dat ik niet zover op voorhand weet of ik kan ivm werk of andere situatie.
Zoals elk jaar kun je tot een week van te voren aangeven of je al dan niet komt. Dus als je zeker weet dat je op die datum niet verjaart of je moeder bijvoorbeeld, dan kun je aangeven dat je komt. Mocht je op het laatste moment ziek worden, plankenkoorts of zo, dan meld je je alsnog af.

Overigens leuke anekdote, we hebben al eens een jarige gehad op de dag zelf. Hij zag de BBQ als een groooot verjaardagsfeest!
Image
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR BBQ 2017

13
Sora_Lizard wrote:
paveman wrote:Ik moet met de family afstemmen met hoeveel ik kom. Ik zal sowieso wel 1 van de kleintjes meenemen (om vrouwlief te ontlasten als ze niet mee wil)
Kleintjes zijn geen bezwaar. Nooit. Stany7 heeft er zelf al twee waarvan de oudste nu ongeveer 4,5 jaar is. Een stoere knul! :cool:
wie ? Stany ?
cron