Welke datum komt jou het beste uit?

Poll ended at 10 Jul 2017 09:11 You may select 1 option

1. Ik kom graag op zondag 20 augustus
Total votes: 2 (20%)
2. Ik kom graag op zondag 3 september
Total votes: 1 (10%)
3. Ik kan op beide dagen deelnemen
Total votes: 5 (50%)
4. Ik zal zeker niet deelnemen aan de PXtR BBQ 2017
Total votes: 2 (20%)
Total votes: 10

Re: PXtR BBQ 2017

16
Voor mij past enkel 3 september, aangezien ik op 20 augustus moet werken. Op 3 september is het wel alweer school, maar dat is niet zo'n probleem :)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PXtR BBQ 2017

18
Wow, de toeloop is weer overweldigend! Ongeveer net zo druk als afgelopen jaar. Hopelijk heeft Stany plaats voor iedereen. :think:


Image
Ik heb maar vast een zwaard uitgezocht omdat ik verwacht over een paar dagen een moeilijke beslissing te moeten nemen. Wordt het divided, de man die eigen standaard bij de uitrusting hoort of miner die al jaren graag wil komen maar telkens door een verkeerde datumkeus net buiten de boot viel. Een nieuweling in onze groep werkt wellicht verfrissend. Kom, wie gaat ons redden van deze moeilijke beslissing? ;)

Er komt overigens nog een nieuweling dit jaar zodat we dan een geheel nieuwe samenstelling hebben. Het geeft de (ham)burger moed.
Ha, heeft iemand overigens enig idee waarom zoveel steden naar voedsel vernoemd zijn? Hamburger, Wiener, Frankfurter, Berliner, Pariser, oh nee, dat is heel wat anders. Nou ja je weet wat ik bedoel. :smug:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR BBQ 2017

22
Aangezien er meerdere personen zijn die 20 augustus verkiezen, kunnen jullie uiteraard gerust die datum kiezen. Is best wel jammer, maar ik zal er in gedachten bij zijn ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PXtR BBQ 2017

24
dividedx11 wrote:Aangezien er meerdere personen zijn die 20 augustus verkiezen, kunnen jullie uiteraard gerust die datum kiezen. Is best wel jammer, maar ik zal er in gedachten bij zijn ;)
We zullen je missen maar we nemen geen minuut stilte in acht. :hug:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR BBQ 2017

25
Lol, k had de poll nog niet eens gezien! :p
Zijn er toevallig kinderen die allergisch zijn voor schmink? Ik zou de mijne meebrengen, maar wil niet dat iemand zich uitgesloten voelt!
Voor de rest, is er iemand lactose-intollerant?

Re: PXtR BBQ 2017

26
W.O.L.F. wrote:Lol, k had de poll nog niet eens gezien! :p
Zijn er toevallig kinderen die allergisch zijn voor schmink? Ik zou de mijne meebrengen, maar wil niet dat iemand zich uitgesloten voelt!
Voor de rest, is er iemand lactose-intolerant?
Je hebt leuke ideeën maar ik stel voor dat we dergelijke details beter op het privé forum bespreken zodra dat er is. Daar hebben feitelijk alleen de deelnemers toegang. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR BBQ 2017

28
Dat de poll is afgesloten betekent nog niet dat er geen nieuwe aanmeldingen bij kunnen! :cool:

De poll was slechts bedoeld om een datum te bepalen! Die is bij dezen vastgelegd op zondag 20 augustus dit jaar! :jip: :jip: :jip:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR BBQ 2017

29
Sora_Lizard wrote:Dat de poll is afgesloten betekent nog niet dat er geen nieuwe aanmeldingen bij kunnen!

De poll was slechts bedoeld om een datum te bepalen! Die is bij dezen vastgelegd op zondag 20 augustus dit jaar!
:jip: :q: :drink: :bier:
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.
cron