Re: Pronken met je Platinums

4711
#70 Assassin's Creed: Liberation

Image

Ten opzichte van de 3e game, was deze vele makkelijker :p Had deze ooit op de vita begonnen, maar nooit ver geraakt omdat ik er niet kon inkomen. Deze game had toch wel de makkelijkste optionele objectives van de reeks denk ik. Had wel wat moeilijkheden met 1 van de collectibles omdat IGN deze 50 meter te ver naar boven ofzo had gezet en ik dus dacht deze ooit al opgepikt te hebben.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4713
Mr.Wolf wrote: 30 Sep 2023 14:12 #70 Assassin's Creed: Liberation

Image

Ten opzichte van de 3e game, was deze vele makkelijker :p Had deze ooit op de vita begonnen, maar nooit ver geraakt omdat ik er niet kon inkomen. Deze game had toch wel de makkelijkste optionele objectives van de reeks denk ik. Had wel wat moeilijkheden met 1 van de collectibles omdat IGN deze 50 meter te ver naar boven ofzo had gezet en ik dus dacht deze ooit al opgepikt te hebben.
Ik heb hem op de Vita wel uitgespeeld, maar toch nooit voor de platinum gegaan. Geen idee waarom, denk dat het mij na het hoofdverhaal niet meer zo interesseerde :?

Re: Pronken met je Platinums

4715
Mr.Wolf wrote: 01 Oct 2023 11:15 Dankje ;)

@Met0t0
Snap ik goed! Al viel het toch nog best goed mee in dit spel... Maar zag ook net dat de vita versie multiplayer had en dat heeft voor mij nooit meerwaarde gehad in een AC spel :p
Dit...
Vond de remaster ook best leuk, maar idd niet het niveau van de hoofdreeks...
Image

Re: Pronken met je Platinums

4716
Mr.Wolf wrote: 01 Oct 2023 11:15 Dankje ;)

@Met0t0
Snap ik goed! Al viel het toch nog best goed mee in dit spel... Maar zag ook net dat de vita versie multiplayer had en dat heeft voor mij nooit meerwaarde gehad in een AC spel :p
Die multiplayer stelde ook niet zo heel veel voor. Was een soort van gevechten/levellen maar niet een real life tegen andere echte personen of echt vechten. Denk meer aan die mobile games waar je poppetje 1 tegen 2 laat vechten en de computer bedenkt dan wie er wint op basis van stats.

Ik geloof dat ik hem ondertussen al 3 keer platinum heb :lol:
Leuke korte AC game met niet teveel moeilijk doen :)
Image

Re: Pronken met je Platinums

4717
Yup, ik bekijk het ook eerder als een mooie toevoeging voor als je een ps vita had en je wou deze bv op de trein/in de auto/op reis spelen. Maar als je iets volwaardigs verwacht zoals de hoofdreeks is het natuurlijk wel een beetje een tegenvaller :p
Soit, dit was eigenlijk de laatste AC game die ik nog moest uitspelen! Binnenkort ofwel beginnen aan AC Chronicles India voor 100% ofwel de platinum van AC Rogue.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4719
Marty wrote: 02 Oct 2023 18:18 Wat ik altijd apart vond is dat als je de AC Chronicles games los in de store koopt je alleen 3 100% games hebt, maar koop je de disc versie (dus alle 3 games) krijg je 1 trophy lijst met een platinum.
Ook als je het trilogy pack koopt? :think:

Ik weet dat de disc versie idd 1 lijst met platinum is.
En dat je digitaal de games apart kan kopen voor 3 lijsten met telkens een 100% en geen platinum.
Maar ik zag nu dat er digitaal ook een trilogy is en geen idee aan welke lijs(en) die gekoppeld is.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4722
Als je in de PC versie van de store gaat, dan kan je in de link ook de disc code zien en in combinatie met sites als https://serialstation.com/ kan je dan zien welke versie het is. Weet dus alleen even niet hoe het met die trilogy zit.

We noemen het disc code omdat het op het schijfje staat, maar eigenlijk is het game code want digitale games hebben het ook. Digitale versie van de game kunnen dezelfde code hebben als fysieke versie, maar soms ook niet.
De code wordt ook gebruikt om de savefiles een label te geven (zitten in mapje met die code)
Image

Re: Pronken met je Platinums

4723
Ik was er blijkbaar al een heel deel vergeten te posten :L:

Image


Platinum #367: Bugsnax PS4

Image


Platinum #368: Sherlock Holmes: The Devil's Daughter

Image


Platinum #369: Cyanide & Happiness: Freakpocalypse

Image


Platinum #370: Gris PS5

Image


Platinum #371: Ghostbusters: The Video Game

Image


Platinum #372: Saints Row PS4

Image


Platinum #373: Assassin's Creed Mirage PS4
Image

Re: Pronken met je Platinums

4725
Mr.Wolf wrote: 09 Oct 2023 16:18 Zo zo, AC Mirage nu al :p Was dan toch maar een heel korte game precies :p
Congrats trouwens
Bedankt! :cool:

En 29u29min volgens mijn save terwijl ik maar voor 1 area deels een collectible guide gebruikt heb (deel buiten de stad).
Moet er wel bij zeggen dat ik de game al sinds dinsdag had. Dat is ook de reden dat ik de PS4 versie hebt gespeeld => de gratis PS5 upgrade was toen nog niet beschikbaar.
Ik heb nog wel 1 contract en nog 1 DLC/pre order missie die ik kan spelen.
Image
cron