Re: PlayStation 5

1930
Had graag een kleinere, maar de disc versie ziet er hier nog lelijker uit dan de huidige... De lezer valt nog meer op bedoel ik dan. Als ik niet tegen de digitalisering van games was kreeg die rechtste hier wel een plaatsje. :love:
Image

Re: PlayStation 5

1934
Het vervangbaar zijn van de disc drive vind ik anders ook wel een pluspunt.
PS2 disc drives gingen wel is stuk, 60GB PS3 disc drive brandde de lens vaak door en mijn 80GB heeft ook problemen met disc innemen.
Als je dan heel simpel de disc drive kan vervangen zonder gedoe met modelnummers en hardware koppeling tussen onderdelen zou ik dat wel een plus vinden. => Steek een volledige nieuwe drive in een PS3 en hij werkt niet, je moet ergens nog iets overzetten van de oude naar de nieuwe.
Image

Re: PlayStation 5

1935
Kolm wrote: 11 Oct 2023 11:13 Het vervangbaar zijn van de disc drive vind ik anders ook wel een pluspunt.
PS2 disc drives gingen wel is stuk, 60GB PS3 disc drive brandde de lens vaak door en mijn 80GB heeft ook problemen met disc innemen.
Als je dan heel simpel de disc drive kan vervangen zonder gedoe met modelnummers en hardware koppeling tussen onderdelen zou ik dat wel een plus vinden. => Steek een volledige nieuwe drive in een PS3 en hij werkt niet, je moet ergens nog iets overzetten van de oude naar de nieuwe.
Ik heb het gelukkig nooit meegemaakt, maar dat is inderdaad wel een hele grote plus. De disc drive is ook het enige wat "vaak" stuk zal gaan bij consoles? Zit niks anders meer in dat beweegt.
Image