Re: Project CARS

62
M-power wrote:Ik wil een stuur dat werkt op ps4 en xbox one, maar dat bestaat blijkbaar niet ;(
Beiden gebruiken een ander systeem voor authenticatie, dus dat gaat voorlopig nog niet gebeuren. Dat was toch ook al zo met de 360. Daar werkten de meeste sturen ook niet op.

Re: Project CARS

63
Misschien via één of andere adaptor? Geen idee of ze bestaan voor compatibiliteit tussen consoles.
Mijn T300RS is ondertussen toch besteld :p kon het echt niet laten.

En voor de wheelstand zal het normaal gezien die tweede worden.

Nu worden het wel nog 2 lange weken ...
PSN tichke
Image

Re: Project CARS

64
tichke wrote:Misschien via één of andere adaptor? Geen idee of ze bestaan voor compatibiliteit tussen consoles.
Mijn T300RS is ondertussen toch besteld :p kon het echt niet laten.

En voor de wheelstand zal het normaal gezien die tweede worden.

Nu worden het wel nog 2 lange weken ...
Lol proficiat! :P Ik zie dat je volgende game ook al beslist is: The Division! ;)
Image

Re: Project CARS

65
NTGSruler wrote:Lol proficiat! :P Ik zie dat je volgende game ook al beslist is: The Division! ;)
Thx ;)
En ja The Division kijk ik sinds de aankondiging ENORM naar uit!
Al heel veel over gelezen en videos van gezien, lijkt de ideale game voor kwa gameplay, ik ben namelijk zot op online coop.

Gemerkt dat hier nog geen topic over was, straks eentje openen met een gameplay video van paar minuten, is echt de moeite.
PSN tichke
Image

Re: Project CARS

66
tichke wrote:
NTGSruler wrote:Lol proficiat! :P Ik zie dat je volgende game ook al beslist is: The Division! ;)
Thx ;)
En ja The Division kijk ik sinds de aankondiging ENORM naar uit!
Al heel veel over gelezen en videos van gezien, lijkt de ideale game voor kwa gameplay, ik ben namelijk zot op online coop.

Gemerkt dat hier nog geen topic over was, straks eentje openen met een gameplay video van paar minuten, is echt de moeite.
Oké tis beetje off topic nu over The Division, maar zeker een topic starten Tichke!! :cool:
Image

Re: Project CARS

67
tichke wrote:Misschien via één of andere adaptor? Geen idee of ze bestaan voor compatibiliteit tussen consoles.
Ja, die bestaan. In ieder geval voor andere controllers(o.a. CronusMax Plus). Of ze voor (alle) racesturen werken is nog maar de vraag. Ik zou zeker eerst eens zoeken naar mensen die dat al eens hebben uitgeprobeerd.

Re: Project CARS

68
Goede keuze qua stuur :cool:
Ik heb er momenteel het geld niet echt voor, maar als er genoeg echt goede racegames voor PS4 zouden uitkomen, dan overweeg ik ook wel om een nieuw stuur te kopen. Op PS3 al heel veel plezier gehad met mijn Logitech Driving Force GT.

Re: Project CARS

69
tichke wrote:Misschien via één of andere adaptor? Geen idee of ze bestaan voor compatibiliteit tussen consoles.
Mijn T300RS is ondertussen toch besteld :p kon het echt niet laten.

En voor de wheelstand zal het normaal gezien die tweede worden.

Nu worden het wel nog 2 lange weken ...
Ik weet dat fanatec bezig is met iets, dat je hetzelfde stuur en pedalen kan gebruiken, maar dat je enkel een ander onderstuk (waar je het stuur moet op bevestigen, weet niet wat de correcte naam is) moet hebben. Maarja goedkoop zal het ook wel niet zijn.
Image

Re: Project CARS

70
M-power wrote:
Ik weet dat fanatec bezig is met iets, dat je hetzelfde stuur en pedalen kan gebruiken, maar dat je enkel een ander onderstuk (waar je het stuur moet op bevestigen, weet niet wat de correcte naam is) moet hebben. Maarja goedkoop zal het ook wel niet zijn.
Dat denk ik ook niet. Maar eigenlijk raar dat niemand daar nog iets deftig voor op de markt heeft gebracht. Geen idee maar ik denk dat er toch redelijk wat mensen zijn beide consoles in huis hebben.
Image

Re: Project CARS

71
M-power wrote:
tichke wrote:Misschien via één of andere adaptor? Geen idee of ze bestaan voor compatibiliteit tussen consoles.
Mijn T300RS is ondertussen toch besteld :p kon het echt niet laten.

En voor de wheelstand zal het normaal gezien die tweede worden.

Nu worden het wel nog 2 lange weken ...
Ik weet dat fanatec bezig is met iets, dat je hetzelfde stuur en pedalen kan gebruiken, maar dat je enkel een ander onderstuk (waar je het stuur moet op bevestigen, weet niet wat de correcte naam is) moet hebben. Maarja goedkoop zal het ook wel niet zijn.
Bezig is? Dat bestaat al. Je kunt al hetzelfde stuur, pedalen en eventuele schakelbak op beide consoles gebruiken. Maar dan ben je geloof ik al snel twee keer de prijs van een PS4 kwijt...

Re: Project CARS

74
Aangezien hier toch wat volk de game plant te kopen, interesse om af en toe eens races te organiseren met mensen van het forum? Ik ken nog wat volk die zeker mee zal doen indien nodig.

Eens de game uit is zien we hoe we dit best doen en wat de mogelijkheden allemaal zijn.
PSN tichke
Image

Re: Project CARS

75
BozeGozerXrd wrote:
M-power wrote:
tichke wrote:Misschien via één of andere adaptor? Geen idee of ze bestaan voor compatibiliteit tussen consoles.
Mijn T300RS is ondertussen toch besteld :p kon het echt niet laten.

En voor de wheelstand zal het normaal gezien die tweede worden.

Nu worden het wel nog 2 lange weken ...
Ik weet dat fanatec bezig is met iets, dat je hetzelfde stuur en pedalen kan gebruiken, maar dat je enkel een ander onderstuk (waar je het stuur moet op bevestigen, weet niet wat de correcte naam is) moet hebben. Maarja goedkoop zal het ook wel niet zijn.
Bezig is? Dat bestaat al. Je kunt al hetzelfde stuur, pedalen en eventuele schakelbak op beide consoles gebruiken. Maar dan ben je geloof ik al snel twee keer de prijs van een PS4 kwijt...
Idd, heb het eens bekeken, zou blijkbaar in totaal 1000eur kosten. :dizzy: :dizzy:
Image
cron