Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

20
billie91 wrote:
Gamefreak wrote:
billie91 wrote:Heb net de Apocalypto gezien. Zeker een aanrader als je veel van bloed houd.
Image
Foei, je mag niet overdag reageren op het geweldige bikkeltopic Gemafraek. :P ;)
sorry van die foto hé, mijn overbuur vindt het niet zo tof dat ik foto's van hem post, hij komt gelukkig overdag nooit buiten....

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

22
ShAmPi wrote:voila ze!
Maat just naar huis
Conclusie: Rot geamuseerd op Mortal Kombat X
Mijn teirs van elentriek zijn EINDELIJK aangesloten (maat is electicien)
Ik moet morgen achter nieuwe bakken bier...
Alsook is den duvel geslonken
.
.
.
aanzienlijk...
En ik kan mij voorstellen dat Mortal Kombat steeds moelijker werd naarmate de duvel meer en meer op geraakte? :p

Ik ga nu nog eens the last of us spelen :)
Image

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

23
Shadow of mordor moest een update downloaden van 8 Gb, dus ben ik ondertussen maar Oddworld New'n'tasty verder beginnen spelen. Je merkt echt dat games van vroeger veel moeilijker zijn. Die mijnen dat groen en rood knipperen onschadelijk maken lukt echt maar 1 in de 5 keer ofso.
Image

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

25
Ik zou het niet weten, ik heb beiden nog nooit gespeeld. Misschien nu dragon age, aangezien je daar langer mee bezig bent en dan kan je steeds tussendoor Shadow of mordor spelen.

Ik ben nu bij de twee laatste levels van shovel knight, maar het wil me nu absoluut niet lukken. Ik wil telkens te snel zijn. Morgen maar weer proberen.
Image

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

27
gamerke1992 wrote:Ik wil graag een nieuwe game beginnen, maar ik kan echt niet kiezen :p Ik heb evenveel zin in shadow of mordor als dragon age inquistition...

Als er iemand nog niet slaapt, welke zou je kiezen?
Ik zou Dragon Age kiezen om de eenvoudige reden dat ik de andere game niet heb. :|
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu