Re: PlayStation 5

1997
gamerke1992 wrote: 15 Nov 2023 18:41
NTGSruler wrote: 15 Nov 2023 18:11
gamerke1992 wrote: 15 Nov 2023 14:46 Ik had niet anders verwacht, maar mijn PlayStation portal zal niet voor vandaag zijn.

De postbode is op het werk langsgekomen, maar beweerde dat er niemand was. Wij hebben een permanent bezette receptie, dus dat klopt natuurlijk niet. Het pakje is opnieuw in hun depot en gaat morgen naar een afhaal punt, waarvoor ik het stad in moet.

Aargh typisch… Normaal loopt er bijna nooit iets fout als ik op het werk laat leveren.
Erg vervelend. Zeker omdat je er naar uitkijkt om de Portal te testen. Nog vervelender is dat je nu speciaal het stad in moet om het af te halen. Hopelijk krijg je de Portal morgen te pakken.
Dat is het inderdaad. Ik kan gerust een dagje langer wachten, maar Mechelen stad in moeten is nu niet bepaald auto vriendelijk.
Die zijn zo mogelijk nog erger dan Leuven :q:
Image

Re: PlayStation 5

1998
Zo frustrerend... En herkenbaar helaas. Hoe vaak dat ik al naar het "officiële" postpunt in het centrum heb moeten rijden terwijl er meerdere postpunten niet half zo ver in mijn buurt zijn waar ze het ook kunnen afleveren. En ja, ook als er zogezegd niemand thuis was. Ze bellen niet eens aan soms.
Ik ga vandaag het koffiemachine van de facteurs van Brasschaat herstellen, ik zal het nog eens doorgeven. :p
Image

Re: PlayStation 5

2000
zenmaster wrote: 16 Nov 2023 08:13 Zo frustrerend... En herkenbaar helaas. Hoe vaak dat ik al naar het "officiële" postpunt in het centrum heb moeten rijden terwijl er meerdere postpunten niet half zo ver in mijn buurt zijn waar ze het ook kunnen afleveren. En ja, ook als er zogezegd niemand thuis was. Ze bellen niet eens aan soms.
Ik ga vandaag het koffiemachine van de facteurs van Brasschaat herstellen, ik zal het nog eens doorgeven. :p
Mss elders gaan herstellen vandaag en een briefje in hun bus deponeren met "sorry dat we je gemist hebben, je was niet thuis".
Image

Re: PlayStation 5

2001
Sanity penguin wrote: 16 Nov 2023 11:37
zenmaster wrote: 16 Nov 2023 08:13 Zo frustrerend... En herkenbaar helaas. Hoe vaak dat ik al naar het "officiële" postpunt in het centrum heb moeten rijden terwijl er meerdere postpunten niet half zo ver in mijn buurt zijn waar ze het ook kunnen afleveren. En ja, ook als er zogezegd niemand thuis was. Ze bellen niet eens aan soms.
Ik ga vandaag het koffiemachine van de facteurs van Brasschaat herstellen, ik zal het nog eens doorgeven. :p
Mss elders gaan herstellen vandaag en een briefje in hun bus deponeren met "sorry dat we je gemist hebben, je was niet thuis".
:lol: topidee
Image

Re: PlayStation 5

2003
Het is uiteindelijk goed afgelopen. Blijkbaar waren op het werk alle Sinterklaas kadootjes besteld voor de kinderen van de werknemers. Dat waren meer dan 30 pakjes van bol. Die waren dus ook naar dat kleine kranten winkeltje in het stad gebracht.

Onze logistieke manager is dan maar alles gaan ophalen, inclusief de PlayStation portal :lol:
Image

Re: PlayStation 5

2005
Eerste indruk.

Op het wifi netwerk in huis draait alles super vlot. Geen haperingen. De beeldkwaliteit is zeker voldoende, maar natuurlijk niet zo goed als op een grote 4K TV.

Het ligt goed in de hand. Het pairen gaat ontzettend vlot. En later het starten van een game is even snel als je ps5 opzetten met een gewone controller op TV.

Voorlopige conclusie is dat dit wel eens een heel leuk gadget zal worden voor als vrouwlief haar zoveelste soap aan het kijken is :p

De drempel om te game lijkt ook kleiner. Vandaag werk ik van thuis en je kan snel even 20 minuten gamen zonder veel inspanning.
Image

Re: PlayStation 5

2007
Ik twijfelde ook om de pulse explore te bestellen. Dat zijn de kleine in ear dopjes die Sony op 6 december zal uitbrengen. Vooral vanwege de PlayStation link, aangezien de portal geen Bluetooth heeft. Maar ik heb net ontdekt dat je ook gewoon je huidige headset via de ps5 kan gebruiken! Dan moet je wel in dezelfde ruimte zijn natuurlijk als je ps5, wat in mijn geval meestal zo zal zijn. En wanneer ik in de mancave ben heb ik geen headset nodig,
Image

Re: PlayStation 5

2009
Ik heb de playstation portal dit weekend al veel uitgebreider kunnen testen. Ik begrijp de haat op internet absoluut niet. Wat een fantastisch apparaat. De mensen die zo negatief zijn zouden het beter zelf eerst eens uittesten.

Het is zelfs zo goed, dat ik het dezelfde ervaring vind als gamen op tv. De beeldkwaliteit is top, de ergonomie zelfs nog beter dan de standaard controller en het geluid is ook zeker niet slecht.

Zoals ik al eerder vermelde start het even snel op als je ps5 opstarten. Dus er is gewoon geen barrière.

Ik ga vele uren extra kunnen gamen door dit ding :D
Image
cron