Euh ik zit daar denk ik niet veel boven...dividedx11 wrote:5MB/s????????????????? Dat is dodelijk man 50 MB/s is al ongezond...minermb wrote:Vroeger was de snelheid van het internet echt beter. Volgens mij heb ik nu een snelheid van minder dan 1 MB/s en dat is zelfs bedraad. Vroeger was dat meestal gewoon iets van 3 MB/s Op steam daarentegen heb ik meestal een snelheid van 5 MB/s.
Re: PlayStation 4
19Ocharme ben der voor je ehNTGSruler wrote:Die 5 lol!!dividedx11 wrote:@Ruler, boven die 5 of boven de 50?
21Ik ben altijd te bereiken op 04********NTGSruler wrote:Thx! I need it!dividedx11 wrote: Ocharme ben der voor je eh
22Lol! Mss best efkes terug on topic gaan nu!dividedx11 wrote: Ik ben altijd te bereiken op 04********
23Ik vind 5 niet zo erg hoor, als ik soms van vrienden hoor hoe traag het bij hun isdividedx11 wrote:Ocharme ben der voor je ehNTGSruler wrote:Die 5 lol!!dividedx11 wrote:@Ruler, boven die 5 of boven de 50?
24Ik snap het eigenlijk niet goed. Gewoon internet is gewoon snel bij mij. Downloaden op Playstation, tsja dat gaat mss niet supersnel, maar ook niet supertraag denk ik.minermb wrote: Ik vind 5 niet zo erg hoor, als ik soms van vrienden hoor hoe traag het bij hun is
25Als je echt traag wilt moet je terug naar 56k internet. 5 MB/s is prima om mee te browsen, full HD video's kijken en ook de meeste games PS3 en PS4 heb je binnen een aantal uur(dag voor de allergrootsten) gedownload.NTGSruler wrote:Ik snap het eigenlijk niet goed. Gewoon internet is gewoon snel bij mij. Downloaden op Playstation, tsja dat gaat mss niet supersnel, maar ook niet supertraag denk ik.minermb wrote: Ik vind 5 niet zo erg hoor, als ik soms van vrienden hoor hoe traag het bij hun is
27Gisteren de updates van Destiny nog eens binnengehaald met het oog op de volgende DLC. Had de game al maanden niet meer opgestart.
6GB ... start de download en zegt nog 6 uur te gaan ... Wat "normaal" is vandaag de dag voor mijn PS4.
Maar na 30min nog eens naar de status gaan kijken, stond die plots op nog 28minuten te gaan, 4GB binnen.
Dus na een uur afgelopen.
6GB ... start de download en zegt nog 6 uur te gaan ... Wat "normaal" is vandaag de dag voor mijn PS4.
Maar na 30min nog eens naar de status gaan kijken, stond die plots op nog 28minuten te gaan, 4GB binnen.
PSN tichke
28Toen ik GT6 wou installeren heeft het bijna 5u geduurd tegen dat ik die game kon spelen. Eerst de initiële installatie en dan nog eens 2GB en meer aan patches... Maar dat was op PS3 natuurlijk!tichke wrote:Gisteren de updates van Destiny nog eens binnengehaald met het oog op de volgende DLC. Had de game al maanden niet meer opgestart.
29Nee, aantal uur > aantal minuten.dividedx11 wrote:aantal uur < aantal minuten
Maar inderdaad voor te browsen is dat genoeg.
30Ik bedoelde dat een aantal min beter is dan een aantal uurBozeGozerXrd wrote:Nee, aantal uur > aantal minuten.dividedx11 wrote:aantal uur < aantal minuten
Maar inderdaad voor te browsen is dat genoeg.