Re: PlayStation Plus

2836
@Sanity: véél weet ik niet. Aangezien je Plus MOET hebben om online te kunnen gamen zullen diegene die niet verlengen vermoedelijk niet zo groot zijn. Dat is het net: net voor de prijsverhoging heeft Sony beslist geen cijfers meer te geven wat PS+ betreft...

@Zenmaster: Telenet is ook zo eentje... Korting voor Jan en alleman, behalve de vaste klanten. Bij Proximus krijg ik welke elke maand 3 euro korting op mijn gsm abo wegens al jaarrreeeen klant te zijn. Maar ook Proximus is onlangs duurder geworden. Ik betaal 26,99 ipv 29,99 per maand voor onbeperkt bellen en ik dacht 50gb mobiel internet?
Image

Re: PlayStation Plus

2837
zenmaster wrote: 15 Nov 2023 09:29 Is eigenlijk bij alles zo, dus ik verwacht ook niet dat Sony daar vanaf gaat gaan. Jammer genoeg. Bij telecom, energie, streaming... Altijd acties en kortingen om nieuwe klanten te lokken, maar als je 20 jaar vaste klant bent moet je al veel klagen en zagen om hetzelfde of een ander extraatje te krijgen.
Ik heb vorig jaar Telenet gewoon opgebeld en gezegd als ze mij geen gunst geven, ik naar Proximus zou overstappen. Ik heb toen 3 maanden 20 euro korting gekregen (60 euro). Ik zei dat ik dat maar mager vond en toen hebben ze er nog 3 maanden streamz aan toegevoegd.
Image

Re: PlayStation Plus

2838
Extra:
Teardown (PS5)
Dragon’s Dogma: Dark Arisen (PS4)
Mobile Suit Gundam: Extreme vs. Maxi Boost On (PS4)
Dead Island: Riptide Definitive Edition (PS4)
Superliminal (PS4/PS5)
Eiyuden Chronicle: Rising (PS4/PS5)
Nobunaga’s Ambition: Taishi (PS4)
Alternate Jake Hunter: Daedalus The Awakening of Golden Jazz (PS4)*
River City Melee Mach!! (PS4)**

Premium:
Grandia (PS4/PS5)
Jet Moto (PS4/PS5)
Disney Pixar’s Up (PS4/PS5)
Klonoa Phantasy Reverie Series (PS4/PS5)
PaRappa the Rapper 2 (PS4)

Wel ja... Ik had ergens gehoopt dat we een sterke maand kregen zo met black friday, maar het moet denk ik wel een van de meest povere maanden zijn die ik al gehad heb op extra...
Image

Re: PlayStation Plus

2839
gamerke1992 wrote: 15 Nov 2023 18:43
Ik heb vorig jaar Telenet gewoon opgebeld en gezegd als ze mij geen gunst geven, ik naar Proximus zou overstappen. Ik heb toen 3 maanden 20 euro korting gekregen (60 euro). Ik zei dat ik dat maar mager vond en toen hebben ze er nog 3 maanden streamz aan toegevoegd.
Haha das mooi geregeld! :D
Image

Re: PlayStation Plus

2840
Mr.Wolf wrote: 15 Nov 2023 19:16 Extra:
Teardown (PS5)
Dragon’s Dogma: Dark Arisen (PS4)
Mobile Suit Gundam: Extreme vs. Maxi Boost On (PS4)
Dead Island: Riptide Definitive Edition (PS4)
Superliminal (PS4/PS5)
Eiyuden Chronicle: Rising (PS4/PS5)
Nobunaga’s Ambition: Taishi (PS4)
Alternate Jake Hunter: Daedalus The Awakening of Golden Jazz (PS4)*
River City Melee Mach!! (PS4)**


Premium:
Grandia (PS4/PS5)
Jet Moto (PS4/PS5)
Disney Pixar’s Up (PS4/PS5)
Klonoa Phantasy Reverie Series (PS4/PS5)
PaRappa the Rapper 2 (PS4)

Wel ja... Ik had ergens gehoopt dat we een sterke maand kregen zo met black friday, maar het moet denk ik wel een van de meest povere maanden zijn die ik al gehad heb op extra...
Dik gedrukte niet in Nederland.

Voor mij als prima games (ookal heb ik er al een paar):
Teardown
Dragons Dogma
Superliminal
Eiyuden Chronicles
Klonoa
Grandia

Prima maand :cool:
Image

Re: PlayStation Plus

2841
Superliminal, Dead Island Riptide en Dragon's Dogma heb ik zelf al en de rest is helemaal m'n ding niet. Teardown zou misschien eventueel nog iets kunnen zijn en heb ik er net maar eens opgezwierd. Ben ook vooral benieuwd wat er af gaat :p
Image

Re: PlayStation Plus

2842
Teardown is best wel fun. Het is ook een puzzle game. Zit nu in een missie waarbij ik 3 (optioneel 6) auto's in het water moet gooien. Maar elke auto heeft een alarm die ergens aan vast zit. Dus je moet alles zo klaar zetten dat je dan binnen 1 minuut alle auto's in het water moet hebben en dat je naar je ontsnap voertuig moet
Image

Re: PlayStation Plus

2843
Games voor december:
Lego 2k drive (PS4/PS5)
Powerwash Simulator (PS4/PS5)
Sable (PS5)



Niet schrikken maar ik heb er nog geen een van deze games. :lol: Zat wel te twijfelen met 2k drive ivm de awesome editie voor €39 met blackfriday. Blij dat ik die niet gekocht heb
Image

Re: PlayStation Plus

2847
Mr.Wolf wrote: 29 Nov 2023 19:09 De reacties zijn online niet mild voor deze maand, maar ben zelf wel erg blij met powerwash. Ooit gekocht op pc, maar zo goed als niet gespeeld :p
Tis allemaal zo persoonlijk, maar december vind ik dan weer een goeie maand kwa gratis games!
Image
cron