Re: Wat speel je op dit moment?

3331
zenmaster wrote: 30 Dec 2023 18:55
Kolm wrote: 30 Dec 2023 18:48
zenmaster wrote: 30 Dec 2023 18:14 Sackboy dus. Het verhaal, hoewel je het dat niet echt kan noemen, heb ik gisteren uitgespeeld. Leuke game wel. Ik ga hem nu wel weer even opzij leggen, tenzij er iemand eens zin heeft om een paar levels samen te acen. Met 2 controllers is toch een heel gedoe als je niet mag doodgaan.
Voor dat acen in multiplayer: Je kan het tweede character ook optillen/vasthouden met je eerste character en dan door het level lopen met je eerste character.

Ik twijfel heel even of je ook vlak voor het einde van het level de tweede controller kan aanzetten en dan finishen dat het nog telt => dat zou je kunnen controleren ergens in die pins die progress tracken.
Thanks, dat trukje kende ik. :) Maar mogen het gewone levels zijn ook ipv co-op levels? Dan moet ik de makkelijkste eens uitzoeken. Ik sukkel vooral in levels waar je bv. met 1 sack iets moet vasthouden en dan nog een actie doen met de andere. En bij bepaalde stukken geraak ik met 1 sack zelfs niet verder.
Kan helaas de progress niet zien, speel hem op PS4. :(
Volgens mij mocht dat eender welk level zijn, dus ook de solo levels. De eerste levels zouden niet te moeilijk moeten zijn met het dragen van de tweede sack :)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3337
Marty wrote: 31 Dec 2023 11:48 Final Fantasy Intergrade Yuffie dlc.

Moet er wel weer even in komen. Eerste echte battle en ben redelijk snel dood. :lol:
Sommige basic vijanden op Hard zijn wel pittig dan. :lol: Het heeft even geduurd bij mij ook om te wennen aan de shuriken. Ten opzichte van de close combat met bv. Cloud of Tifa.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3338
Ondertussen vordert Assassin's creed Rogue ook vlot. Enkele dagen geleden de moeilijkste trophy gedaan dat je alle legendary battles moest doen. In het begin wordt je bijna automatisch geraakt door mortier schoten en als je aan de zijkant komt van storm fortress, dan kan het wel eens zijn dat 2/3 van je levens verdwijnen. Had zelf mijn boot nog maar voor 4/5 geupgrade tot ik plots deze run had die ik wel moest vastleggen op beeld :p
Voor de geïntresseerden:

Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3339
Nice! Als ik ooit een zeilwedstrijd wil winnen weet ik wie ik moet contacteren. :p

Hier 13 jaar later opnieuw begonnen met Dead Nation (PS4).
Vond het toen al een leuke game, heel basic maar wel leuk, en heb toen dankzij iemand van het oude forum (i am locust) de platinum op mijn oude account gehaald. Zou die nu opnieuw willen halen, dussss :p Als er hier iemand binnenkort zin heeft in co-op... :)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3341
zenmaster wrote: 01 Jan 2024 19:55 Nice! Als ik ooit een zeilwedstrijd wil winnen weet ik wie ik moet contacteren. :p

Hier 13 jaar later opnieuw begonnen met Dead Nation (PS4).
Vond het toen al een leuke game, heel basic maar wel leuk, en heb toen dankzij iemand van het oude forum (i am locust) de platinum op mijn oude account gehaald. Zou die nu opnieuw willen halen, dussss :p Als er hier iemand binnenkort zin heeft in co-op... :)
De PS3 versie heb ik altijd platinum willen halen..
Vele malen geprobeerd, maar op de 2e moeilijkheidsgraad heb ik met echt veel moeite de game uitgespeeld.
Moeilijk te zeggen, maar destijds las ik dat de game juist moeilijker wordt om het in co-op te doen en het dus beter is om alleen de game uit te spelen. De collectibles zijn ook een beetje random, in sommige levels als je toevallig een auto laat ontploffen waar de collectibles inzitten, kun je het level opnieuw starten.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3342
Kolm wrote: 01 Jan 2024 20:24 Ik weet dat al die dead nations op verschillende platformen nog ergens in mijn backlog uithangen, maar... geen idee hoe moeilijk ze nu echt zijn eigenlijk :q:
Als ik het kon dan jullie zeker. :D
NTGSruler wrote: 01 Jan 2024 21:57 Moeilijk te zeggen, maar destijds las ik dat de game juist moeilijker wordt om het in co-op te doen en het dus beter is om alleen de game uit te spelen. De collectibles zijn ook een beetje random, in sommige levels als je toevallig een auto laat ontploffen waar de collectibles inzitten, kun je het level opnieuw starten.
Eigenlijk net makkelijker. Ik kon de hoogste graad alleen in co-op uitspelen. :silly: Er zijn wel meer zombies, maar niet dubbel zoveel en terwijl ben je wel met twee. Tenzij het nu veranderd is...
Van die collectibles/loot dat is wel zo, maar is gewoon wat opletten. Ik probeer(de) altijd eerst zoveel mogelijk te looten uit auto´s en dan pas de grote middelen uithalen. Als je pech hebt en toch een auto laat ontploffen heb je nog een paar seconden om snel die auto te looten.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3343
Dat er meer zombies zijn in co-op wist ik, dat is wat het net moeilijker maakte met 2 was mijn ondervinding. Maar ik heb dan ook meestal met randoms gespeeld destijds, dan is het wat moeilijker om te coördineren met elkaar en welke wapens je best gebruikte.

Heb persoonlijk momenteel niet echt veel zin om die game te doen (tis ook de PS3 versie dat ik heb dus ja :D ), steeds terugkeren naar games van jaren geleden ben ik voorlopig even klaar mee. 2024 wordt het jaar waarin ik alleen maar nieuwe games start (en hopelijk uitspeel). Enkel diegene die nog geïnstalleerd staan op PS5 wil ik nog vervolledigen, maar dan worden het nieuwe games die ik al altijd heb willen spelen. :cool:
Image