Re: PlayStation Plus

2926
Ik weet nog dat Hello Neighbour explosief gelanceerd werd in alpha (of beta) en dat ik via bepaalde Youtubers toen echt hyped werd voor het spel. Telkens als het spel geupdatet werd, werd ook het huis groter en gekker en eindigde je steeds bij het mysterie bij wie de buurman juist is. Maar blijkbaar zou de uiteindelijk release een serieuze tegenvaller geweest zijn :p Ach ja, we zien wel. Ik geef het altijd een kans
Image

Re: PlayStation Plus

2928
Kolm wrote:
NTGSruler wrote: 28 Feb 2024 17:51 Sifu
F1 23
Hello Neighbours 2
Destiny 2: The Witch Queen.

Jammer dat F1 23 zo'n belachelijke trophy heeft waarbij je online bepaalde Tier moet behalen. Je moet dus punten winnen maar je verliest er ook als je resultaten minder zijn. Meh

Voor de rest moet ik eens zien wat Hello Neighbours is. Staat regelmatig in sale in de store.
Die trophy klinkt als wat Motorstorm Pacific rift ooit als trophy had... Ergens ooit nog geboost richting de shutdown en dat was een hele organisatie :O

Hello Neighbours heb ik met een paar geprobeerd om die ene online variant ervan te doen. Na 2-3u zijn we gestopt en had gelukkig nog niemand een trophy. Zelfs als we de hele lobby voor ons hadden, konden we nooit een ronde uitspelen en dan bedoel ik echt 'ver van uitspelen'. De items die je nodig hebt liggen daar altijd op andere plekken en je moet dan alles van kasten opentrekken en goed rondkijken en hopen dat je niks over het hoofd ziet.

Voor de singleplayer versies zou ik er enkel aan beginnen als de items op fixed plaatsen liggen en er een guide beschikbaar is voor als je vast zit.
Dat klopt. Ik heb die insane plat gehaald net voor mijn PS3 YLOD kreeg. Je online status kan zakken als je minder presteerde. Ik was in de eerste Motorstorm ook God, maar dankzij mijn broer toen gezakt naar legende toen hij eens een paar keer op mijn account zat ;p

Sent from my EB2103 using Tapatalk

Image