Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11416
Dat is inderdaad vervelend nieuws. En het klopt dat elke ingreep een risico heeft, zonder gegarandeerd succes.

Ik zit in de sector en ik heb juist minder vertrouwen door alles wat ik zie dat fout loopt.

Onlangs moest ik nog naar de reumatoloog voor verder onderzoek van mijn oogproblemen dat ik vorig jaar tijdelijk had. En de onderzoeken die ze voorstelde waren al uitgevoerd of hadden geen zin. Je moet er altijd goed bij zijn met je hoofd of ze doen dingen die helemaal niet nodig zijn.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11426
---- Ondertussen zitten we een dikke maand voor de deadline van de masterproef. Zit al vast sinds begin februari aan hetzelfde ding. Ik heb ondertussen een extra co-promotor erbij gekregen die wordt bekeken als een van de beste phd studenten die bij ons rondloopt, maar ook hij weet het niet meer... Deze week 2 uur op de bureau gezeten van een andere begeleider en ook daar is niets uit de bus gekomen. Moet zelf ook nog de hele thesis schrijven, dus waarschijnlijk zal ik dit pas bij de herexamens kunnen indienen...

EDIT:
Ik denk dat mijn masterproef ook een account heeft op deze pagina en aan het meelezen was, want een halfuur geleden is het dus wel gelukt :p
Image
cron