Re: Je nieuwste trophies

871
zenmaster wrote: 15 Nov 2023 11:29
Image

Homo Faber in Death Stranding.
Fabricate all available weapons and equipment.

Nog eens een update. :) Eén van de grindy trophies. Maar licht overdreven dat die zo bestempeld wordt want het meeste komt vanzelf.
Er resten nu enkel nog een paar completion trophies, één waar ik nog een bepaalde statistiek voor moet levelen en één waar ik wat tijdgerelateerde deliveries voor moet doen; voor de platinum. Daarna ga ik nog even verder want ik amuseer me er echt wel mee. Deze game ga ik met andere woorden niet onmiddelijk verwijderen om plaats te maken voor de volgende. Ik ga ook nog mijn builds verder upgraden en onderhouden voor toekomstige collega koeriers. :p
Ik ben wel benieuwd dat als ik de game weer in mijn Playstation stop na een paar jaar hoeveel likes ik dan ineens binnen ga krijgen :P

Re: Je nieuwste trophies

879
20 keer is nog ca va. Dit was mijn eerste ervaring met de game voor anderhalf uur ofzo. Ok ik "moet" die trophy niet behalen, had gewoon verder kunnen doen.
Nu ik sta er niet teveel bij stil. De game is erg prachtig en het heeft een fantastisch rustgevende vibe! :love:

Kan niet wachten om verder te doen. Gestopt aan level 4 maar das blijkbaar het grootste level.
Misschien doe ik de PS4 versie ook wel.
Image

Re: Je nieuwste trophies

881
:Tb: No Punctuation in Alan Wake Remastered

Image



1 van de meest irritante bronzen trophies sinds lange tijd.

Iemand bij Remedy vond het leuk om een trophy in te steken bij beide DLC's waarbij je de volledige DLC doorloopt zonder dood te gaan. De 2 afzonderlijke verhaallijnen zijn niet uitzonderlijk moeilijk of lang, maar irritant. Vooral dus de tweede DLC waarbij er wat platforming in zit, maar Alan dus nogal gauw verkeerd springt, of gewoon over of naast een object. Gelukkig zit het meeste platforming redelijk in het begin en was je snel op hetzelfde punt als je opnieuw moet beginnen. Er zit wel een gevecht voor, dat begon wel tegen te steken.

Maar Alan Wake Remastered dus 100%.
Image

Re: Je nieuwste trophies

882
Elite. Elke missie S rank.

Image



Side ops was er even paniek. 148/157 met maar 7 openstaande side ops.. :think: Heb net nog eentje gedaan en er kwam nu toch gelukkig nog een nieuwe side ops vrij (Eliminatie Tank Unit zoveel.... Jaaaayyyy not :L: )

Dus morgen is dat hopelijk ook gedaan. Ik probeer ook nog de invoices erbij te doen, maar daar is het probleem dat ik er al verschillende heb, maar dus niet weet welke allemaal. Dat wordt dus jammer genoeg alles weer aflopen, wat nogal tijd in beslag kan nemen met al de vijanden in sommige kampen.

Dan als laatste nog het meest vervelende, de mission tasks.
Image

Re: Je nieuwste trophies

883
Mooi! Dat is een van de trophies die je makkelijk kan missen door een glitch in missie 4 en zijn tegenhanger.

De side ops hebben inderdaad een bepaalde volgorde waardoor sommige niet getoond worden tot andere gedaan zijn.

Mission tasks kon je dat ene pakje op zonne energie aantrekken waardoor je overal kan langs sprinten zonder gezien te worden, zolang je er maar niet tegen loopt :P
Image

Re: Je nieuwste trophies

884
@Kolm: weet jij nog vanbuiten hoe je die suit unlocked? Ik gebruik nu stealth camo level 5. Maar die heeft een timer en ik kan het maar 3x gebruiken?

Verder gebruik ik ook de infinity bandana voor onbeperkte ammo.

Edit: ondertussen opgelost. Ik had een level 6 stealth camo, maar was niet geselecteerd. Nu kan ik inderdaad onbeperkt onzichtbaar zijn.
Image
cron