Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11447
++/-- Dilemma om nieuwe game te starten of games af te werken (Alan Wake Remastered DLC, MGS V of Tomb Raider Definitive edition PS4 wat ik destijds begonnen ben =》 deze moet ik zowiezo opnieuw starten). Ofwel een kortere game ertussen zoals The Walking Dead (altijd de serie nog willen afwerken) of een totaal nieuwe game bv: God of War Ragnarok ofwel een Lego game waar ik er al bijna een dozijn van in de backlog heb. Of mss Horizon Zero Dawn of Forbidden West... of gewoon eentje uit de ellenlange backlog :q:
Of mss eens een PS Vita game =》 MGS3 waar ik mijn completion enorm mee naar boven zou helpen!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11448
NTGSruler wrote: 13 Apr 2024 21:58 ++/-- Dilemma om nieuwe game te starten of games af te werken (Alan Wake Remastered DLC, MGS V of Tomb Raider Definitive edition PS4 wat ik destijds begonnen ben =》 deze moet ik zowiezo opnieuw starten). Ofwel een kortere game ertussen zoals The Walking Dead (altijd de serie nog willen afwerken) of een totaal nieuwe game bv: God of War Ragnarok ofwel een Lego game waar ik er al bijna een dozijn van in de backlog heb. Of mss Horizon Zero Dawn of Forbidden West... of gewoon eentje uit de ellenlange backlog :q:
Of mss eens een PS Vita game =》 MGS3 waar ik mijn completion enorm mee naar boven zou helpen!
Gran turismo 5 :lol:

En anders MGSV? ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11451
Nice. :) Ik kijk ernaar uit. Zelf wil ik MGS en MGS2 nog eens spelen, maar dan alle codecs, cutscenes enzo nog eens zien. 2 is voor mij nog 1 van de beste games ooit gemaakt, in zijn totaliteit gezien, en nadat ik de platinum had was ik sommige secties zo beu dat ik de games niet meer aangeraakt heb. :p Was nu overlaatst aan het kijken naar iemand die de games via twitch heeft gestreamed en denk dat ik de smaak weer te pakken heb.
En binnenkort ga ik waarschijnlijk een tijd zonder internet zitten tijdens de verhuis/renovatie, dus kan de PS2 nog eens uithalen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11452
MGS2 ben ik destijds ook "gestart" op de Vita... Daar is die platinum nog moeilijker. Niet dat ik die ooit haal ofzo. Zoals je misschien weet of niet weet, heb ik een haat-liefde relatie met de MGS serie. Ik ben fan van het stealth genre, maar de controls vind ik persoonlijk (het ligt aan mij) altijd zo moeilijk gemaakt. Trouwens heb ik MGS2 rap afgezet, verschrikkelijk hoe die game speelt met steeds een nieuwe "kamer" wanneer je om de hoek komt. Misschien moet ik het ooit toch nog eens een kans geven, al was het op de makkelijkste moeilijkheidsgraad om de game eens gespeeld te hebben. Maar ja dat heeft niet echt prioriteit, backlog puilt uit met nieuwere games die ik nog wil spelen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11453
Ondanks dat ik - denk ik - iets meer MGS minded ben dan jij nog (of misschien eerder iets minder SC-minded ;)) ruler, herken ik wel wat je zegt. De controls zijn het gewoon net niet. Ik heb ook nooit het gevoel volledig 'in control' te zijn. Alhoewel ik dat probleem een stuk minder ervoer met MGS V.

MGS2 platinum heb ik nooit trek in gehad. Vooral vanwege de VR missies. Ik ben al geen kei in FPS (speel het ook veel te weinig), maar met de mindere controls.... Echt respect voor zenmaster wat dat betreft ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11454
---- Masterproef moeten uitstellen naar september. De bedoeling is dus om een implementatie te maken en hierna de thesis te schrijven, maar ik heb nog niets kunnen schrijven aan de thesis terwijl deze 8 mei moet binnen zijn omdat de implementatie nog niet volledig werkt. Maar die deadline kan ik nooit meer behalen.
+++ Dan heb ik wel genoeg tijd natuurlijk in de zomer en kan ik het wat rustig aan beginnen doen, want ik heb de indruk dat het mentaal wat zwaar begint door te wegen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11455
Jammer Wolf... Maar wel weer goed dat je nu wat meer tijd hebt gekregen!
NTGSruler wrote: 15 Apr 2024 14:45 MGS2 ben ik destijds ook "gestart" op de Vita... Daar is die platinum nog moeilijker. Niet dat ik die ooit haal ofzo. *KNIP* backlog puilt uit met nieuwere games die ik nog wil spelen.
Wat controls betreft denk ik dat het dan toch aan de Vita ligt want MGS2 heeft de simpelste controls en vloeiendste gameplay van de reeks. De rest is puur eigen smaak natuurlijk... Ik hou net van dat claustrofobische gevoel in die game, puur stealth. Het is dat of iedereen afknallen en je verstoppen. :lol:
MGS3 heeft dat minder, maar toch nog veel stealth, gezien het feit dat je veel in de jungle zit. Wat dat betreft vind ik 5 dan de minste. Als je gespot wordt kan je gewoon naar de open vlakte lopen tot ze je "vergeten" zijn.
paveman wrote: Ondanks dat ik - denk ik - iets meer MGS minded ben dan jij nog (of misschien eerder iets minder SC-minded ;)) ruler, herken ik wel wat je zegt. *KNIP*
Echt respect voor zenmaster wat dat betreft ;)
:love:

Veel FPS zit er niet in, daarom hou ik er ook zo van. Ben echt slecht in FPS of FPV games.
Image
cron