Re: Quick News Topic

2509
Zou fantastisch nieuws zijn! Blacklist is alweer van op PS3 geleden en vond ik heel goed. Een nieuwe game zou ik liever zien dan remakes, maar 't is ook al iets :)
Kolm wrote: 11 Apr 2024 17:45 Fallout 4 krijgt een gratis PS5 upgrade op 25 april

https://fallout.bethesda.net/en/article ... ee-updates
Goed nieuws dat ik hem al die tijd heb laten liggen, dan voelt het als een nieuwere game als ik er eindelijk aan begin :lol:

Re: Quick News Topic

2510
Met0t0: aangezien er tegenwoordig Xbox games verkrijgbaar zijn op Playstation, hoop ik ooit nog Double Agent en Conviction te spelen. Nu een Xbox kopen daarvoor gaat mij te ver.

Of een remastered versie op Playstation zou instant buy zijn!
Image

Re: Quick News Topic

2511
Ik weet niet of het hier al gepost is geweest, maar Ubisoft heeft voor The Crew de servers gesloten. Maar aangezien je dus voor dit spel een actieve internetverbinding nodig hebt, is het dus niet meer mogelijk om deze in het geheel te spelen...
Toch wel een beetje jammer dat ze deze streek uithalen ipv ervoor te zorgen dat hun spel ook in offline mode werkt... Vond het best wel leuk om doorheen een verkleinde versie van de VS te rijden...
Image

Re: Quick News Topic

2512
Tijdje terug had ik het ergens gelezen dat de servers offline gingen. Welkom in "online only" games wereld. Tis toch jammer, ik heb de eerste Crew nooit gespeeld, de 2e wel. Was er nu niet zo enthousiast over, maar het was een degelijke racegame.
Image

Re: Quick News Topic

2513
Schandalig vind ik zoiets. Je kan dan nog ergens wat begrip opbrengen als ze een server sluiten waarbij het online luik dan wegvalt maar je tenminste nog de basisgame kan spelen. Hier kieperen ze nu letterlijk de game voor je in de vuilbak. Mag dat wettelijk gezien zomaar vraag ik mij dan altijd af? Ze kunnen wel servers afsluiten (ga je ook mee akkoord in de algemene voorwaarden van zo'n spellen) maar ik las her en der dat ze ook effectief licenties intrekken van spelers op hun eigen launcher. Dat is toch andere koek.
Image

Re: Quick News Topic

2514
Sanity penguin wrote: 15 Apr 2024 15:42 Schandalig vind ik zoiets. Je kan dan nog ergens wat begrip opbrengen als ze een server sluiten waarbij het online luik dan wegvalt maar je tenminste nog de basisgame kan spelen. Hier kieperen ze nu letterlijk de game voor je in de vuilbak. Mag dat wettelijk gezien zomaar vraag ik mij dan altijd af? Ze kunnen wel servers afsluiten (ga je ook mee akkoord in de algemene voorwaarden van zo'n spellen) maar ik las her en der dat ze ook effectief licenties intrekken van spelers op hun eigen launcher. Dat is toch andere koek.
Zal wss wel ergens in de kleine lettertjes gestaan hebben denk ik, maar dan nog is het een fuck you vinger naar de fans toe. Online lees ik ook dat de map van the crew 2 zelfs minder leuk is omdat er zoveel uit gehaald is... Nodigt ook weer niet uit om online only games nog aan te kopen vind ik.
Maar ik denk dat er ook een rechtzaak begonnen is tegen Ubisoft omwille van dit!
Image

Re: Quick News Topic

2515
En dan zijn er nog die durven beweren dat online only the way to go is. Het heeft niet alleen te maken met "internet te hebben". Wordt nog eens duidelijk gesteld met The Crew. Gran Turismo 7 is jammer genoeg ook zo'n game. Kan goed zijn als ze die game offline halen je alleen maar nog arcade mode kan spelen en je zelfs niet eens alle auto's kan bemachtigen wegens de Legendary shop (zeldzame zéér dure auto's die aangeboden worden in een rotatie).

Jammer genoeg is deze tendens niet meer te stoppen. Tegenwoordig betaal je voor een game om hem ooit niet meer te kunnen spelen.
Image

Re: Quick News Topic

2516
NTGSruler wrote: 15 Apr 2024 20:24 En dan zijn er nog die durven beweren dat online only the way to go is. Het heeft niet alleen te maken met "internet te hebben". Wordt nog eens duidelijk gesteld met The Crew. Gran Turismo 7 is jammer genoeg ook zo'n game. Kan goed zijn als ze die game offline halen je alleen maar nog arcade mode kan spelen en je zelfs niet eens alle auto's kan bemachtigen wegens de Legendary shop (zeldzame zéér dure auto's die aangeboden worden in een rotatie).

Jammer genoeg is deze tendens niet meer te stoppen. Tegenwoordig betaal je voor een game om hem ooit niet meer te kunnen spelen.
Ik weet nu dat ik toch 2 keer ga nadenken voor ik nog een game koop en zeker eentje die verwacht dat je altijd online bent.
En ja, ik heb ooit the crew gekocht en heb dit zo'n tien uurtjes gespeeld, maar is hierna op de backlog stapel beland en nog steeds niet aangekomen om deze fatsoenlijk te starten.
Nu is dus vooral de vraag wanneer ze de stekker uit the crew 2 gaan trekken :p
Image

Re: Quick News Topic

2517
Ga je nog weinig games kopen denk ik Mr.Wolf. Tegenwoordig zijn de meeste games online only.
Ze sluiten servers ook sneller tegenwoordig omdat je zou overgaan naar de volgende game in de reeks. Aangezien je dus niet meer kan connecteren online, is er dus weinig keuze dan buiten de nieuwe game te kopen.
Image

Re: Quick News Topic

2518
NTGSruler wrote: 16 Apr 2024 13:56 Ga je nog weinig games kopen denk ik Mr.Wolf. Tegenwoordig zijn de meeste games online only.
Ze sluiten servers ook sneller tegenwoordig omdat je zou overgaan naar de volgende game in de reeks. Aangezien je dus niet meer kan connecteren online, is er dus weinig keuze dan buiten de nieuwe game te kopen.
Vandaar dat ik ook nog maar zeer weinig games echt koop... En als ik dan ergens m'n geld aan geef de laatste jaren, zijn het pure single player ervaringen zoals de Sony exclusives, Hogwarts Legacy, Alan Wake, Elden Ring...
Image

Re: Quick News Topic

2520
Sony announced LBP 3 will remain offline indefinitely:

“Due to ongoing technical issues which resulted in the LittleBigPlanet™ 3 servers for PlayStation®4 being taken offline temporarily in January 2024, the decision has been made to keep the servers offline indefinitely.”

Source: https://www.playstation.com/en-gb/legal/gameservers/

---

Hunter's Arena will also stay closed. According to their official Discord it won't be fixed as they simply have no devs to try and fix it again.
Image
cron