Re: PlayStation VR

528
Kolm wrote: 19 Apr 2024 12:44
paveman wrote: 19 Apr 2024 12:05 Haha! Dat lijkt me de beste optie... ;)

Zou je met de Portal eerder voor de headset gaan of voor de oortjes? En heb jij ook dat de Portal redelijk snel leeg loopt, ook als je m niet gebruikt? Of moet je m op een bepaalde manier uit zetten of zo? Ik heb m gister na een hele tijd weer uit de lade gepakt, maar hij bleek volledig leeg te zijn, terwijl ik m net voor de verhuizing (eind januari) nog volledig had opgeladen. Ik had niet verwacht dat ie leeg zou zijn geraakt in de tussentijd (een iPad loopt bijvoorbeeld ook wel langzaam leeg, maar niet zo erg in mijn beleving).
Heb je hem volledig uitgezet of in sleep mode?

Bediening zou hetzelfde zijn als bij de PSVita:
- korte tap op power button => sleep mode
- power button ingedrukt houden => menu verschijnt waarmee je hem volledig uit kan zetten

Thanks! Dat verklaart een hoop...
Image

Re: PlayStation VR

529
zenmaster wrote: 19 Apr 2024 22:49 Pfoe. :relief: Ik vind ze echt nice, maar zelfs €190 voor zo oortjes... Heb je al een degelijke hoofdtelefoon voor.
Sinds de AirPods (zeker de nieuwere Pro's) ben ik toch meer voor oortjes dan koptelefoons. Ook de PS headset: vind t toch gauw niet fijn zitten. Oortjes vond ik eerder erg slecht zitten en had ook last van dat ze vaak uit vielen. Met de AirPods heb ik dat een stuk minder...
Image

Re: PlayStation VR

535
Marty wrote: 22 Apr 2024 18:09 @Gamerke

Hoe zit het met de bass in die oortjes?
Bijna alle reviews op bol zeggen dat dat haast niet aanwezig is.

Hoe is dat voor jou?
Ook daar heb ik geen problemen mee. Ik heb wel nog geen muziek geluisterd. Maar bijvoorbeeld bij red matter kwam de bass wel mooi naar boven.
Image

Re: PlayStation VR

537
Marty wrote: 23 Apr 2024 20:49 Heb ze besteld. Had nog een cadeau bon liggen dus nu maar €149 betaald.

Ben benieuwd. Is waarschijnlijk ook alleen maar in combinatie met de psvr2
Laat zeker weten wat jij er van vindt. Geluid is iets heel persoonlijk.
Image

Re: PlayStation VR

538
Wat is dat voor een verpakking van die earbuds. Is compleet kapot nu. Wist niet hoe die open moest :silly:

Hopelijk werken de oortjes wel :lol:

Edit:
Unboxing bekeken en blijkbaar zat er aan de onderkant een scheurrandje. Dat was dus amper te zien.
Image

Re: PlayStation VR

539
Marty wrote: 24 Apr 2024 16:10 Wat is dat voor een verpakking van die earbuds. Is compleet kapot nu. Wist niet hoe die open moest :silly:

Hopelijk werken de oortjes wel :lol:

Edit:
Unboxing bekeken en blijkbaar zat er aan de onderkant een scheurrandje. Dat was dus amper te zien.
Haha inderdaad. Ik wist het omdat ik al eens een review had bekeken op voorhand en toen deden ze ook de unboxing :lol:
Image

Re: PlayStation VR

540
Dit doet me denken aan tijden waar muizen en oortjes nog een kabel hadden en mensen met een schaar aan de slag gingen maar... de kabel op onverwachte plekken tussen het karton zat wat ze doorknipten :q:
Image
cron