Re: Je nieuwste trophies

888
Die mission tasks gaan een eitje zijn met die stealth suit ;)
Ik ben het met zenmaster eens: ik heb de stealth suit zo goed als niet gebruikt, juist omdat de game zo lekker speelt. Was ook niet echt nodig qua moeilijkheid qua trophies. Wel om er sneller vanaf te kunnen zijn natuurlijk ;)
Image

Re: Je nieuwste trophies

889
Ik moet nog even uitzoeken met de mission tasks nu. De vele conversaties volgen lijkt mij alvast handig om met de stealth suit te doen. Ik heb geen idee hoe snel al die objectieven kunnen gedaan worden. Sommige missies moet ik waarschijnlijk zowiezo paar keer doen omdat het niet mogelijk is verschillende objectieven ineens te doen.
Sinds ik de game heb zit ik momenteel aan +- 250u gespeeld. Het is echt waar een fantastische game. Maar ik wil nu eens en voor altijd die platinum halen en de game kunnen afvinken. We zijn er bijna maar toch heb ik het gevoel dat die mission tasks nog vervelend gaan worden.
Image

Re: Je nieuwste trophies

896
paveman wrote: 23 Apr 2024 09:31 Ik denk dat die mission tasks sneller (kunnen) gaan dan je denkt. Zeker als je de stealth suit gebruikt...!
Hangt er vanaf. Ik begin met de extreme missies om frustratie op het einde te vermijden. Gisteren missie 42 Metallic Archaea gedaan waarbij je de skulls moet extracten. Toch even aan bezig geweest, maar het is gelukt. Ga zo proberen naar boven te werken, dan wordt het (hopelijk) alleen maar makkelijker.

@Roy: de tijd die je erin steekt kies je zelf. Gisteren had ik ganse dag kunnen gamen maar in de plaats is onze beneden piccobello gekuist (na drukke periode thuis + volk over de vloer), ben ik 40min gaan lopen, heb ik muffins gemaakt voor mijn vrouw, wandeling met de hond gedaan, warm eten gemaakt en de vaatwas laten draaien en geleegd. Bovendien heb ik ook nog onze handdoeken gewassen, gedroogd, opgeplooid en weggestoken. Dus nee ik verwaarloos geen andere zaken en ik haal wel degelijk voldoening uit het proberen die platinum te halen. Handdruk ;)
Image
cron