Re: PlayStation VR

544
Ondertussen earbuds getest. Geluid bevalt me prima. Alleen soms een disconnect van rechter earbud. Vanochtend een paar uur Eiyuden Chronicle gespeeld en totaal geen probleem.

Zonet even half uurtje Starwars op de psvr2 gedaan en daar had ik een paar disconnects. Geen idee waar dat aan ligt want bij beatsaber, ook halfuurtje gespeeld en geen disconnect

@Gamerke
Jij ook al eens een disconnect gehad van de earbuds?
Image

Re: PlayStation VR

545
Marty wrote: 25 Apr 2024 19:37 Ondertussen earbuds getest. Geluid bevalt me prima. Alleen soms een disconnect van rechter earbud. Vanochtend een paar uur Eiyuden Chronicle gespeeld en totaal geen probleem.

Zonet even half uurtje Starwars op de psvr2 gedaan en daar had ik een paar disconnects. Geen idee waar dat aan ligt want bij beatsaber, ook halfuurtje gespeeld en geen disconnect

@Gamerke
Jij ook al eens een disconnect gehad van de earbuds?
Neen dat heb ik nog niet voor gehad eerlijk gezegd.
Image

Re: PlayStation VR

547
Marty wrote: 26 Apr 2024 06:04 Heb jij de usb dongle aan de voor of achterkant van de ps5?
Achterkant ps5. Ik wou de poort vanvoor beschikbaar houden.

En bij portal geen dongle nodig natuurlijk.

Ik gebruik de oortjes wel veel meer in combinatie met portal dan PSVR.
Image

Re: PlayStation VR

548
Ik denk dat ik het signaal misschien wat onderbreek als ik vr speel. Dongle achterkant en op moment dat ik die disconnect kreeg stond ik met rechteroor niet richting de ps5. Weet nooit meer hoe ik sta als ik vr speel. :lol:

Want zonet gewoon weer uurtje normale game gespeeld en geen enkele disconnect.

En moet zeggen oortjes blijven goed zitten met de standaard dopjes. Zelfs in linker oor waar normaal alle oordopjes uitvallen.
Image
cron