Re: Wat speel je op dit moment?

3451
Op moment wat meer Gran Blue Fantasy Relink: Nog 1 trophy te gaan.

Nog 16 wapens moeten droppen. Dus ik moet onderstaande boss Nog minimaal 16x verslaan en maximaal....kan wel meer als 100 zijn. Altijd leuk die random drops. :silly:

Heb de boss nu zo'n 20 keer verslagen en heb pas 3 wapens.

Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3453
Marty wrote: 12 May 2024 21:54 Ondertussen zijn er nu 10 wapens gedruppeld, dus ben over de helft.

Powerwash Simulator is de platinum ook in zicht. Alleen laatste level nog completen. Heb daar nu zo'n 45% schoongemaakt, wat me zo'n 2 uur heeft gekost :lol:
Als je nog op zoek bent naar een rustgevende game na Powerwash simulator... Probeer dan Alice in wonderland, een jigsaw puzzle game :D
12 afbeeldingen en elk in 5 formaten te doen voor platinum. Ik heb 1 van de grootste maat (735) klaar ondertussen en dat was ergens tussen de 6 en de 8u :silly:
Er zijn gelukkig wel filters zodat je alleen de stukjes voor de rand of van een bepaald kwadrant kan zien, maar dan nog ben je wel even bezig met alles naar zijn plek te slepen :)

Ik weet op het ogenblik niet waar ik mee verder wil. Gisteren middag Uncharted lost legacy platinum gehaald en sindsdien geen idee maar ook veel te moe. Misschien Dead Rising 2, recent was een groepje toevallig de TIR trophies aan het doen waarbij ik snel mee kon doen. Online hoef ik enkel nog in coop uit te spelen daardoor maar is offline ook nog best veel en weet even niet of ik het aan kan.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3455
De Max Payne games zou ik ook graag nog eens doen.

Hier door het inpakken en opruimen voor de verhuis niet meer veel kunnen doen. Paar uurtjes verder in FFVII Rebirth wel. Zit nu in hoofdstuk 9,
[+] hoofdstuk 9
net voorbij het stuk met Dyne en de daarop volgende bossfight met Palmer. Vind dat ze het stuk met Dyne wel goed gedaan hebben in de remake.
Ook Tonberry King gedaan voor de sidequest van Johnny. Kaartspelletjes. Chocobo races in de Saucer. Alexander verslaan. Cactuar quest met Yuffie even geskipped, die ging niet goed
Ik geniet er wel van. De eerste sidequests vond ik wat dom, maar het is nu toch wat leuker allemaal. Cait Sith is ook heel leuk om te spelen. Terwijl in de originele game ik enkele characters gewoon links liet liggen hebben ze nu allemaal hun unieke gameplay. Ik wissel veel van party. Alleen het materia managen is dan wat irritant. Synergy is ook cool, maar heb het nog niet helemaal 100% onder de knie. Ben eigenlijk pas de laatste keer echt begonnen met het te gebruiken.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3456
Max Payne 3 is een fantastische game. Alleen jammer dat het een buggy mess is, vooral als je online was om de game te spelen. Levels die niet geladen worden, checkpoints die haperen en nog wel wat zaken. Tis zeker speelbaar maar offline had je de beste performance. Beware als je de game trouwens zou willen spelen want de online servers zijn dicht wat de platinum onmogelijk maakt en veel DLC trophies die niet meer te halen zijn.
Ik heb enkel nog de Shadows Rushed me trophy te doen, das mijn haunted trophy voor alle games met trophies dat ik ooit gespeeld heb. Max Payne 3 platinum halen zou ik toch wel trots op zijn maar de trophy vereist de game te spelen op medium difficulty, dood gaan betekent opnieuw starten vanaf het begin en er is een tijdslimiet wat zorgt dat je niet op je gemakje kan spelen. De tijdslimiet is enkel in het begin maar een factor omdat je tijd verzamelt en op den duur genoeg hebt. Echter de vele bugs zoals levels die niet laden en dergelijke komen er ook bij. In sommige levels moet je NPC's redden, 1 kogel op hen is game over. De bullet slowdown functie is key hier maar ook daar kan het je run verpesten. Je gaat soms in last stand waarbij de game automatisch in dat vertraagd perspectief komt. Je hebt dan een laatste kans om een vijand neer te schieten, maar als je ongeluk hebt en je valt achter een object in de game is je ruimte om te schieten weg waardoor je ook sterft. Ik ben ooit in het einde van level 12 geraakt (sniper sectie) van 14 levels. Die run ging ik zeker de trophy behaald hebben. Maar zoals je weet heeft Rockstar nogal eigenaardige controls in een game (zie GTA) en ik duwde per ongeluk op vierkantje wat ervoor zorgde dat Max uit cover kwam. Voor ik het besefte, kogel in mijn kop door de vijanden. Minuten heb ik naar mijn scherm zitten staren, maar het was over. Een run duurt gemiddeld 4u en op pauze zetten is geen optie omdat de game dan soms blijft haperen. Dus ja..
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3458
zenmaster wrote: 13 May 2024 10:40 De Max Payne games zou ik ook graag nog eens doen.

Hier door het inpakken en opruimen voor de verhuis niet meer veel kunnen doen. Paar uurtjes verder in FFVII Rebirth wel. Zit nu in hoofdstuk 9,
[+] hoofdstuk 9
net voorbij het stuk met Dyne en de daarop volgende bossfight met Palmer. Vind dat ze het stuk met Dyne wel goed gedaan hebben in de remake.
Ook Tonberry King gedaan voor de sidequest van Johnny. Kaartspelletjes. Chocobo races in de Saucer. Alexander verslaan. Cactuar quest met Yuffie even geskipped, die ging niet goed
Ik geniet er wel van. De eerste sidequests vond ik wat dom, maar het is nu toch wat leuker allemaal. Cait Sith is ook heel leuk om te spelen. Terwijl in de originele game ik enkele characters gewoon links liet liggen hebben ze nu allemaal hun unieke gameplay. Ik wissel veel van party. Alleen het materia managen is dan wat irritant. Synergy is ook cool, maar heb het nog niet helemaal 100% onder de knie. Ben eigenlijk pas de laatste keer echt begonnen met het te gebruiken.
Remedy (de mensen achter Alan Wake en Control) zijn een volledige remake aan het maken van de eerste 2 Max Payne games :)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3459
NTGSruler wrote: 13 May 2024 08:30 Kolm: Max Payne 3 kan je nog verschillende keren de story doen :lol:
Grapje.

Misschien Endling: The extinction? Is blijkbaar chille game en je completion krijgt weer een boost aangezien trophlijst nu op 0% staat.
Jouw GT5 is ook nog niet klaar :P

Maar op dit moment zit de disc van de Prince of Persia trilogy in mijn PS3, dus op PS3 is het dat of iets digitaal tot PoP klaar is :lol:
Al heb ik ondertussen wel 2 vervangende disc sensors klaar liggen voor als het echt te gortig wordt om er nog een disc in te krijgen.

En 0% games tellen niet mee in completion. Dus Endling is wel een mogelijkheid maar helpt niet veel met completion. Staat alleen op mijn lijst omdat ik die even gestart heb voor wat gratis punten via een PS Stars campaign. Ik wil hem ooit wel doen maar nog niet voor in de stemming geraakt :q:


Het zal waarschijnlijk Dead Rising 2 worden al moet ik daar wel even alles bij elkaar zoeken en inlezen voor de missables :L:

En misschien moet ik ook maar weer is verder met de DLC van Far Cry 6.
De vervelende coop trophies (spec op missies) had ik al makkelijker kunnen doen door mijn save van PS5 te importeren via Ubisoft en dan hoefde ik ze maar op mastery 1 te herspelen ipv level 3 en dat scheelde al een hoop tijd. Je kan level 3 pas spelen als je standard, 1 en 2 eerst hebt gedaan of ze doet met iemand die ze al unlockt heeft. Maar ze zijn ook gewoon redelijk lastig zelfs met twee.

Alleen vind ik die 3 DLC's van het character eigenlijk niet zo leuk. Dat hele 'als je dood gaat moet je je run opnieuw beginnen' verhaal vind ik gewoon niet passen bij de game. Hierdoor is het ook moeilijker om even voor een uurtje te spelen want je kan alleen saven op bepaalde plekken en ik weet even niet meer of je dan een echte save hebt of dat je alsnog wat progress kwijt was :?
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3461
Marty wrote: 13 May 2024 17:04 Als ik een puzzel game ga doen slinger ik mijn psvr2 wel weer aan en dan Puzzling Places. Heb daar al paar puzzels gemaakt van 25 stukjes, soms ook al lang mee bezig aangezien het 3d puzzels zijn.
En dan zijn er ook varianten met 1000 stukjes :O
Alice klinkt dan toch een heel stuk makkelijker :D
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3462
Haha GT5 zal nooit "af geraken" dan vermoed ik. Max Payne 3 zelfde geval bij mij. Tis al tijd geleden dat ik nog eens mijn PS3 heb opgestart. Misschien doe ik dat wel om Deux Ex te spelen. Maar ben voorlopig dus eerst bezig met Mankind Divided. En ik ga die breach mode niet mogen opzij schuiven, want ik ben er niet hyped voor om mijn PS5 op te starten om die mode te spelen..
Image