Farming Simulator 2015

1
Image

Dit leek me zo een klucht, maar om één of andere reden intrigeert deze game me de laatste tijd steeds meer. Puur uit nieuwsgierigheid en omdat het anders is dan wat we gewend zijn op console.

Mensen die hier meer over weten of op PC reeds ervaring mee hebben?
Of absolute fans?

Dit topic brengt ons samen... :silly:
Image


Game Play Station

Re: Farming Simulator 2015

4
Op zich heeft het inderdaad een rare aantrekkingskracht. Het is zo anders dan andere games dat ik soms ook de gedachte heb om het op zijn minst uit te testen (ooit via PS+? :p).

Maar anderzijds doet het mij teveel denken aan al die farming games via Facebook en die haat ik. Dit lijkt gewoon een uitvergrote versie naar console/pc toe, met betere graphics en meer functies.
Maar volgens "kenners" zou het wel een top spel zijn in zijn segment dat doet wat het moet doen.
Image

Re: Farming Simulator 2015

9
Het blijkt echt geen Farmville-actig iets te zijn. Dat is al een pluspunt.

Ik vraag me echt af hoe ze dit allemaal boeiend houden en hoe ze die multiplayer in elkaar gestoken hebben. Naar het schijnt kan je op PC echt loonwerker spelen en anderen helpen om je geld te verdienen...De één heeft een pikdorser, maar geen tractor en vraagt hulp aan een ander...zoiets...

Heb wat schrik dat je er wel genoeg van hebt na alles 1 keer gezien te hebben en dan is 50 euro wel veel geld.

En toch...strange attraction!
Image


Game Play Station

Re: Farming Simulator 2015

10
JeroenVK1984 wrote:Het blijkt echt geen Farmville-actig iets te zijn. Dat is al een pluspunt.

Ik vraag me echt af hoe ze dit allemaal boeiend houden en hoe ze die multiplayer in elkaar gestoken hebben. Naar het schijnt kan je op PC echt loonwerker spelen en anderen helpen om je geld te verdienen...De één heeft een pikdorser, maar geen tractor en vraagt hulp aan een ander...zoiets...

Heb wat schrik dat je er wel genoeg van hebt na alles 1 keer gezien te hebben en dan is 50 euro wel veel geld.

En toch...strange attraction!
een gouden raad Jerre, lig der niet van wakker :snore:

Re: Farming Simulator 2015

11
Ik heb de vita-versie ooit gedaan en ik heb begrepen dat die heel ondermaats is in vergelijking met pc/console. Op een of andere manier was die desondanks toch erg verslavend. Verslaving van het type "nog snel even dat veld doen en dan heb ik genoeg voor dat te kopen en als ik dan nog even die velden een keer doe genoeg voor dit enz" Eens je alles hebt gekocht wat er te kopen valt dan begon de fun er wel wat af te gaan maar ik heb toen idd nog even de grind voor de laatste paar trophies afgemaakt voor de platinum. :nerd:

Ik had de game in een sale voor 2-3 euro gekocht dus ik kan niet zeggen dat ik een groot risico liep op teleurstelling en veel geld voor niets uitgegeven. ;)
Image

Re: Farming Simulator 2015

12
Aangezien ik wat vrienden heb die boer zijn en dit spel graag spelen heb ik het ook eens gespeeld op de pc. Ik heb me vooral bezig gehouden met de mods en dus met allerlei rare machines de zotste dingen proberen te doen. Maar hoe mijn vrienden dit spel spelen is echt niet normaal, die kunnen zich bezig houden met 30 min aan een stuk door op een veld een perfecte lijn af te leggen dan draaien en weer een perfecte lijn af leggen en dat aan een slakkengangetje. Verschrikkelijk saai vind ik allemaal. Ik zit dan allerlei leuke dingen te doen zoals proberen uit de wereld te vliegen waarna alles wit zwart wordt en ik kijk dan naast mij en die zitten nog altijd in de zelfde tractor op het zelfde veld aan 5km/h te rijden :snore:
Image

Re: Farming Simulator 2015

13
Ik geef toe dat ik blij was dat er 'autodrive' was in deze game. Enige dat ik hoefde te doen was de juiste machines naar het juiste veld te rijden en als een machine klaar was om die naar het volgende veld te rijden. Het veld zelf netjes afrijden deden ze dus automatisch :cool:
Image

Re: Farming Simulator 2015

14
Kolm wrote:Ik geef toe dat ik blij was dat er 'autodrive' was in deze game. Enige dat ik hoefde te doen was de juiste machines naar het juiste veld te rijden en als een machine klaar was om die naar het volgende veld te rijden. Het veld zelf netjes afrijden deden ze dus automatisch :cool:
Zij vonden dat nu juist het leukste.
Image

Re: Farming Simulator 2015

15
Toon8 wrote:
Kolm wrote:Ik geef toe dat ik blij was dat er 'autodrive' was in deze game. Enige dat ik hoefde te doen was de juiste machines naar het juiste veld te rijden en als een machine klaar was om die naar het volgende veld te rijden. Het veld zelf netjes afrijden deden ze dus automatisch :cool:
Zij vonden dat nu juist het leukste.
Ik was waarschijnlijk geen echte boer(in) ook dus :P
Image