Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

406
Finito met die Breach Mode! Alle 4 de main game trophies zijn binnen en 2 van de 4 DLC's op 100%. De andere 2 DLC's zijn story driven.

Dit moet echt wel één van de minst leuke modes in een game zijn dat ik ooit heb gespeeld! Godzijdank is er de infinity energy en HP glitch, want anders zou je hier uurrreennn mee bezig zijn.
Kolm: het is dus niet meer nodig om Challenges te sturen :D Ik heb er daarnet nog 5 gestuurd, dus als je me wil verslaan, tis de moment! :lol:

Bedankt voor de moeite! Dit heeft mij zeker en vast geholpen!!

De laatste 2 PRIME units heb ik verslaan met de nanoblade aug. Want normale ammo deed weer niets :L:

Morgen dagje vrij, dus wss starten met de main game. Al heb ik het gevoel nu om een andere game te starten, die breach mode voelt alsof ik al 30-40u een game heb gespeeld.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

407
Naah, helemaal niks van verslaan! Wel delete :P

Ik was al lang blij dat ik genoeg van de controls had gevonden om dat level uit te spelen :lol:
Ik probeerde dat invisible ding te gebruiken maar dat werkte blijkbaar niet tegen camera's ofzo? Of het was toch iets anders dan :silly:

Maar maakt niet uit, ik heb al 100% van de trophies en dat is mooi genoeg! :saint:

Je kan nu wel met een gerust hart verder met de singleplayer :cool:
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

408
Euh je bedoelt Cloak denk ik? :D Je moet selecteren via R3. Je krijgt een wiel met al je augmentations en dan kun je die toewijzen aan L1 en de pijltjes. Soit :D

Een hele tijd terug hebben we het nog eens over deze game gehad en toen was het al dat de servers buggy waren. Ik ben toch blij dat ik ineens beslist heb deze te starten en gelukkig alle online trophies heb kunnen halen vooraleer het gedaan is met de servers.

Benieuwd naar de game zelf. Moet nog eens deftig de guide lezen want er zitten paar vervelende triphies tussen en redelijk wat missable ook.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

409
Dat van die R3 wist ik al niet meer xD Ik had 3 dingen op de pijltjes zitten. Maar deed dus niet wat ik verwachtte :P
Na 5 jaar kan ik mezelf dat ook niet echt kwalijk nemen, sommige games hebben gewoon teveel controls!

Maar is inderdaad een mooie om achter de rug te hebben wat online betreft. De game zelf vond ik erg goed :)
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

410
Het is L3 denk ik :lol:

Ah dat beloofd voor de game!

Ben er wel nog niet aan begonnen. Kan eerst nog wat easy trophies halen in MW III. Geen idee wat ik doe met de zombie trophies. Maar binnenkort begint de reclame-molen terug voor de volgende Call of Duty game en dan stappen de meeste weer over en wordt het moeilijk nog iets gedaan te krijgen.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

412
Kolm wrote: 20 May 2024 14:04 Dat van die R3 wist ik al niet meer xD Ik had 3 dingen op de pijltjes zitten. Maar deed dus niet wat ik verwachtte :P
Na 5 jaar kan ik mezelf dat ook niet echt kwalijk nemen, sommige games hebben gewoon teveel controls!

Maar is inderdaad een mooie om achter de rug te hebben wat online betreft. De game zelf vond ik erg goed :)
A bit late to the party hier, maar ik ben het volledig met kolm eens: de game zelf vond ik geweldig! Breach mode kan ik me slechts flarden van herinneren, maar de game zelf vond ik heerlijk. Alleen jammer van de missable trophies wel...
Image
cron