Re: Wat speel je op dit moment?

3468
Modern Warfare Zombies. Best wel leuk om te spelen vind ik. Ben er terug mee begonnen omdat ik MWIII op 100% trophies wil. Gisteren wat trophies kunnen halen, maar ik zou nog graag de eindbaas willen verslaan met 6 personen in een party. Gisteren was het mogelijk maar één van diegene die het ging opzetten kon ineens niet meer :nerd: De meeste zijn US based, dus tzijn weer ambetante uren. Ik hoop het gedaan te krijgen, de rest van de zombie trophies zou ik dan in principe zelf moeten kunnen halen nog. Daarna is het enkel nog singleplayer stuff.

Aja ik vergeet nog even dat er een trophy is om meer dan 50 000 zombies te doden. Ik zit nu aan 6000... Dat wordt ook nog een grind :q:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3470
Ik heb momenteel Assassin's Creed Odyssey 100% kunnen uitspelen met de dlc's! Legacy of the first blade vond ik wel goed (leuker als de main game), The Fate Of Atlantis vond ik dan weer iets minder.
Nu blijft AC Valhalla nog over met de 100% (waar ik toch wel wat tegenaan zie vanwege de mastery challenges) en Mirage.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3472
Dead Rising 2 op dit moment, ik lijk er eindelijk een beetje in te komen qua concentratie die er voor nodig is.
Nieuwe games zijn soms erg lastig om in te komen de laatste tijd :/

Daarnaast ook nog steeds Alice in Wonderland Jigsaw puzzles. Zal nog wel even duren voor die klaar is :lol:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3473
Degene die de mastery challenges bedacht heeft voor AC Valhalla, mag van mij part nu op een vliegtuig stappen en gaan parachute springen zonder parachute.
Verdomme, deze zijn onnozel gemaakt :p Bij de meeste heb ik weinig problemen. Dood zoveel mensen met pijl boog door eerst hun weak spots te raken en dan headshots te maken? Makkelijk!
Moord iedereen in dit kamp uit zonder gezien te worden met 4 ledge kills en een stuk of 12 assassinations from above? Easy!
Maak 4 poison kills, 6 kills door explosies en een hele hoop headshots? Niet zo easy omdat het spel zo tegendraads werkt.
Je staat op een heuvel met allemaal enemies onderaan. Er staan een stuk of 4 explosieve potten met telkens een aantal enemies in de buurt (maar niet dicht genoeg om ze dood te krijgen via explosieven). Hier komt het eerste idiote stuk. Moet je moet pijlen enemies naar die potten lokken, maar omdat het spel zo brak is, gaat een enemy soms naar een van die potten of heeft die ultragevoelige sensoren waardoor die direct de berg komt onderzoeken waarop jij staat en dan is het al om zeep. Vaak zetten ze er ook de sterke equivalente enemies naast de potten, waardoor de explosie ze niet dood maakt, maar de fire damage achteraf.
Hierna heb je nog de poison kills waardoor je enemies moet vergiftigen, maar vanad het moment dat ze vergiftigd zijn, kan een andere enemy hierover wandelen en kan deze sterven door die vergiftiging waardoor er nog te weinig enemies zijn om te headshotten (ik denk dat er net genoeg zijn voor de hele challenge te voltooien zonder fouten te maken).
Gisteren was ik er bijna, maar was 1 van de vijanden gestorven zonder headshot en miste ik dus net 1 headshot om een gouden medaille te krijgen :angry:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3475
Daarnet tijdens m'n pauze snel nog eens geprobeerd en plots lukte het van de 2e keer :p Tactiek gebruikt waarbij ik een dude vergiftigd had naast een explosieve pot waardoor een paar andere guards kwamen kijken waardoor ik 3 explosieve kills in 1 keer had.
Het blijft bullshit deze challenge, want hier had je echt gewoon 0 marge... Maar ik denk dat ik ondertussen de 2 moeilijkste gedaan heb
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3476
Mr.Wolf wrote: 05 Jun 2024 16:52 Daarnet tijdens m'n pauze snel nog eens geprobeerd en plots lukte het van de 2e keer :p Tactiek gebruikt waarbij ik een dude vergiftigd had naast een explosieve pot waardoor een paar andere guards kwamen kijken waardoor ik 3 explosieve kills in 1 keer had.
Het blijft bullshit deze challenge, want hier had je echt gewoon 0 marge... Maar ik denk dat ik ondertussen de 2 moeilijkste gedaan heb
Over alle challenges of enkel die van Part 1?
Ik moet de game nog spelen maar in de trophylist zijn ze opgedeeld in part 1 en 2.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3477
Kolm wrote: 05 Jun 2024 18:44
Mr.Wolf wrote: 05 Jun 2024 16:52 Daarnet tijdens m'n pauze snel nog eens geprobeerd en plots lukte het van de 2e keer :p Tactiek gebruikt waarbij ik een dude vergiftigd had naast een explosieve pot waardoor een paar andere guards kwamen kijken waardoor ik 3 explosieve kills in 1 keer had.
Het blijft bullshit deze challenge, want hier had je echt gewoon 0 marge... Maar ik denk dat ik ondertussen de 2 moeilijkste gedaan heb
Over alle challenges of enkel die van Part 1?
Ik moet de game nog spelen maar in de trophylist zijn ze opgedeeld in part 1 en 2.
Van het eerste gedeelte! Maar ik heb gehoord dat deel 2 beter zou meevallen. Van wat ik hoor zou de bear challenge van Lolingstone ofzo erg moeilijk zijn (wat inderdaad zo was) en dan degene die ik hierboven beschreven had. Bij die bear challenge heb je dezelfde zever waarbij je weer amper marge hebt in hoe je enemies moet doden. Zoveel moet je er doden met vuur, een paar door fall damage en dan ondertussen zien dat je nog 20 parries hebt gedaan. Maar het kan zijn dat een enemy zo loemp is om zelf in het vuur te lopen waardoor je misschien net weer teveel enemies hebt vermoord door vuur. Of als je iemand in het vuur stampt, kan het zijn dat die instant sterft doordat die tegen de muur aangesmeten wordt. Erg stom dus :p
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3479
paveman wrote: 07 Jun 2024 08:48 Deel 2 is wel iets beter ja. Ik was daar in 1/2 avonden mee klaar, de eerste daarentegen...
De tweede lijkt idd wel best oké te zijn. Heb gisteren 3 challenges op een klein uurtje goud kunnen behalen.
Ik hoop vooral dat die forgotten saga nog gaat meevallen, want daar zitten precies ook gekke trophies tussen...
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3480
The Forgotten Saga moest ik echt enorm in komen (zat ook een hele tijd tussen laatste keer spelen en deze DLC spelen overigens), maar uiteindelijk is het best goed te doen. Soms ook even mazzel hebben met de juiste wapens vinden onderweg (en als je t dan niet haalt, of nog een run moet doen de optie om het wapen van je laatste run mee te nemen kopen). En tussendoor was ik vergeten waar je zaken kon upgraden: dat gaat niet via het menu maar ergens aan het begin van de hub waar je weer terugkomt. Toen ik wat upgrades gekocht had na een tijdje ploeteren ging ik er vervolgens makkelijk doorheen.
Image
cron