Re: Cyberpunk 2077

121
Ik ben echt helemaal hooked. De nieuwe DLC is leuk, maar ook de 2.0 update doet alles nieuw aanvoelen. En dat de PS5 versie een aparte trophy list heeft, is ook fijn meegenomen.

Deze keer ben ik voor een build gegaan met focus op quickhacks. In de meeste gevallen moet ik niet eens vijanden fysiek aanvallen. Soms combineer ik het ook met monowire of katana.
Image

Re: Cyberpunk 2077

122
NTGSruler wrote: 23 Sep 2023 11:44
Marty wrote: 22 Sep 2023 11:04 Lees op psnprofiles dat trophies na update 2.0 niet haalbaar zijn of gewoonweg niet unlocken.

Dan wacht ik nog maar even voor de zekerheid
Wel jammer. Dacht ook misschien de game ooit op te pikken, beter nog maar even wachten dus.
Dit euvel is overigens al van de baan geruimd. Paar andere methodes dan origineel om sommige dingen te behalen maar zeker haalbaar.

@Gamerke; die 2.0 voegt echt wel wat toe. Ik heb het ook gespeeld voor deze update en had de indruk dat die 2.0 eindelijk bracht wat ze van bij aanvang beloofd hadden.
Image

Re: Cyberpunk 2077

124
Ik heb pas een paar missies gedaan met t is wel een overweldigend spel. Het voelt (nu nog) dat er heel veel menus en opties zijn waarvan ik geen idee hebt wat t allemaal doet, of het impact heeft of wat de beste keuzes zijn om punten aan te besteden. Ik weet dat er tutorials zijn, maar het is veelal lappen met tekst waarvan ik geen zin heb om het allemaal te lezen.

Bij elke missie die ik start heb ik stress dat ik de verkeerde keuzes maak en dingen misloop. Dan ga ik Googlen wat de impact van bepaalde keuzes is, wat eigenlijk de lol uit het spel haalt dus dat zou ik niet moeten doen.

Ook voor het halen van trophies weet ik dat er bepaalde side-jobs zijn die je op een bepaalde manier moet uitspelen, anders kan je trophies mislopen. En ook dat je al je geld moet opsparen, anders heb je later niet genoeg geld om een trophy te halen voor het unlocken van alle autos.

Re: Cyberpunk 2077

125
Valt wel mee hoor, de PS4 versie had blijkbaar meer trophy issues qua missable. Vooral dan gelinkt aan attributes.
Er zijn verschillende trophies voor verschillende eindes maar na de laatste missies wordt je toch terug gedropt voor het begin van die laatste missie. Dus in die optiek kan je die dan gewoon makkelijk herspelen.

Volgens mij is er maar eentje waar je echt moet voor oppassen en dat is die om alle items van Johnny Silverhand te verzamelen. Dit omdat sommige tijdens een zijmissie te vinden zijn en eenmaal die missie gedaan is - en je het item niet zou hebben opgepikt - je dit niet meer kan verzamelen elders.
Image

Re: Cyberpunk 2077

126
Vooral genieten en geen schrik hebben van foute keuzes. Er is te veel om rekening mee te houden, maar uiteindelijk is elke speelstijl, built en keuze in verhaal een goede keuze. Geeft ook reden om het spel eens helemaal opnieuw te spelen met andere keuzes.
Image