Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
992Is je PC geexplodeerd? Anders lijkt dat me vrijwel onmogelijk zonder een volledig nieuwe PC te kopen.dividedx11 wrote:-------- argh. 8à900 eurp kosten aan pc...
993It's a mac een nieuwe zou ongeveer 2100 kosten dus maken lijkt me beter...BozeGozerXrd wrote:Is je PC geexplodeerd? Anders lijkt dat me vrijwel onmogelijk zonder een volledig nieuwe PC te kopen.dividedx11 wrote:-------- argh. 8à900 eurp kosten aan pc...
994Oh, je muis is gewoon aan vervanging toe dus.dividedx11 wrote:It's a mac een nieuwe zou ongeveer 2100 kosten dus maken lijkt me beter...BozeGozerXrd wrote:Is je PC geexplodeerd? Anders lijkt dat me vrijwel onmogelijk zonder een volledig nieuwe PC te kopen.dividedx11 wrote:-------- argh. 8à900 eurp kosten aan pc...
995Hehe, die muis kost niet zo gigantisch veel hoor
996Wat is dan de ander 5-614 euro?dividedx11 wrote:Hehe, die muis kost niet zo gigantisch veel hoor
997jep, de vers geslepen zilveren diamanten aan de zijkant zijn eraf gevallenBozeGozerXrd wrote:Is je PC geexplodeerd? Anders lijkt dat me vrijwel onmogelijk zonder een volledig nieuwe PC te kopen.dividedx11 wrote:-------- argh. 8à900 eurp kosten aan pc...
998Zeveraars allemaal
OT:
++ Goedemorgen
+ Dit weekend hopelijk es uitslapen
OT:
++ Goedemorgen
+ Dit weekend hopelijk es uitslapen
999Extreme binnenmens, gaat zelfs niet zijn post halen in onze brievenbus die 3 meter buiten onze deur staat...Gamefreak wrote:of gewoon een binnenmens
Ah, daarvan al die leuke dingenKolm wrote:@Captain: Ik werk als software developer bij een bedrijf dat hoofdzakelijk software maakt voor de medische wereld. Naast een Oculus hebben we ook een Google glass, een 3D-printer en zo'n robotje (NAO-robot? Daar lijkt het alvast op). Op vrijdag mogen we daar een beetje mee 'spelen'.
Veel willen doen voor de site maar geen zak ervoor willen doen?dividedx11 wrote:--- Holy damn, 985 posts in dit topic waarvan 99 (nu 100) van mij
++ Mij nog eens goed bezig houden met de site
++ Binnenkort verassing voor de site
++ Ook enkele nieuwe reviews in de maak
---- Heb echt geen zin om een zak te doen...
--- Gisteren had ik echt een miserabele dag
--- Ouders snapten mijn standpunt niet en maakten elk aspect dat er niet toe doet nog erger, zo kwamen ze af met dat ik teveel binnen zit en niet sociaal genoeg ben...WTF?? Kijk eens eerst naar jullie zelf. Dus als ik met een hond ga wandelen, buiten mijn goesting, zijn al mijn problemen opgelost? Twas geen ruzie, dat wel. Ik wou proberen nog eens wat gewoon te praten, begonnen ze over iets anders, kreeg ik dus het weer in mijn gezicht gesmeten...ik zwijg gewoon liever nu. En dan zeggen ze dat ik stil ben en niet wil praten tegen hun...ja duh!
--- Te weinig geslapen...ik wil in het weekend eens goed uitslapen...
--- Vandaag om het karton...
+++ Vanavond The Red Road
+++ Gisteren Bear Grylls en Dual Survival
En dan verder...
-- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 21 dagen
+++ Nog 48 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
1000+++ Vandaag fil gekeken met leerlingen
+++ Eerder vrij dan normaal
+++ Twee week vakantie!!!
+++ Eerder vrij dan normaal
+++ Twee week vakantie!!!
1001--- Muis versus W.O.L.F. ∞-4 (Ik vang ze levend eh)
+++ Gisteren heerlijk gedanst
--- Maar mijn lichaam is het niet meer gewend na de vakantie, spieren in de rug doen pijn en spierpijn in mijn knieholtes
+++ Vandaag rustig dagje werken
+++ Gisteren heerlijk gedanst
--- Maar mijn lichaam is het niet meer gewend na de vakantie, spieren in de rug doen pijn en spierpijn in mijn knieholtes
+++ Vandaag rustig dagje werken
1002++ woohoo, pleiten ging goed
-- klasgenoot heeft het iets minder goed dankzij haar retarde teammates
-- de batterij van m'n feestkar is ofwel leeg ofwel kaput
++ rustig dagje vandaag, ff bekomen
+/- nu enkel nog paper en alle beue werkjes zitten erop
1003Je ziet, aan alles komt een einde, met een beetje geduld en doorzettingsvermogen!Elexus wrote:++ woohoo, pleiten ging goed
1004++++++++++++++++++++++++++++++++VAKANTIE!!!!!
--- 6e klas met examenstunt, oftewel iedereen bekogelen met water, meel, ketchup en nog andere dingen
++ Van de 8 proefwerken in de proefwerkweek, heb ik nu 6 cijfers terug en zijn tot nu toe allemaal voldoende De meeste rond de 6, maar ik heb ook weinig gedaan voor die pww, dus ik vind het wel goed. Nu alleen nog scheikunde en Engels. Engels ging best goed, maar scheikunde....
++ nu lekker 2 weken niks doen
--- 6e klas met examenstunt, oftewel iedereen bekogelen met water, meel, ketchup en nog andere dingen
++ Van de 8 proefwerken in de proefwerkweek, heb ik nu 6 cijfers terug en zijn tot nu toe allemaal voldoende De meeste rond de 6, maar ik heb ook weinig gedaan voor die pww, dus ik vind het wel goed. Nu alleen nog scheikunde en Engels. Engels ging best goed, maar scheikunde....
++ nu lekker 2 weken niks doen
1005-/+ geef mijn collega's koekjes en chocolade en ze doen ineens allemaal vriendelijk tegen u.. rare mensen
+++ weinig werk, wat verrassend was, vrijdag is meestal een drukke dag
+++ morgen met Lexi en Sterke Lé naar Avengers
+++ weinig werk, wat verrassend was, vrijdag is meestal een drukke dag
+++ morgen met Lexi en Sterke Lé naar Avengers