Re: Final Fantasy VII Remake

241
Marty wrote: 19 Jun 2024 17:27 Heb een youtube video guide gevonden van Optinoob. Die maar even volgen.
Die doet die battles soms zonder alle slots te vullen met materia. Zodat je kan zien dat je niet alle materias nodig hebt.
Ik ben benieuwd of dat je gaat helpen... Aangezien 11% op PSNprofiles de platinum heeft zou ik denken dat het jou ook zeker moet lukken!

PS: nog een paar voor op de mogelijke namen lijst:
Reinvented
Ressurection

Al ga ik voor jouw eerste: Reunion. Dat zou toch wel heel passend zijn, vind ik.
Image

Re: Final Fantasy VII Remake

242
Zijn nog geen 5000 platinums gehaald in Rebirth van de ongeveer 43000 spelers.
Dus zo'n 38000 man hebben geen platinum.


Reunion zal het toch niet worden... crisis core gebruikt die titel al.

Maar eerst maar even mijn materia maxen.

Nadeel is ook dat die challenges 10 battles in een rij zijn, je geen items kan gebruiken en ga je dood in de laatste ronde kun je weer op nieuw beginnen. En sommige challenges kunnen 20 tot 30 minuten duren. En dan is het kut als je in de laatste ronde dood gaat.


Edit :
Hoe ben ik in het FF Remake topic beland.
Sneaky paveman :lol:
Image

Re: Final Fantasy VII Remake

243
Haha! Vond het wel wat offtopic in het platinum topic ;)
Ik had al iets gelezen over die challenges en de lengte ervan. Niet bepaald iets waar ik naar uit kijk en aan de andere kant: een uitdaging kan best leuk zijn...

Is ook zo dat Reunion al gebruikt is... dan toch Resoration of Ressurection of Release? :P
Image

Re: Final Fantasy VII Remake

246
Chapter 12 op het moment maar nu wordt bijna bij elke boss de gotterdammerung aangeraden. En die krijg je pas als je alle Brutal Challenges hebt afgerond.

Daar moet ik er nu nog 2 van. Wel de moeilijkste natuurlijk. Maar ben goed opweg.

Maar ligt ook geheel hoe lastig de Legendary challenges zijn.
Daar speel je 7 van de 9 challenges solo.
Image

Re: Final Fantasy VII Remake

247
Ik zeg: goed bezig! Nog even doorzetten, maar ik geloof dat je het kan!!

Ik ben momenteel druk bezig alle randzaken rond Costa del Sol wat te doen. Die situp challenges vond ik bij Remake ook al een pain in the ass, niet cool dat ze er nu weer in zitten...!
Image

Re: Final Fantasy VII Remake

248
1 tip voor die sit up challenge:

Zorg dat je altijd dezelfde richting kiest.
Zijn namelijk 2 variaties. En is makkelijker als je op een variatie focussed.

En ik telde zelf met elke knop die ik indruk in mijn hoofd mee.
1, 2 ,3 ,4 ,1 ,2 ,3 ,4. enz.

Zo bleef ik makkelijker in het ritme

Wat ik meest irritante vind aan de chadley challenges zijn niet de gevechten wat ik over moet doen maar de laadtijden tussen de gevechten in.

De openwereld heeft gewoon hele snelle laadtijden en de combat challenges, dus gewoon een nieuwe battle laden, is zo'n 10 seconde. Is nog niet echt veel maar wel irritant. Lijkt in mijn ogen veel sneller te kunnen laden.
Image

Re: Final Fantasy VII Remake

249
Ik las gister een tip om het geluid uit te zetten. Moest vanmiddag even een tussenstop maken thuis en heb snel een nieuwe poging gedaan: binnen een paar keer gehaald...! Niet normaal hoeveel verschil dat maakt. Voor mij maakte het niet veel uit de variatie in richting, deed ze om en om. Het niet niet op Jules focussen, maar op zelf >49 halen werkte ook beter. Beter om iets rustiger te gaan, maar wel doorgaan, dan in de haast een fout maken en opnieuw op tempo moeten komen.

Ik las van iemand die op de jetsers van Tifa focuste om het beter te doen :lol:. Zo diep heb ik niet hoeven zinken... ;)

Binnen het half uurtje pauze dat ik had heb ik deze + een van de piratenschip challenges high score gehaald! :D

Voor wat betreft die laadtijden bij de Chadley challenges: die kan ik me goed voorstellen ja! Ik zal het beleven als ik eenmaal zo ver ben. Ik zag dat ik rond de 40 uur gespeeld heb t.o.v. jij 180 uur. Zal nog wel even door moeten voor ik ook zover ben....
Image
cron