Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1758
Monkey Man was een zeer degelijke film, maar ergens zo rond het midden, 3 kwart van de film begon ik me te vervelen om dan weer met een explosief einde op de proppen te komen.
Hitman heb ik ook in de cinema gezien en vond ik ook best saai :p Wss omdat ik eerder een james bond light met meer komedie had verwacht, maar niet dus...
Inside out staat hier ook nog op het programma, maar ik heb al gezien hier in Turnhout dat de zaal telkens volledig volzet zit, dus zal voor wat later zijn hier.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1759
The Watchers 7/10
Een vrouw heeft de opdracht om een exotische papegaai te vervoeren naar een klant ergens ver weg. Ze stapt in haar wagen, maar krijgt in de bossen autopech. Wanneer ze uitstapt, blijkt haar wagen spoorloos verdwenen te zijn en zit ze gevangen in het bos. Het enige wat haar bescherming biedt is een kamer in het midden van het bos waar ze 's nachts samen met 3 anderen bekeken wordt door "The Watchers".
Ik dacht eerst dat dit gemaakt werd door M. Night Shyamalan, maar blijkbaar was deze gemaakt door z'n dochter die de legacy van haar vader probeert door te zetten met een gelijkaardig type van film.
Soit, de opzet was zoals altijd weer heel erg leuk en ik vond de film voor de rest van de looptijd ook zeer degelijk! Er zaten best creepy stukken in. Ik hou altijd wel van een film waar het mysterie centraal staat.
Eigenlijk kan ik voor de rest weinig vertellen zonder te gaan spoilen.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1760
The Marsh King's Daughter 6/10
Een meisje woont met haar vader en moeder in het moeras. Niet alles lijkt wat het is hier en dit resulteert in het feit dat het meisje met haar moeder vlucht en haar vader gevangen genomen wordt. Maar wanneer haar vader 20 jaar later ontsnapt, heeft ze schrik dat hij achter haar gezin aankomt.
Het was leuk om Daisy Riddley eens te zien in een volwassen film en ze kon de rol zeker ook dragen. Het verhaal was zeker interessant genoeg, maar het was op z'n sterkst wanneer ze begonnen in te spelen op de paranoia. Hier werd het echt een thriller. Jammer genoeg gebeurt dit maar even in het midden van de film. De uitvoering was bij de rest van de film wel wat minder dan. Voor mij mochten ze volledig inzetten op het paranoia gedeelte en dan was dit een topper geweest voor mij. Maar ze moeten natuurlijk ook het bronmateriaal gebruiken wa gebaseerd is op een boek.
Daarom vervalt dit uiteindelijk een beetje tot een vergeetachtige film waarvan ik misschien binnen een aantal jaren mezelf nog flarden van kan herinneren als ik de titel zie voorbijkomen.
Image