Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11518
:lol:

++++ Vandaag de nieuwe update van GT7 :love: De physics zijn aangepast en voelen blijkbaar wat meer sim aan. Ben benieuwd straks. Eiger Nordwand hebben ze ook fantastisch nagemaakt (omgeving met de bergen). Het is wel een korte track. Nog steeds geen deftige endurance races (en die gaan er volgens mij ook nooit komen), wel kan je op Nurbürg nu racen tegen GT Sophy en nog La Maggiore ook. Leuke nieuwe auto's (BMW E36 :jip: ). En weer maar matige toevoeging van 5 nieuwe events.
---- Verder kan ik mij de laatste tijd mezelf niet echt opladen om nieuwe games te starten. EK voetbal en Tour de France zaten er voor iets tussen. En ergens wil ik ook gewoon die 53000 zombies killen in CoD MWIII om dan enkel ooit nog de SP trophies verder te doen. Maar die zombies killen is zo boring en traag :q: Verder is het deze maand ook druk geweest kwa werken en had ik erna weinig zin om te gamen. Nochtans zijn we alweer over de helft van het jaar en nog maar weinig games uitgespeeld.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11519
---- Volgende week heb ik mijn praktisch rij examen... Ik doe in essentie nog weinig verkeerd (denk ik en volgens mijn privé begeleider), maar ik voel me er toch niet echt prettig bij. Ik heb zo vroeg mogelijk op de ochtend gedaan + combinatie bouwverlof zodat er zo weinig mogelijk verkeer is die me kunnen lastig vallen. Heb ook zo'n 40% kans dat ik ergens in de buurt moet rijden bij het examen van waar ik woon, dus dat is ook fingers crossed!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11520
Mr.Wolf wrote: 25 Jul 2024 12:14 ---- Volgende week heb ik mijn praktisch rij examen... Ik doe in essentie nog weinig verkeerd (denk ik en volgens mijn privé begeleider), maar ik voel me er toch niet echt prettig bij. Ik heb zo vroeg mogelijk op de ochtend gedaan + combinatie bouwverlof zodat er zo weinig mogelijk verkeer is die me kunnen lastig vallen. Heb ook zo'n 40% kans dat ik ergens in de buurt moet rijden bij het examen van waar ik woon, dus dat is ook fingers crossed!
Is bij de meesten een bron van stress denk ik :D
Veel succes en vooral rustig (proberen) blijven. Qua externe factoren lijkt het inderdaad toch al om ideale omstandigheden te gaan.
Image