Re: Pronken met je Platinums

4906
Marty wrote: 13 Jul 2024 11:21 Thnx allemaal :D
Mr.Wolf wrote: 12 Jul 2024 11:07
Marty wrote: 12 Jul 2024 10:54 En hier is dan eindelijk nummer 500 :party: :party:

Final Fantasy Rebirth - The Planet's Hope
Image

Deze was stukken moeilijker dan Remake.
Damn, 500! Wat een getal :O Proficiat! Volgend jaar nummertje 1000? ;)
500 platinums in 1 jaar...
Challenge... not accepted :lol:
Ah met die shovelware tegenwoordig doe je er 500 op 6 maanden :D
Image

Re: Pronken met je Platinums

4909
Thnx

@Kolm dat is ook niet te doen. Dat is ongeveer 500 trophies per maand.

Heb wel gratis Road Bustle Online (voordat ie niet meer gratis is) uit de Amerikaanse store gehaald. Easy 5 minuten plat.

Altijd handig zo'n game om een Milestone op te zetten qua aantal trophies :lol:
Image

Re: Pronken met je Platinums

4910
Proficiat met nummer 500 Marty. Zot! Denk niet dat ik dat ooit in mijn leven zal bereiken tenzij de shovelware of stacking toer wordt begonnen haha. Maar dan moet ik natuurlijk ook wel spelen ;p

Proficiat aan de rest met de behaalde platinums, goed bezig.

Sent from my EB2103 using Tapatalk

Image

Re: Pronken met je Platinums

4912
Proficiat!


#81 --> Far Cry 4
Image

Ik had de platinum eigenlijk wat opgegeven, maar bleef het wat jammer vinden omdat het nog 1 mp trophy was. Moest elk van de 3 game modi eenmaal gespeeld hebben, maar blijkbaar zat er niet veel man meer op de servers en waren deze erg onstabiel. Maar sinds deze terug op ps+ extra staat, lijkt de mp weer iets meer bevolkt waardoor ik deze al na een uurtje had. Voor de rest nog wat random single player trophies moeten doen.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4913
Mr.Wolf wrote: 23 Jul 2024 13:47 Proficiat!


#81 --> Far Cry 4
Image

Ik had de platinum eigenlijk wat opgegeven, maar bleef het wat jammer vinden omdat het nog 1 mp trophy was. Moest elk van de 3 game modi eenmaal gespeeld hebben, maar blijkbaar zat er niet veel man meer op de servers en waren deze erg onstabiel. Maar sinds deze terug op ps+ extra staat, lijkt de mp weer iets meer bevolkt waardoor ik deze al na een uurtje had. Voor de rest nog wat random single player trophies moeten doen.
Proficiat! :cool:

Die specifieke trophy was lange tijd niet haalbaar omdat niet alle modi langskwamen, slechts 1 geloof ik en dacht dat ook dat een tijdje niet werkte.

Dat probleem is een tijdje terug eindelijk opgelost waardoor de trophy opnieuw haalbaar is na maanden van niet werken.
In die periode zal je dus ook niet veel mensen online gezien hebben omdat er maar 1 modi was en alles wat instabiel was.
Tegelijk zijn er nu dus een hoop mensen die snel snel de online trophies halen :lol:

Je hebt dus ook wat geluk gehad dat ze hem gefixt hebben :P
Image

Re: Pronken met je Platinums

4914
Kolm wrote: 24 Jul 2024 12:38
Mr.Wolf wrote: 23 Jul 2024 13:47 Proficiat!


#81 --> Far Cry 4
Image

Ik had de platinum eigenlijk wat opgegeven, maar bleef het wat jammer vinden omdat het nog 1 mp trophy was. Moest elk van de 3 game modi eenmaal gespeeld hebben, maar blijkbaar zat er niet veel man meer op de servers en waren deze erg onstabiel. Maar sinds deze terug op ps+ extra staat, lijkt de mp weer iets meer bevolkt waardoor ik deze al na een uurtje had. Voor de rest nog wat random single player trophies moeten doen.
Proficiat! :cool:

Die specifieke trophy was lange tijd niet haalbaar omdat niet alle modi langskwamen, slechts 1 geloof ik en dacht dat ook dat een tijdje niet werkte.

Dat probleem is een tijdje terug eindelijk opgelost waardoor de trophy opnieuw haalbaar is na maanden van niet werken.
In die periode zal je dus ook niet veel mensen online gezien hebben omdat er maar 1 modi was en alles wat instabiel was.
Tegelijk zijn er nu dus een hoop mensen die snel snel de online trophies halen :lol:

Je hebt dus ook wat geluk gehad dat ze hem gefixt hebben :P
Dankje ;)
En ja, ik had er ook iets van gelezen dat er wat mis was met de mp... Ik blijf echt gruwelen van zo'n mp trophies in voornamelijk single player ervaringen.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4916
Mr.Wolf wrote:
Kolm wrote: 24 Jul 2024 12:38
Mr.Wolf wrote: 23 Jul 2024 13:47 Proficiat!


#81 --> Far Cry 4
Image

Ik had de platinum eigenlijk wat opgegeven, maar bleef het wat jammer vinden omdat het nog 1 mp trophy was. Moest elk van de 3 game modi eenmaal gespeeld hebben, maar blijkbaar zat er niet veel man meer op de servers en waren deze erg onstabiel. Maar sinds deze terug op ps+ extra staat, lijkt de mp weer iets meer bevolkt waardoor ik deze al na een uurtje had. Voor de rest nog wat random single player trophies moeten doen.
Proficiat! :cool:

Die specifieke trophy was lange tijd niet haalbaar omdat niet alle modi langskwamen, slechts 1 geloof ik en dacht dat ook dat een tijdje niet werkte.

Dat probleem is een tijdje terug eindelijk opgelost waardoor de trophy opnieuw haalbaar is na maanden van niet werken.
In die periode zal je dus ook niet veel mensen online gezien hebben omdat er maar 1 modi was en alles wat instabiel was.
Tegelijk zijn er nu dus een hoop mensen die snel snel de online trophies halen
Image


Je hebt dus ook wat geluk gehad dat ze hem gefixt hebben
Image
Dankje ;)
En ja, ik had er ook iets van gelezen dat er wat mis was met de mp... Ik blijf echt gruwelen van zo'n mp trophies in voornamelijk single player ervaringen.
Proficiat en ja volledig akkoord mp zou een aparte lijst moeten zijn zoals DLC ;p

Sent from my EB2103 using Tapatalk

Image

Re: Pronken met je Platinums

4917
Dankje :)

#82 --> LEGO Movie: The Videogame
Image

Altijd leuk om af en toe eens een lego game te spelen. Ik denk dat dit een van de eerste ps4 lego games was. Heb ook ooit de film eens gaan kijken in de bioscoop toen ik nog jonger was. De trophies waren wederom niet moeilijk. Zoals altijd alles 100% unlocken en een paar random dingen doen.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4920
Proficiat! :cool:

En dadelijk zit je toch nog aan de 600 voor het einde van dit jaar :lol:

Heb die gratis dingestes ook maar ff in library gezet. Lijkt wel leuk voor is tussendoor alleen beetje belachelijk dat die ook een platinum heeft...
HiQ Ace is wat dat betreft logischer qua trophies: 5 tot 7 trophies en geen platinum. Een klein uurtje voor 100%.
Image