Re: Wat speel je op dit moment?

3496
Ik heb zelf de beta van Concord niet gespeeld wegens redenen, maar ik heb wel gameplay bekeken zodat ik niet haat zonder iets van het spel gezien te hebben.
Eerlijk? Het spel zag er best oké uit! Op de gameplay was niks aan te merken. Alles zag er smooth uit. Maar daar blijft het dan ook bij? Het lijkt niks speciaals toe te voegen. Als ik kijk naar bv. een Overwatch dat gratis is, dan zie ik erg weinig verschil. Het lijkt een beetje op een 13 in een dozijn shooter. De beste reactie dat ik online gelezen had, beschreef dit spel het beste: "Het lijkt een beetje op het spel dat de zoon van Michael aan het spelen is in GTA V".
Heb ook naar de ranked gameplay gekeken. Je speelt dan als een van de mannetjes en je hebt maar 1 leven. Wanneer jouw team of het andere team uitgemoord is, dan wordt je terug naar een character select gestuurd, en mag je dus niet meer hetzelfde personage kiezen als de ronde ervoor. Je zat eigenlijk bijna langer in de character select dan in de uiteindelijke game hier :p
Het lijkt me een gevalletje Lawbreakers te worden dat hetzelfde concept had, en uiteindelijk redelijk snel gecrasht is. Op Steam zouden er minder dan 1200 spelers zijn. Op playstation zal dit ongetwijfeld hoger zijn omdat je daar het spel niet besteld moest hebben en enkel ps+ voldoende was.
Ik heb geen goed gevoel bij dit spel :p
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3498
De laatste dingen heb ik ook nog afgewerkt van AC Valhalla! Denk dat ik er uiteindelijk 190 uur ofzo over gedaan heb om alles in de game gedaan te hebben.
Ik blijf met gemixte emoties achter na deze game. Ik vond het een van de mindere AC games, maar de sfeer blijft top! Het komen aanmeren met je bootje en dan een klooster raiden blijft geweldig. De muziek is gewoon top.
Ook de ondersteuning voor deze game is benoemenswaardig. Het jammere was dat het spel bij uitspelen niet echt een einde kende... Plots stopt het en je ziet geen aftiteling, maar er werd om de zoveel maanden vanalles toegevoegd. 3 betalende dlc paketten, de rest was gratis. Ook het einde van de game werd toegevoegd via een gratis update. Er werd ook een heel nieuw gebied toegevoegd, bepaalde gamemodi enz.
Zo, toch nog met een positieve noot kunnen eindigen :p
Nu is er enkel nog AC Mirage dat ik moet beginnen en platinum moet halen, en dan heb ik ze allemaal gedaan! (Behalve dan die onnozele mp dlc trophy list van black flag)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3499
Precies nogal een werk, AC Valhalla. 🙂

Heb vorig weekend nog wat verder kunnen doen met FF7 Rebirth. Redelijk veel kunnen doen in Cosmo Canyon, en heb van het verhaalgedeelte ook plezier gehad. Ze hebben iets nieuw toegevoegd, maar is zeker niet slecht. Tot nu toe een prachtige herwerkte versie van het origineel.
Ik denk dat ik het verhaal van Rebirth ga doen en dan voor ik al de rest probeer te doen eerst een andere game.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3502
NTGSruler wrote: 31 Jul 2024 10:34 Gisteren begonnen met The Walking Dead final season. Tot zover ander gevoel erbij dan de voorgaande games in de reeks.
Daar moet ik ook nog steeds aan beginnen. Ooit aan de Michonne game begonnen, maar de laatste episode nooit afgemaakt wegens geen idee meer :p Had graag de eerste game ook nog gekocht, maar die is precies enkel maar te verkrijgen via het volledige pakket in de store waar alle games inzitten...
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3504
Mr.Wolf wrote: 31 Jul 2024 11:08
NTGSruler wrote: 31 Jul 2024 10:34 Gisteren begonnen met The Walking Dead final season. Tot zover ander gevoel erbij dan de voorgaande games in de reeks.
Daar moet ik ook nog steeds aan beginnen. Ooit aan de Michonne game begonnen, maar de laatste episode nooit afgemaakt wegens geen idee meer :p Had graag de eerste game ook nog gekocht, maar die is precies enkel maar te verkrijgen via het volledige pakket in de store waar alle games inzitten...
Hij is nog apart te krijgen in de PSN Store en nu in sale voor 3.74 euro tem 14 augustus!
Ik weet alleen even niet of je de episodes dan nog apart moet claimen op de store zoals op PS3 of niet, maar ik dacht van niet (zie ze niet meteen in resultaten of op de game pagina)

BE Store:
https://store.playstation.com/nl-be/pro ... 000000GAME

De andere zijn ook in sale:
Michonne 3.24 euro: https://store.playstation.com/nl-be/pro ... 0000000000
Season 2 3.74 euro: https://store.playstation.com/nl-be/pro ... 000000GAME
New frontier 3.74 euro: https://store.playstation.com/nl-be/pro ... 0000000000
The Telltale Definitive Series 19.99 (bevat alles, aparte trophylist): https://store.playstation.com/nl-be/pro ... 0000000000
The Telltale Definitive Series is niet 'The collection', The collection is delisted toen de definitive uitkwam en nu enkel nog op disc verkrijgbaar als je die trophylist wil doen.

Final season is niet in sale.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3505
Kolm wrote: 31 Jul 2024 14:37
Mr.Wolf wrote: 31 Jul 2024 11:08
NTGSruler wrote: 31 Jul 2024 10:34 Gisteren begonnen met The Walking Dead final season. Tot zover ander gevoel erbij dan de voorgaande games in de reeks.
Daar moet ik ook nog steeds aan beginnen. Ooit aan de Michonne game begonnen, maar de laatste episode nooit afgemaakt wegens geen idee meer :p Had graag de eerste game ook nog gekocht, maar die is precies enkel maar te verkrijgen via het volledige pakket in de store waar alle games inzitten...
Hij is nog apart te krijgen in de PSN Store en nu in sale voor 3.74 euro tem 14 augustus!
Ik weet alleen even niet of je de episodes dan nog apart moet claimen op de store zoals op PS3 of niet, maar ik dacht van niet (zie ze niet meteen in resultaten of op de game pagina)

BE Store:
https://store.playstation.com/nl-be/pro ... 000000GAME
Oh zalig, bedankt! Ik had er in de week achter gezocht en vond ze allemaal behalve de deze. Zal ik er vast overgekeken hebben :)
Komt net goed uit, want ik heb 10 euro gekregen net van ps stars!

@NTGSRuler: Ik heb de game ooit al wel gespeeld, maar is zo lang geleden dat ik het graag allemaal nog eens opgefrist had :) En de dlc van die 400 days had ik ook nog nooit gedaan!
Last edited by Mr.Wolf on 31 Jul 2024 14:46, edited 1 time in total.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3506
Mr.Wolf wrote: 31 Jul 2024 14:43 Oh zalig, bedankt! Ik had er in de week achter gezocht en vond ze allemaal behalve de deze. Zal ik er vast overgekeken hebben :)
Komt net goed uit, want ik heb 10 euro gekregen net van ps stars!
Ik heb mijn post net aangepast voor alle andere TWD sales met links :)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3508
@Marty: Wanneer ga je Toy Trains afmaken? :P
Ik vond die wel leuk, zag er simpel uit maar naar het einde toe toch wel ff nadenken hoe dingen op te lossen...


Zelf wat bezig met Far Cry 6 PS4 DLC, kwestie dat ik nu die 20k toch begin te naderen en nog maar 1 andere platinum mag halen voor 400.
En ook met Dead Rising 2 off the record op PS3 bezig.

Alleen laatste weken niet echt meer de tijd gehad om in een game te duiken, snel de daily challenges in Fallout 76 en dan is het vaak al klaar.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3510
Marty wrote: 02 Aug 2024 21:01 Zodra er minder games uitkomen en het niet meer zo warm is :lol:

Augustus en september al volgeboekt qua games. :D
Ik heb er nog geen 4u over gedaan met een kleine pauze dus dat kan wel snel even tussendoor als het een dagje regent of wat frisser is of gewoon wat ik deed: erg laat op de avond :lol:
Image