Re: Metalheads Convergence Corner

302
Conclusie: het was modderig... Donderdag was goed, vrijdag was de modder er vanaf de middag na enorme regenbuien. Rubberen laarzen waren eigenlijk nog het beste, of zeker waterdichte schoenen. Voor de rest weer een fantastische editie wel. En omdat de dagtickets niet op de camping mochten, ook ietsje rustiger daar gelukkig :)

Re: Metalheads Convergence Corner

306
Da_SoldierBE wrote: 14 Jul 2024 15:47 net ondervonden er effectief een redelijk gat in me binnentent zat op de hoek, bleek die naad te zijn gescheurd waar je binnentent and je buitentent bevestigd, toch wat geluk gehad die op hoogste plek stond op die hoek :D
Amai, inderdaad geluk gehad! :gosh:
Ik controleer nooit mijn tent voordat ik vertrek, zou dat volgende keer wel moeten doen voor dat soort dingen :shh:

Re: Metalheads Convergence Corner

309
Da_SoldierBE wrote: 11 Aug 2024 01:25 machine head volgend jaar headliner op alcatraz
Hmm, dan zal ik er misschien toch eindelijk eens geraken :lol:
Dit jaar wou ik voor het eerst gaan, tot AC/DC kwam om dit weekend te spelen. AC/DC was wel fantastisch... Had het niet meer verwacht gezien hun leeftijd, maar buiten een pauze van een halve minuut tussen ieder nummer en hier en daar wat haperingen in de stem, was er niks op aan te merken :D
cron