Re: Pronken met je Platinums

4924
Een gratis platinum is altijd leuk he Kolm. Voor die zogenaamde shovelware betalen zou ik niet doen.

Proficiat Mr. Wolf. Dat is een hele mooie reeks. En alle platforms ook degene die dubbel zijn? Deze staan ook nog op de historische backlog.

Sent from my EB2103 using Tapatalk

Image

Re: Pronken met je Platinums

4926
Mr.Wolf wrote: 16 Aug 2024 12:19 #83 --> Assassin's Creed: Mirage
Image

Zo zo, en hierbij is elke Assassin's Creed game in de reeks platinum gemaakt! Best een gek gevoel omdat het zoveel jaar heeft gevraagd, maar ik heb er toch van genoten :p
Proficiat! :cool:
Dat zijn heel wat uurtjes AC geweest...

Je zou ook nog de Discovery tour kunnen doen, dan heb je echt alles met trophies gedaan van AC:
https://psnprofiles.com/series/15-assas ... illerkeoo1

Langzaam maar zeker ben ik hier ook mee bezig, alleen doe ik zo moeilijk dat ik ook all stacks wil :lol:
Ik mis nog Rogue, Valhalla, chronicles en alle PS4 remasters. Gelukkig heb ik alle online trophies ook op tijd kunnen halen voor shutdowns of spontaan kapot gaan :relief:
Mijn huidige stand van zaken:
https://psnprofiles.com/series/15-assassins-creed/Kolm

Eerstvolgende is Rogue op PS3, staat al geïnstalleerd maar eerst nog Dead Rising 2 OTR en Mass Effect 3 afmaken.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4927
Dankjewel allemaal :hug:
@Roy: Dat gaat niet meer mogelijk zijn. Heb nooit de mp trophies gedaan van de ps3 games. Heb ook niet direct meer de ambitie om opnieuw die games te spelen haha. Het is tijd voor eens wat anders nu ;)

@Kolm: Als die discovery tour van de vikingen gratis is, kan ik die binnenkort nog wel eens doen :p Rogue was wel een leuke game, Valhalla had een paar erg stomme trophies (voornamelijk enkele van die mastery challenges). Chronicles zijn ook niet de makkelijkste, maar met een guide wel goed te doen. Veel succes ermee :)
Image

Re: Pronken met je Platinums

4930
Ik wist niet dat de online PS3 AC's niet meer mogelijk zijn om platinum te halen aangezien dan de servers dicht zijn of er bijna niemand nog online is. Gelukkig heb ik deze allemaal jaren geleden gehaald. Heb de PS4 trilogie hier nog liggen dus ik kan de stacks ook nog doen zoals Kolm ;p Rogue vond ik heel goed. De Chronicles zeggen me niks en de ACIII en Rogue remasters daar ga ik niet opnieuw aan beginnen deze zijn heel lang.

Sent from my EB2103 using Tapatalk



Image

Re: Pronken met je Platinums

4931
Mr.Wolf wrote: 17 Aug 2024 09:58 @Kolm: Als die discovery tour van de vikingen gratis is, kan ik die binnenkort nog wel eens doen :p Rogue was wel een leuke game, Valhalla had een paar erg stomme trophies (voornamelijk enkele van die mastery challenges). Chronicles zijn ook niet de makkelijkste, maar met een guide wel goed te doen. Veel succes ermee :)
19.99 euro helaas... Ik heb hem ooit in een sale gekocht maar volgens psprices is de laatste sale (11,99) al van maart 2023 geleden.
Lijkt er dus op dat deze niet meer in sale komt :(
https://psprices.com/region-be/game/528 ... viking-age
RoyVdW wrote: Ik wist niet dat de online PS3 AC's niet meer mogelijk zijn om platinum te halen aangezien dan de servers dicht zijn of er bijna niemand nog online is. Gelukkig heb ik deze allemaal jaren geleden gehaald. Heb de PS4 trilogie hier nog liggen dus ik kan de stacks ook nog doen zoals Kolm ;p Rogue vond ik heel goed. De Chronicles zeggen me niks en de ACIII en Rogue remasters daar ga ik niet opnieuw aan beginnen deze zijn heel lang.

Sent from my EB2103 using Tapatalk
Eind vorige jaar is alles van AC dat voor Black Flag kwam, offline gegaan. Samen met nog wat andere Ubisoft games zoals Far Cry 3.
Voor die tijd had AC3 al problemen met de trophies ivm pivots, dit was iets in de singleplayer wat iets online nodig had :L:
Is nog wel opgelost en heeft een tijdje gewerkt voor de shutdown.

Er is dan nog een periode geweest dat een deel wat zogenaamd offline zou gaan, toch online bleef.
Dan weer een periode dat sommige games plots weer online kwamen maar niks officieel.
Ze waren behoorlijk aan het knoeien bij Ubisoft lijkt het :q:

Met Black Flag op PS3 zijn er dan ook weer problemen met de 3 social dingen die moet vinden in de singleplayer (sharing is caring). Het lijkt erop dat de game niet meer kan verbinden met de servers die dat gedeelte doen.

Anderzijds is recent Far Cry 4 op PS3 weer haalbaar en zou Watch Dogs ook weer helemaal haalbaar moeten zijn. Beide hadden ook wat problemen met bepaalde online trophies.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4932
Kolm wrote: 17 Aug 2024 22:49
Mr.Wolf wrote: 17 Aug 2024 09:58 @Kolm: Als die discovery tour van de vikingen gratis is, kan ik die binnenkort nog wel eens doen :p Rogue was wel een leuke game, Valhalla had een paar erg stomme trophies (voornamelijk enkele van die mastery challenges). Chronicles zijn ook niet de makkelijkste, maar met een guide wel goed te doen. Veel succes ermee :)
19.99 euro helaas... Ik heb hem ooit in een sale gekocht maar volgens psprices is de laatste sale (11,99) al van maart 2023 geleden.
Lijkt er dus op dat deze niet meer in sale komt :(
https://psprices.com/region-be/game/528 ... viking-age
RoyVdW wrote: Ik wist niet dat de online PS3 AC's niet meer mogelijk zijn om platinum te halen aangezien dan de servers dicht zijn of er bijna niemand nog online is. Gelukkig heb ik deze allemaal jaren geleden gehaald. Heb de PS4 trilogie hier nog liggen dus ik kan de stacks ook nog doen zoals Kolm ;p Rogue vond ik heel goed. De Chronicles zeggen me niks en de ACIII en Rogue remasters daar ga ik niet opnieuw aan beginnen deze zijn heel lang.

Sent from my EB2103 using Tapatalk
Eind vorige jaar is alles van AC dat voor Black Flag kwam, offline gegaan. Samen met nog wat andere Ubisoft games zoals Far Cry 3.
Voor die tijd had AC3 al problemen met de trophies ivm pivots, dit was iets in de singleplayer wat iets online nodig had :L:
Is nog wel opgelost en heeft een tijdje gewerkt voor de shutdown.

Er is dan nog een periode geweest dat een deel wat zogenaamd offline zou gaan, toch online bleef.
Dan weer een periode dat sommige games plots weer online kwamen maar niks officieel.
Ze waren behoorlijk aan het knoeien bij Ubisoft lijkt het :q:

Met Black Flag op PS3 zijn er dan ook weer problemen met de 3 social dingen die moet vinden in de singleplayer (sharing is caring). Het lijkt erop dat de game niet meer kan verbinden met de servers die dat gedeelte doen.

Anderzijds is recent Far Cry 4 op PS3 weer haalbaar en zou Watch Dogs ook weer helemaal haalbaar moeten zijn. Beide hadden ook wat problemen met bepaalde online trophies.
Hmm, ik zie ook wel dat de discovery tour wel gratis al in de game zit, maar er geen trophies aan verbonden zijn. Denk ook niet dat ik er dan geld voor overheb, aangezien ik die van Odyssey maar snel snel gedaan heb zonder te luisteren naar wat er te zeggen viel :p
Far cry 4 en Watch Dogs zijn idd beide haalbaar aangezien ik die dit jaar zonder veel moeite gedaan heb :)
Image

Re: Pronken met je Platinums

4933
#84 --> Axiom Verge 2
Image

Ik had een beetje schrik om deze te starten wegens het erg lage percentage op psnprofiles. Voor degeneen die het niet kennen, het is een soort van metroidvania die erg complex kan zijn. Heb deze daarom direct met een guide gespeeld om alle collectibles te vinden, want het zijn er echt veel en op absurde plekken. Je moet ook elk vakje bezocht hebben voor de platinum, maar deze game werkt met meerdere dimensies waardoor je soms moet switchen op de juiste plekken om ontoegankelijke plekken binnen te geraken.
Hierna moet je ook het spel uitspelen zonder een boss te killen, in minder dan 6 uur en zonder ook zelf te sterven. Al een geluk kan je god mode activeren, maar je moet perfect wel weten waar je heen moet. Ik ben zelf 1 keer verdwaald geraakt en zat zo toen aan net iets meer dan 2 uur. Maar ik wist dan ook nog wel voor het grootste geval waar ik heen moest.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4935
Gisteren Cyberpunk 2077 platinum gehaald!
En Phantom Liberty had ik een paar dagen eerder al 100%

In deze DLC en de grote hoeveelheid side missies komt de essentie van Cyberpunk wel wat meer tot zijn recht dan het hoofdverhaal. In elke missie zit wel een dilemma verwerkt die vergelijkbaar is met de "zou je de trein van spoor wisselen waardoor 1 persoon dood gaat of doe je niks en laat je 5 personen dood gaan? Bijna alle keuzes hebben geen effect op het verhaal, hooguit soms wel op je beloning . Dit vond ik prima want het zorgt er nu al best vaak voor dat ik mijn controller even heb neergelegd en 10 minuten even aan het nadenken was wat ik zou doen in deze situatie.

Alom zou ik het spel omschrijven als een soort GTA/Far Cry in een grote dystopische stad met veel morele dilemmas
Uiteindelijk heb ik tot nu toe 162 uur in het spel gestoken (+/130 in mijn save game).
Ik ga nu nog even alle iconische wapens verzamelen en wat races doen. En dan is het eindelijk klaar!
Image