Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11521
Mr.Wolf wrote: 25 Jul 2024 12:14 ---- Volgende week heb ik mijn praktisch rij examen... Ik doe in essentie nog weinig verkeerd (denk ik en volgens mijn privé begeleider), maar ik voel me er toch niet echt prettig bij. Ik heb zo vroeg mogelijk op de ochtend gedaan + combinatie bouwverlof zodat er zo weinig mogelijk verkeer is die me kunnen lastig vallen. Heb ook zo'n 40% kans dat ik ergens in de buurt moet rijden bij het examen van waar ik woon, dus dat is ook fingers crossed!
Succes. En let vooral ook op de snelheidsborden en verkeersborden in het algemeen. Minder verkeer geeft je meer tijd om de situatie in te schatten.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11523
Proficiat Wolf en succes ermee! Moeilijk is het niet, iedereen kan dat want je krijgt onbeperkte toegang tot herkansing. ;p Heb ondertussen A, B en D alles vd 1e keer gehaald. Maar het hangt veel van de persoon af die je bent of de examinator als deze vergeving gezind is. Ik was relaxed en zeker van mijn kunnen, maar zoals toen rij je nooit meer. Ben ook van job veranderd en nu beroepschauffeur. Tijd vliegt voorbij op de baan en traag verkeer geen probleem het is toch betaald ;p

Sent from my EB2103 using Tapatalk



Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11525
Marty wrote: 02 Aug 2024 21:13 --- er staat mij een wortelkanaalbehandeling op de planning :O :relief:
--- vind mijn portemonnee ook niet zo leuk :lol:

+++ daarna hopelijk de pijn weer weg. (Pijn is er alleen maar als ik er op druk)
Een wortelkanaalbehandeling is geen lolletje maar zonder ook niet! :D Sterkte :cool:

Gefeliciteerd Mr. Wolf. :party:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11529
Idd ja. Ik heb de keus tussen de kies laten trekken (wat zo'n 10x goedkoper is) maar dan blijf je met zo'n gat zitten en het is ook meteen de eerste kies die zichtbaar is.

En dan zou het weer opgevuld moeten worden met een kroon of iets dergelijks wat dan weer duurder uitvalt.

Gelukkig krijg ik wel een gedeelte vergoed.
Maar de afspraak staat op 15 augustus aangezien ik er alleen last van heb als ik er op druk.
Maar mocht ik ineens meer last krijgen dan kan ik er met spoed bij tussen.

En natuurlijk is mijn eigen tandarts met vakantie :silly:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11530
zenmaster wrote: 03 Aug 2024 19:18 -- Plus abo niet vernieuwd 🙄 Paar dagen geleden kreeg ik het bericht dat ze het gewoon van mijn rekening gingen halen en vandaag ineens het bericht "jammer dat je weggaat." Raar.
Dan maar wachten op de volgende deal zeker...

Succes ook, Marty. Tandarts is altijd een hel, maar zo belangrijk, zeker naar later toe.
Dat van je rekening halen kunnen ze alleen als er een kaart gekoppeld is of als er genoeg geld op je account staat om hetzelfde abo als wat je had, te kunnen betalen.

Zelf heb ik doorgaans niet genoeg op mijn account staan om een jaar abo af te sluiten en geen kaart gekoppeld. Dus zelfs als zou ik automatisch verlengen vergeten uit te zetten, dan nog kunnen ze het niet verlengen.

@Marty: Sterkte...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11531
zenmaster wrote: 03 Aug 2024 19:18 -- Plus abo niet vernieuwd 🙄 Paar dagen geleden kreeg ik het bericht dat ze het gewoon van mijn rekening gingen halen en vandaag ineens het bericht "jammer dat je weggaat." Raar.
Dan maar wachten op de volgende deal zeker...

Succes ook, Marty. Tandarts is altijd een hel, maar zo belangrijk, zeker naar later toe.
Zijn er nog deals op de Essential tier eigenlijk? Alleen op Extra en Premium dacht ik..
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11532
---- Geen idee waar ik dit exact moet zetten, maar ik wou het hier toch even plaatsen om te kijken of er iemand meer over weet... Een kameraad van mij speelt af en toe wel eens Call Of Duty. Nu was het al weer maanden geleden en plots krijgt hij een mail aan dat hij gebanned is. Heeft nooit iets fout gedaan, maar zag wel een hele tijd geleden dat er een onbekende naam gelinkt was aan zijn Activision account. Deze heeft hij er dan afgesmeten en twee factor authenticatie ingesteld. Hij heeft er zelfs een mail van aangekregen dat er een account met een andere gebruikersnaam gelinkt werd. Hij heeft dan verzet getekend tegen die ban, maar hij heeft een mail teruggekregen dat hij permanent gebanned blijft wegens het gebruik van niet geauthoriseerde software en manipulatie van game data. Hij heeft dan maar een bericht gestuurd via de rubriek "my account has been hacked" met de nodige bewijsstukken erbij maar nu heeft hij opnieuw een bericht aangekregen dat er geen verdachte activiteit gevonden is op zijn profiel. Dus... Hij kan geen MW2 of MW3 (wat hij zelfs niet gekocht heeft) of Warzone meer spelen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11533
gamerke1992 wrote: 22 Jul 2024 13:09 +++ I'm a married man now :lol:
+++ Zeer leuk feest gehad
+++ Binnenkort naar Canada als huwelijksreis
Gefeliciteerd nog!!!
Mr.Wolf wrote: ++++ Rijbewijs is binnen! Geslaagd op de risicoperceptie test en het rijden op de baan was ook goed! Ben zelfs nog bijna voorbij m'n huis gereden haha
Gefeliciteerd nog!!! ;)
Marty wrote: --- er staat mij een wortelkanaalbehandeling op de planning :O :relief:
--- vind mijn portemonnee ook niet zo leuk :lol:

+++ daarna hopelijk de pijn weer weg. (Pijn is er alleen maar als ik er op druk)
Ik ben het met je eens: prik voor verdoving is erger dan de behandeling. Al vond ik de wortelkanaalbehandeling zonder verdoving niet per se erg prettig....

++ Lekkere vakantie gehad
-- Nu weer werken
+++ Is maar een weekje, daarna nog 2 weken! :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11534
Mr.Wolf wrote: 05 Aug 2024 10:42 ---- Geen idee waar ik dit exact moet zetten, maar ik wou het hier toch even plaatsen om te kijken of er iemand meer over weet... Een kameraad van mij speelt af en toe wel eens Call Of Duty. Nu was het al weer maanden geleden en plots krijgt hij een mail aan dat hij gebanned is. Heeft nooit iets fout gedaan, maar zag wel een hele tijd geleden dat er een onbekende naam gelinkt was aan zijn Activision account. Deze heeft hij er dan afgesmeten en twee factor authenticatie ingesteld. Hij heeft er zelfs een mail van aangekregen dat er een account met een andere gebruikersnaam gelinkt werd. Hij heeft dan verzet getekend tegen die ban, maar hij heeft een mail teruggekregen dat hij permanent gebanned blijft wegens het gebruik van niet geauthoriseerde software en manipulatie van game data. Hij heeft dan maar een bericht gestuurd via de rubriek "my account has been hacked" met de nodige bewijsstukken erbij maar nu heeft hij opnieuw een bericht aangekregen dat er geen verdachte activiteit gevonden is op zijn profiel. Dus... Hij kan geen MW2 of MW3 (wat hij zelfs niet gekocht heeft) of Warzone meer spelen.
Alles over bans Activision.
Misschien een optie om huidige account te unlinken en verwijderen om dan jammer genoeg een nieuw account aan te maken?
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11535
Kolm wrote: 04 Aug 2024 13:03
zenmaster wrote: 03 Aug 2024 19:18 -- Plus abo niet vernieuwd 🙄 Paar dagen geleden kreeg ik het bericht dat ze het gewoon van mijn rekening gingen halen en vandaag ineens het bericht "jammer dat je weggaat." Raar.
Dan maar wachten op de volgende deal zeker...

Succes ook, Marty. Tandarts is altijd een hel, maar zo belangrijk, zeker naar later toe.
Dat van je rekening halen kunnen ze alleen als er een kaart gekoppeld is of als er genoeg geld op je account staat om hetzelfde abo als wat je had, te kunnen betalen.

Zelf heb ik doorgaans niet genoeg op mijn account staan om een jaar abo af te sluiten en geen kaart gekoppeld. Dus zelfs als zou ik automatisch verlengen vergeten uit te zetten, dan nog kunnen ze het niet verlengen.

@Marty: Sterkte...
Stomme fout van mij uiteindelijk... Ben van bank veranderd voor de hypotheek en paypal gebruikte mijn oude rekening nog.
Image
cron