Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11536
NTGSruler wrote: 05 Aug 2024 16:02
Mr.Wolf wrote: 05 Aug 2024 10:42 ---- Geen idee waar ik dit exact moet zetten, maar ik wou het hier toch even plaatsen om te kijken of er iemand meer over weet... Een kameraad van mij speelt af en toe wel eens Call Of Duty. Nu was het al weer maanden geleden en plots krijgt hij een mail aan dat hij gebanned is. Heeft nooit iets fout gedaan, maar zag wel een hele tijd geleden dat er een onbekende naam gelinkt was aan zijn Activision account. Deze heeft hij er dan afgesmeten en twee factor authenticatie ingesteld. Hij heeft er zelfs een mail van aangekregen dat er een account met een andere gebruikersnaam gelinkt werd. Hij heeft dan verzet getekend tegen die ban, maar hij heeft een mail teruggekregen dat hij permanent gebanned blijft wegens het gebruik van niet geauthoriseerde software en manipulatie van game data. Hij heeft dan maar een bericht gestuurd via de rubriek "my account has been hacked" met de nodige bewijsstukken erbij maar nu heeft hij opnieuw een bericht aangekregen dat er geen verdachte activiteit gevonden is op zijn profiel. Dus... Hij kan geen MW2 of MW3 (wat hij zelfs niet gekocht heeft) of Warzone meer spelen.
Alles over bans Activision.
Misschien een optie om huidige account te unlinken en verwijderen om dan jammer genoeg een nieuw account aan te maken?
Bedankt Roy, Sora en Paveman :)
Dat kan normaal gezien niet denk ik. Daar is het playstation account aan gelinkt, dus wss moet je dan ook een nieuw playstation account aanmaken. Denk dat hij geen COD MW en warzone kan spelen. Hij heeft dan ook maar beslist nooit nog een cod game te kopen aangezien je random gewoon gebanned kan worden zonder iets misdaan te hebben...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11537
Ja CoD en zijn anti-cheat programma is niet van het beste niveau. Beetje jammer dat het dan net bij iemand moet gebeuren die dan totaal niets met cheaten te maken heeft.

---- EK voetbal, Tour de France en de Olympische spelen hebben ervoor gezorgd dat ik de laatste maanden zéér weinig heb gegamed. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het ook niet mis.
++++ Mondjesmaat beetje aant testen om mij bezig te houden met triathlon. Wil misschien volgend jaar wel een halve doen, met mss ooit dat een volledige afstand. Ondertussen kan ik al meer dan een uur lopen (kuit) zonder problemen. Momenteel loop ik al weken 2, maximum 3x per week zéér gematigd. Regelmatig gaan fietsen en ik heb nu ook zwemmen erbij genomen, maar das voorlopig 1x per week ofzo. Daarbovenop nog naar de gym ook.
---- Wss binnenkort een ingreep aan de rug (vetbol + cyst laten wegnemen), en ik zal dan 6 weken niets mogen doen. De ingreep is niet noodzakelijk, ben nog aan het twijfelen. De vetbol is er nu al even, de cyste pas recent.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11543
Prachtige foto's! Is dat toevallig Banff waar jullie heen geweest zijn?

+++ Ik ben de laatste week bezig van de masterproef en thesis. Volgende week maandag moet ze definitief binnen zijn! Al mijn experimenten zijn klaar (bijna alles gelukt, behalve een paar minder belangrijke dingen) en ik heb zo'n 140 blz waarvan ongeveer 50 echt van de thesis zelf zijn en de rest bijlage is. Het zal wel bijna welletjes geweest zijn :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11544
Mr.Wolf wrote: 12 Aug 2024 13:23 Prachtige foto's! Is dat toevallig Banff waar jullie heen geweest zijn?

+++ Ik ben de laatste week bezig van de masterproef en thesis. Volgende week maandag moet ze definitief binnen zijn! Al mijn experimenten zijn klaar (bijna alles gelukt, behalve een paar minder belangrijke dingen) en ik heb zo'n 140 blz waarvan ongeveer 50 echt van de thesis zelf zijn en de rest bijlage is. Het zal wel bijna welletjes geweest zijn :p
Klopt dat was 1 van onze bestemmingen.

Vancouver->Whistler->Clearwater->Revelstoke->Banff->Calgary


Succes met de masterproef!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11545
gamerke1992 wrote: 12 Aug 2024 15:53
Mr.Wolf wrote: 12 Aug 2024 13:23 Prachtige foto's! Is dat toevallig Banff waar jullie heen geweest zijn?

+++ Ik ben de laatste week bezig van de masterproef en thesis. Volgende week maandag moet ze definitief binnen zijn! Al mijn experimenten zijn klaar (bijna alles gelukt, behalve een paar minder belangrijke dingen) en ik heb zo'n 140 blz waarvan ongeveer 50 echt van de thesis zelf zijn en de rest bijlage is. Het zal wel bijna welletjes geweest zijn :p
Klopt dat was 1 van onze bestemmingen.

Vancouver->Whistler->Clearwater->Revelstoke->Banff->Calgary


Succes met de masterproef!
Geweldig! Zou ik ooit ook eens graag willen doen, wanneer ik budget heb haha
En bedankt ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11548
---- Al 30u zitten we zonder water wegens een waterlek. Gisteren zaten de omliggende gemeenten ook zonder water, maar dat hebben ze kunnen oplossen, behalve voor ons. We kunnen nu aan een kraantje water gaan halen als we willen. Schandalig. We zullen dan wel weer meer moeten betalen omdat we met zijn allen te weinig verbruiken. Tis dan ook nog eens verlengd weekend, en regen vandaag, dus ik verwacht eerlijk gezegd geen water te hebben voor volgende week. Wassen doe ik met regenwater, deze morgen naar de winkel geweest en water ingeslagen. 2024.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11549
NTGSruler wrote: 16 Aug 2024 11:38 ---- Al 30u zitten we zonder water wegens een waterlek. Gisteren zaten de omliggende gemeenten ook zonder water, maar dat hebben ze kunnen oplossen, behalve voor ons. We kunnen nu aan een kraantje water gaan halen als we willen. Schandalig. We zullen dan wel weer meer moeten betalen omdat we met zijn allen te weinig verbruiken. Tis dan ook nog eens verlengd weekend, en regen vandaag, dus ik verwacht eerlijk gezegd geen water te hebben voor volgende week. Wassen doe ik met regenwater, deze morgen naar de winkel geweest en water ingeslagen. 2024.
Sterkte :(
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu