Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11552
met0t0 wrote:Mooie foto's, Gamerke! :cool: Ziet er prachtig uit, dat je ervoor moet aanschuiven, is op foto niet zichtbaar
Image


+++ AC/DC was fantastisch. Met bang hartje naartoe gegaan of ze het nog zouden kunnen, maar overduidelijk wel :D
--- Warm :goaway:
Jammer dat we elkaar niet IRL kennen. Ik was chauffeur van de AC/DC shuttle service bussen
Image


Sent from my EB2103 using Tapatalk

Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11553
gamerke1992 wrote: 16 Aug 2024 15:46 Dat is echt wel terug naar oudere tijden. Ik duim dat het weer snel in orde is.

Hier hebben ze voor 6 maand de druk verlaagd vanwege werken. En dat vind ik al lastig. Laat staan geen water meer hebben.
Ik vrees dat het vandaag ook niet in orde zal komen. Het is blijkbaar nu herleidt tot een paar straten, waarvan wij er natuurlijk ééntje zijn. Maar ik vermoed dat die communicatie niet correct is. Want er zijn nog teveel mensen zonder water.
Het is inderdaad terug naar oudere tijden. Soms is de druk hier ook laag, maar das een algemeen gekend probleem. Over het algemeen weinig last van, maar toch.
Als het morgen niet in orde komt, vrees ik dat het voor volgende week misschien ergens zal zijn, tenzij er grotere werken zouden moeten gebeuren.

Ondertussen is het behelpen met regenwater (gelukkig hebben we dit nog). Ik ga bewust niet gaan sporten omdat ik mij nadien niet deftig kan wassen, zou wel naar de gym kunnen gaan en mij daar douchen :lol:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11555
RoyVdW wrote: 16 Aug 2024 16:48Jammer dat we elkaar niet IRL kennen. Ik was chauffeur van de AC/DC shuttle service bussen
De shuttles naar het station of de verschillende steden? Wij zijn uiteindelijk toch gewoon met de auto gegaan. Veel file, maar die tijd passeert snel :lol:

+++ Rustig weekend
--- Bierfestival Gent geannuleerd (stad wil de locatie voor iets anders...), jammer, is ieder jaar wel leuk
+++ Assassin's Creed Odyssey gaat vooruit, maar er is nog altijd zoveel onbekend gebied en nog de DLC's :O

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11556
NTGSruler wrote: 16 Aug 2024 21:40 Ondertussen hebben we eindelijk terug water. Een straat of 2 heeft nog geen water, al is dit hopelijk voor hen daar ondertussen ook opgelost.
Ondertussen is het lek eindelijk gevonden. Een straat een half verder van ons. Nog een 8-tal huizen zitten zonder water maar zou hopelijk tegen deze middag moeten in orde zijn.
Ondertussen deze morgen gaan lopen en daarna genoten van een heerlijke douche! Luxe!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11558
RoyVdW wrote: 17 Aug 2024 14:36 @met0t0 De Lijn naar het station Mol. Die andere waren privé maatschappijen.
Naar Graspop ga ik wel altijd met de trein en shuttles, dan ben ik veel te moe om nog te rijden :lol:

+++ Assassin's Creed Odyssey blijft een leuke game qua gameplay. Verhaal is helaas wel wat minder (zit nu bijna op het einde van de hoofdgame denk ik, daarna nog véél DLC)
--- Maar één dag rustig weekend, morgen nog allerlei andere verplichtingen

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11564
paveman wrote: 27 Aug 2024 08:57 Congrats gamerke! Je spreekt nu vloeibaar Japans...?

@Ruler: klopt, de kids misten de hond die we voor de scheiding hadden dan ook enorm. Voor hen is dit al helemaal fantastisch. Voor ons is het eerst nog door de puppy tijd heen worstelen. Wij zijn al goed klaar met alle vernielingen en het gepies/gechijt in huis... ;)
I wish :lol:

Mijn niveau is nu N5, wat overeen komt met lagere school kinderen tussen 6-8 jaar oud.

Nu ben ik gestart met N4 niveau wat overeen komt met 11-12 jaar. Daar ga ik het examen van doen in december 2025.

Maar mijn ambitie is zeker om binnen de 4 jaar aan N3 te geraken, wat maakt dat je volledig kan functioneren binnen de maatschappij.

Nog een lange weg te gaan dus. Maar ik amuseer mij :D

頑張ります!^_^
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11565
gamerke1992 wrote: 27 Aug 2024 14:19
paveman wrote: 27 Aug 2024 08:57 Congrats gamerke! Je spreekt nu vloeibaar Japans...?

@Ruler: klopt, de kids misten de hond die we voor de scheiding hadden dan ook enorm. Voor hen is dit al helemaal fantastisch. Voor ons is het eerst nog door de puppy tijd heen worstelen. Wij zijn al goed klaar met alle vernielingen en het gepies/gechijt in huis... ;)
I wish :lol:

Mijn niveau is nu N5, wat overeen komt met lagere school kinderen tussen 6-8 jaar oud.

Nu ben ik gestart met N4 niveau wat overeen komt met 11-12 jaar. Daar ga ik het examen van doen in december 2025.

Maar mijn ambitie is zeker om binnen de 4 jaar aan N3 te geraken, wat maakt dat je volledig kan functioneren binnen de maatschappij.

Nog een lange weg te gaan dus. Maar ik amuseer mij :D

頑張ります!^_^
Proficiat alvast! En is er een speciale reden om het te leren of heeft het te maken met een carrière of...?
Image