Re: Cyberpunk 2077

121
Ik ben echt helemaal hooked. De nieuwe DLC is leuk, maar ook de 2.0 update doet alles nieuw aanvoelen. En dat de PS5 versie een aparte trophy list heeft, is ook fijn meegenomen.

Deze keer ben ik voor een build gegaan met focus op quickhacks. In de meeste gevallen moet ik niet eens vijanden fysiek aanvallen. Soms combineer ik het ook met monowire of katana.
Image

Re: Cyberpunk 2077

122
NTGSruler wrote: 23 Sep 2023 11:44
Marty wrote: 22 Sep 2023 11:04 Lees op psnprofiles dat trophies na update 2.0 niet haalbaar zijn of gewoonweg niet unlocken.

Dan wacht ik nog maar even voor de zekerheid
Wel jammer. Dacht ook misschien de game ooit op te pikken, beter nog maar even wachten dus.
Dit euvel is overigens al van de baan geruimd. Paar andere methodes dan origineel om sommige dingen te behalen maar zeker haalbaar.

@Gamerke; die 2.0 voegt echt wel wat toe. Ik heb het ook gespeeld voor deze update en had de indruk dat die 2.0 eindelijk bracht wat ze van bij aanvang beloofd hadden.
Image

Re: Cyberpunk 2077

124
Ik heb pas een paar missies gedaan met t is wel een overweldigend spel. Het voelt (nu nog) dat er heel veel menus en opties zijn waarvan ik geen idee hebt wat t allemaal doet, of het impact heeft of wat de beste keuzes zijn om punten aan te besteden. Ik weet dat er tutorials zijn, maar het is veelal lappen met tekst waarvan ik geen zin heb om het allemaal te lezen.

Bij elke missie die ik start heb ik stress dat ik de verkeerde keuzes maak en dingen misloop. Dan ga ik Googlen wat de impact van bepaalde keuzes is, wat eigenlijk de lol uit het spel haalt dus dat zou ik niet moeten doen.

Ook voor het halen van trophies weet ik dat er bepaalde side-jobs zijn die je op een bepaalde manier moet uitspelen, anders kan je trophies mislopen. En ook dat je al je geld moet opsparen, anders heb je later niet genoeg geld om een trophy te halen voor het unlocken van alle autos.

Re: Cyberpunk 2077

125
Valt wel mee hoor, de PS4 versie had blijkbaar meer trophy issues qua missable. Vooral dan gelinkt aan attributes.
Er zijn verschillende trophies voor verschillende eindes maar na de laatste missies wordt je toch terug gedropt voor het begin van die laatste missie. Dus in die optiek kan je die dan gewoon makkelijk herspelen.

Volgens mij is er maar eentje waar je echt moet voor oppassen en dat is die om alle items van Johnny Silverhand te verzamelen. Dit omdat sommige tijdens een zijmissie te vinden zijn en eenmaal die missie gedaan is - en je het item niet zou hebben opgepikt - je dit niet meer kan verzamelen elders.
Image

Re: Cyberpunk 2077

126
Vooral genieten en geen schrik hebben van foute keuzes. Er is te veel om rekening mee te houden, maar uiteindelijk is elke speelstijl, built en keuze in verhaal een goede keuze. Geeft ook reden om het spel eens helemaal opnieuw te spelen met andere keuzes.
Image

Re: Cyberpunk 2077

127
Iemand nog tips voor perks? Je kan niet alles unlocken dus t is nogal een gepuzzel en je kan t later ook niet meer omruilen.

Sowieso ga ik voor een boel hacking en cyberware perks aangezien je dat niet vaak in andere games krijgt. Verder gebruik ik pistolen en blades wel vaak. En sprinten is ook wel essentieel omdat je een groot deel van de tijd aan het rondlopen bent. Maar ik kom nooit lekker uit qua punten!

Ook geen idee eigenlijk wat ik nodig heb. Je hebt ook hand combat missies dus misschien moet ik wel wat punten in body gooien om dat te kunnen winnen.

https://www.cyberpunk.net/en/build-plan ... 0000011&e=

Re: Cyberpunk 2077

128
Ik herinner mij dat ik vrij hoog had ingezet op tech omdat je daarbij tot veel toegang krijgt.
Ik zat toen wel op die splitsing waarbij ze het nieuwe perk systeem geïntroduceerd hadden. Ik had mij vooral verdiept in hun systeem ervoor. Het nieuwe kwam er toen ik zo goed als rond was met de game en enkel nog wat casual trophies moest behalen.
Image

Re: Cyberpunk 2077

129
Het nieuwe systeem heeft alles volledig veranderd.

Voor die missies waar je moet boxen, kan je gewoon gorilla arms gebruiken. Zoals ik het mij herinner kan je dat op elk moment doen. Ze hebben die missies ook veel eenvoudiger gemaakt dan bij launch. Waardoor je zonder specs rond vuisten alsnog kan winnen als je timing goed zit.
Image

Re: Cyberpunk 2077

130
gamerke1992 wrote: 03 Jul 2024 20:20 Het nieuwe systeem heeft alles volledig veranderd.

Voor die missies waar je moet boxen, kan je gewoon gorilla arms gebruiken. Zoals ik het mij herinner kan je dat op elk moment doen. Ze hebben die missies ook veel eenvoudiger gemaakt dan bij launch. Waardoor je zonder specs rond vuisten alsnog kan winnen als je timing goed zit.
Ja dit was nogal verwarrend toen ik wat YouTube filmpjes ging kijken over builds :P Gorilla arms is een goede tip! Ik zit nu in act 2 op normal en volgens mij heb je perks helemaal niet nodig om dit spel uit te spelen zo makkelijk is het.

Maar ik denk dat ik voor een soort van Samurai/edgerunner/hacker build ga die ook goed met pistolen en snipers overweg kan en met alle voertuig perks unlocked.

https://www.cyberpunk.net/en/build-plan ... =313111131

Re: Cyberpunk 2077

131
Gisteren (vannacht) heb ik alle Phantom Liberty eindes voltooid. Ik twijfel nog steeds welke de beste is. Zoals de rest van Cyberpunk zijn er geen echte goede eindes. :cry:
[+] Cyberpunk Phantom Liberty eindes
Sowieso wil ik Songbird niet naar de overheid sturen ook al zit ze je de hele DLC voor te liegen.

Dan is de keus tussen deze 2 eindes:
- Of je stuurt haar naar de maan. Maar dan is de kans groot dat ze alsnog een AI puppet wordt. Reed gaat dood en Alex blijft leven.
- Of je vervult haar wens en dood haar. Reed blijft leven met spijt en Alex gaat dood.