Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

993
BozeGozerXrd wrote:
dividedx11 wrote:-------- argh. 8à900 eurp kosten aan pc...
Is je PC geexplodeerd? Anders lijkt dat me vrijwel onmogelijk zonder een volledig nieuwe PC te kopen. :D
It's a mac :p een nieuwe zou ongeveer 2100 kosten :p dus maken lijkt me beter...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

999
Gamefreak wrote:of gewoon een binnenmens
Extreme binnenmens, gaat zelfs niet zijn post halen in onze brievenbus die 3 meter buiten onze deur staat...
Kolm wrote:@Captain: Ik werk als software developer bij een bedrijf dat hoofdzakelijk software maakt voor de medische wereld. Naast een Oculus hebben we ook een Google glass, een 3D-printer en zo'n robotje (NAO-robot? Daar lijkt het alvast op). Op vrijdag mogen we daar een beetje mee 'spelen'.
Ah, daarvan al die leuke dingen :)
dividedx11 wrote:--- Holy damn, 985 posts in dit topic waarvan 99 (nu 100) van mij
++ Mij nog eens goed bezig houden met de site
++ Binnenkort verassing voor de site
++ Ook enkele nieuwe reviews in de maak
---- Heb echt geen zin om een zak te doen...
Veel willen doen voor de site maar geen zak ervoor willen doen? :?


--- Gisteren had ik echt een miserabele dag ;(
--- Ouders snapten mijn standpunt niet en maakten elk aspect dat er niet toe doet nog erger, zo kwamen ze af met dat ik teveel binnen zit en niet sociaal genoeg ben...WTF?? Kijk eens eerst naar jullie zelf. Dus als ik met een hond ga wandelen, buiten mijn goesting, zijn al mijn problemen opgelost? Twas geen ruzie, dat wel. Ik wou proberen nog eens wat gewoon te praten, begonnen ze over iets anders, kreeg ik dus het weer in mijn gezicht gesmeten...ik zwijg gewoon liever nu. En dan zeggen ze dat ik stil ben en niet wil praten tegen hun...ja duh! :bomb:
--- Te weinig geslapen...ik wil in het weekend eens goed uitslapen...
--- Vandaag om het karton...
+++ Vanavond The Red Road
+++ Gisteren Bear Grylls en Dual Survival

En dan verder...

-- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 21 dagen
+++ Nog 48 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1004
++++++++++++++++++++++++++++++++VAKANTIE!!!!! :party:
--- 6e klas met examenstunt, oftewel iedereen bekogelen met water, meel, ketchup en nog andere dingen :silly:
++ Van de 8 proefwerken in de proefwerkweek, heb ik nu 6 cijfers terug en zijn tot nu toe allemaal voldoende :cool: De meeste rond de 6, maar ik heb ook weinig gedaan voor die pww, dus ik vind het wel goed. Nu alleen nog scheikunde en Engels. Engels ging best goed, maar scheikunde.... :|
++ nu lekker 2 weken niks doen :P
Image
cron