Re: Quick News Topic

2687
NTGSruler wrote: 05 Sep 2024 15:04 Astro's Playroom gespeeld? Dan weet je waar je je mag aan verwachten. Ik zou zeggen ga ervoor, maar het is elk zijn smaak kwa games.
Die heb ik gespeeld en vond ik ook wel erg tof. Het is vooral ook wat de speelduur waardoor ik twijfel. 12 tot 15 uurtjes is nu ook wel niet zo heel erg veel. Anderzijds krijg je er wel een heel erg originele game voor in de plek. Misschien morgen na mijn verdediging van de masterproef eens naar de dreamland rijden :p (Al stond er momenteel wel op dat er al 16 kopies in de winkel lagen)
Image

Re: Quick News Topic

2691
Hier is Astro en de controller ook besteld... maar ik vertrek morgenavond voor een week en neem de PS3 mee of ik kan daar op de PS4 spelen. Het zal even moeten wachten dus :q:

Vriendin had hem bij Gamemania besteld via webshop maar is afwachten of hij geleverd zal worden.
Ondertussen is pre order van alle games niet meer mogelijk op de site, dat was dinsdag nog wel het geval.
Image

Re: Quick News Topic

2693
NTGSruler wrote: 05 Sep 2024 21:34 Oei hopelijk wordt de game geleverd dan. Zou in principe wel moeten aangezien de preorder voor de aangekondigde sluiting is geplaatst.
Klopt, maar het is maar de vraag of GM nog de levering van de games heeft gekregen van hun leverancier.
En in hoeverre er nog iemand is die games in doosjes propt om te verzenden, want ook daar moeten zij iets betalen aan degene die dat doet en de verzending doen. Gaat een verzender nog wel nieuwe verzendcodes laten aanmaken door een bedrijf dat het faillissement heeft aangevraagd?

Allemaal niet zo simpel als het lijkt...
Image

Re: Quick News Topic

2694
Kolm wrote: 05 Sep 2024 21:38
NTGSruler wrote: 05 Sep 2024 21:34 Oei hopelijk wordt de game geleverd dan. Zou in principe wel moeten aangezien de preorder voor de aangekondigde sluiting is geplaatst.
Klopt, maar het is maar de vraag of GM nog de levering van de games heeft gekregen van hun leverancier.
En in hoeverre er nog iemand is die games in doosjes propt om te verzenden, want ook daar moeten zij iets betalen aan degene die dat doet en de verzending doen. Gaat een verzender nog wel nieuwe verzendcodes laten aanmaken door een bedrijf dat het faillissement heeft aangevraagd?

Allemaal niet zo simpel als het lijkt...
Hmmm laat ons hopen dat het goed gaat. Kan misschien ook nog cancelen en bij Bol kopen? Al is de game wss al betaald bij GM.. Dus weer niet zo simpel :lol:
Image

Re: Quick News Topic

2697
Ik zag het ook... bericht op de homepage was wel een beetje teleurstellend. Alle merknamen worden verkocht inclusief klantenbestand. Dus in principe kan eender wie je data gewoon kopen. Bij een echte overname van het bedrijf begrijp ik dat wel omdat je continuïteit in je verkoopproces wil, maar gewoon omdat de merknamen koopt... Mogelijk dus binnenkort een hoop spam erbij in de mailbox.
Image
cron