Re: Wat speel je op dit moment?

3531
Ondertussen ook wat meer Astro Bot kunnen spelen. De eerste wereld is klaar samen met een paar van die wrap levels die je kan vinden. In de tweede wereld heb ik 1 level + de kleine driehoek levels gedaan.

Ik vermoed dat je die kleine levels bedoelt met 'challenges'? Anders is er iets wat ik nog niet weet :D

Maar die kleine levels geven mij wel een heel hoog 'Sackboy challenge level' gevoel en ook aan die lange ripsnorter challenge waar je ze allemaal achter elkaar moet doen. Er zat er in Astro Bot eentje tussen met spikes wat me wel heel erg deed denken aan een specifieke challenge van Sackboy :lol:

Het hele Galaxy gebeuren doet mij dan weer erg aan Ratchet denken.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3532
Ik heb nog een paar te gaan in de laatste wereld + de X challenges denk ik (moet nog vrijspelen). Er zou nog een laatste zéér lastig level zijn, geen idee.
Die Playstation teken-levels zouden wel eens kunnen terug komen als DLC (Speedruns). Of iets in die aard, maar dan speedruns. Ben er eerlijk gezegd niet zo'n fan van, geef mij maar lekker chill wat levels om bots en puzzelstukken te zoeken.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3533
NTGSruler wrote: 16 Sep 2024 20:48 Ik heb nog een paar te gaan in de laatste wereld + de X challenges denk ik (moet nog vrijspelen). Er zou nog een laatste zéér lastig level zijn, geen idee.
Die Playstation teken-levels zouden wel eens kunnen terug komen als DLC (Speedruns). Of iets in die aard, maar dan speedruns. Ben er eerlijk gezegd niet zo'n fan van, geef mij maar lekker chill wat levels om bots en puzzelstukken te zoeken.
In sackboy hadden die levels inderdaad al een timer en afhankelijk hoe goed je het deed kon je tot 3 orbs krijgen.
Dus... kans is groot :P
Image
cron