Re: Pronken met je Platinums

4954
Best leuk, leuke sfeer. Was in het begin wat wennen aan dieptezicht (sidescroller met diepte). Helemaal niet moeilijk. Meeste scènes best chill, paar wat uidagender maar ook heel vergevingsgezind kwestie respawn als je dood gaat. Meest trophies kwamen overigens vanzelf/per ongeluk. Maar een paar moeten opzoeken wegens bepaalde specifiteiten.

Heb zo momenteel niet echt een 'grote' game waar ik aan kan/wil beginnen. Dus mss toch maar die Cat Quest II opstarten :lol:
Image

Re: Pronken met je Platinums

4957
Congrats! Stijl heeft me altijd aangesproken, zeker met die poppen, maar nooit aan toegekomen tbh. Little Nightmares 3 ziet er mij precies iets minder uit (ook qua setting denk ik), maar Reanimal van de oorspronkelijke devs ziet er dan wel weer heel gek uit!
Image

Re: Pronken met je Platinums

4961
@Marty: zelfde hier. Maar zal voor morgen en dit weekend zijn denk ik.

@Sanity: zou niet weten waarom je je moet inhouden. Tis een fantastische game. Tenzij je natuurlijk zegt 60 euro voor een uurtje of 12-15 is teveel. Maar toch. Ik vergeef het deze game. En er is DLC bevestigd in de toekomst.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4965
Ik zie hem meestal toch ook aan ong. €70 staan (ook in store). Ik ben nogal van het principe dat ik niet graag volle pot betaal bij launch en überhaupt niet graag vanop launch een game in huis haal. De hele industrie werkt dat gevoel wat in de hand doordat er vaak x-aantal patched verschijnen die eerste weken om allerlei problemen op te lossen.
Een game moet mij echt al serieus prikkelen om hem onmiddellijk te willen aanschaffen.
Image