Re: PlayStation 5

2238
Ben blij. FNAC heeft net bevestigd dat mijn disc drive zal verstuurd worden. Deze morgen op PS Direct uitverkocht, Amazon uitverkocht... En mijn verticale stand komt ook al morgen, besteld via PS Direct. Dus dat gaat vlot. Maar tis geen PS5Pro natuurlijk :lol: Benieuwd als ik er ééntje ga kunnen bestellen.
Image

Re: PlayStation 5

2240
@Zenmaster: het is een soort vervanging voor het overzicht wat je kreeg op PS4. Er is ook een widget waar je de activities kunt zien van vrienden. Ik dacht dat je kon hun behaalde trophies zien, games die ze spelen en nog wat zaken.
Heb gisteren er een video van gezien en de achtergronden zijn clean en sommige zijn ook animated. Ik hoop gewoon dat het niet gans je scherm inneemt maar dat we dat wat kunnen instellen hoeveel widgets je per se wil zien.

Edit: trouwens wat ik nog wil meegeven: adaptive charging zal niet beschikbaar zijn voor de base PS5 maar enkel voor de Slim en de Pro. Vind het toch opmerkelijk. De meeste van ons gaan dit niet missen aangezien we onze console zelden of nooit in stand-by modus zetten. Ik laad mijn andere controllers/headset altijd op tijdens het gamen of als ik even pauze neem en de PS5 opstaat.
Image

Re: PlayStation 5

2241
Toch eens een leuke, bruikbare toevoeging deze keer, voor mij dan. Vind het ook altijd leuk om te zien waar anderen mee bezig zijn.
Nog steeds niet hetzelfde als mijn Tifa die naar de sterren kijkt achtergrond op PS4, maar het is al iets. :p

Nee, adaptive charging heb ik ook niet veel aan. Ik gebruik het officiële controller laadstation.
Image

Re: PlayStation 5

2243
gamerke1992 wrote: 15 Sep 2024 09:30 Ik was gisteren in Carrefour voor mijn boodschappen en daar lagen letterlijk 10 disc drives voor de standaard prijs.
:lol: die liggen nu bij je thuis dan hoop ik?

Ook nog meegemaakt toen PS4 controllers niet te vinden waren. Kwam eens in de Fnac voor een cadeau en daar lagen er een 20tal in de rek.
Image