Re: Quick News Topic

2731
zenmaster wrote: 18 Sep 2024 13:04 Ja, de prijzen waar die dingen voor op ebay staan zijn belachelijk. Net zoals telefoons van meer dan €300 inderdaad. :)
Als ik eens de euromillions win ga ik achter de doorzichtige blauwe PS2 en PS4. Die grijze zegt me niet zoveel.
Die doorzichtige PS4 wou ik ook maar had ik naast gegrepen destijds. Was inclusief doorzichtige controller.
Image

Re: Quick News Topic

2732
NTGSruler wrote: 18 Sep 2024 15:16
zenmaster wrote: 18 Sep 2024 13:04 Ja, de prijzen waar die dingen voor op ebay staan zijn belachelijk. Net zoals telefoons van meer dan €300 inderdaad. :)
Als ik eens de euromillions win ga ik achter de doorzichtige blauwe PS2 en PS4. Die grijze zegt me niet zoveel.
Die doorzichtige PS4 wou ik ook maar had ik naast gegrepen destijds. Was inclusief doorzichtige controller.
Heb de controller al wel zien passeren. Daar zou ik ook al tevreden mee zijn. :D
Image

Re: Quick News Topic

2735
Volgens de geruchten zou volgende week tijdens de state of play uitzending een remaster aangekondigd worden van Horizon Zero Dawn en Days Gone...
Trieste zaak mocht dit waar zijn... Zou er eventueel wel 10 euro voor elk voor willen neerleggen als er een upgrade is, maar ik betwijfel het.
Wat zou het volgende zijn? Volgend jaar een Spiderman 2 remaster? :p
Image

Re: Quick News Topic

2736
Moet jij eerst eens niet vertellen hoe je al The Plucky Squire speelt? :q: dacht dat die nog niet uit was.

En ja, het heeft stilaan een redelijk zielig hoogtepunt bereikt. De ene remaster na de andere. En nu dan van games die niet eens een remaster nodig hebben. Ontwikkelaars kunnen geen (nieuwe) games meer maken blijkbaar. Het komt bijna alleen van indie ontwikkelaars, wat ik op zich wel top vind dan...
Image

Re: Quick News Topic

2737
zenmaster wrote: 20 Sep 2024 21:33 Moet jij eerst eens niet vertellen hoe je al The Plucky Squire speelt? :q: dacht dat die nog niet uit was.

En ja, het heeft stilaan een redelijk zielig hoogtepunt bereikt. De ene remaster na de andere. En nu dan van games die niet eens een remaster nodig hebben. Ontwikkelaars kunnen geen (nieuwe) games meer maken blijkbaar. Het komt bijna alleen van indie ontwikkelaars, wat ik op zich wel top vind dan...
Sinds 2 weken geleden ofzo is die game plots overal :lol:
En nu is ook iedereen die plots aan het spelen... :q:
Image

Re: Quick News Topic

2740
Mr.Wolf wrote: 20 Sep 2024 19:07 Volgens de geruchten zou volgende week tijdens de state of play uitzending een remaster aangekondigd worden van Horizon Zero Dawn en Days Gone...
Trieste zaak mocht dit waar zijn... Zou er eventueel wel 10 euro voor elk voor willen neerleggen als er een upgrade is, maar ik betwijfel het.
Wat zou het volgende zijn? Volgend jaar een Spiderman 2 remaster? :p
Ik wil beide Horizon games nog spelen. Heb ze allebei. Ik vermoed dat de remasters PS5Pro approved zullen zijn.

Verder hebben die remasters blijkbaar te maken met nieuwe collega's bij de verschillende dev teams die eerst nog moeten "leren" om te gaan met ontwikkelingsskills. Die remasters zijn perfect voor die gasten om te leren hoe een bepaalde game in elkaar zit zonder direct aan een nieuwe IP te moeten beginnen.

Verder betaal ik geen 70 euro voor een remaster van een game van een paar jaar oud.

Days Gone kon je gratis toevoegen destijds met de PS5 bibliotheek die nu jammer genoeg niet meer beschikbaar is. Die game staat dus ook nog in de logs.
Image
cron